• 4 Hlas(ů) - 5 Průměr
Seber něco !
já vedu jen černou a bílou a to podle mého průzkumu nejsou barvy takže smůla
beru ti anděla z nicku a tomu pode mnou něco z titulu
♕Pinkie L♥vers♕
Regio L♥vers
Odpovědět
Hlevně ne anime grrrr
Beru ti decoy z jmena a pode mnou 20 písmen z jmena (ja vim třeba máte jen 10 písmen v jmeně. I don t care. Tak jste prostě v mínusu)
Everyone is a mirror that reflects how the world treat them~ Bronya
Liebe ist für alle da
Odpovědět
No tak teraz už fakt nie som nič Rainbowlaugh

Beriem ti "angel" z mena a tomu podo mnou detské piškóty.
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Už to angel dlouho nemam Pinkiesmile a to si klidně seber. Ukradnu ty piškoty pro psi
Beru ti hry na pc a tomu pode mnou pc
Liebe ist für alle da
Odpovědět
Hier by si moc nenabrala Ajsmug

Beriem ti vietor z plachiet a tomu podo mnou ďalekohľad.
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Na. Jestli u mně najdeš dalekohled.
Beru ti zasobu sluchátek a tomu pod beru meč
Liebe ist für alle da
Odpovědět
Beriem ti džúsiky a tomu podo mnou teleskop.
Odpovědět
Ten u nás nenajdeš.
Beru ti tablet a tomu pod mobil
Liebe ist für alle da
Odpovědět
Fialový tabletík... Twilightoops

Beriem ti záclony a tomu podo mnou MLP knižky.
Odpovědět
MLP knížky si vem stejně žádnou nemám

beru ti všechno hodnocení a tomu pode mnou všechny příspěvky
♕Pinkie L♥vers♕
Regio L♥vers
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 2 host(ů)