08.03.2013, 21:58
Mě doma navrhujou každou chvíli ať veterány prodám a koupím si něco, co funguje. Jenže dneska už nejde sehnat moderní stroj s tak primitivní konstrukcí, nepřekonatelnou životností a nepatrnou spotřebou, navíc za ty peníze se dá koupit i hezký ojetý auto
Spolužák má Blatu 125 (ta se mi moc líbí), jede to hezky, ale (proti veteránu):
- cena = Asi všichni uznáte, že není zrovna nejnižší - jetá za cca 40 tisíc, nová za dvojnásobek
- katalyzátor = S ním motor při nižších otáčkách škube a dusí se, bez něj stačí zařadit rychlost a rozjet se dá snad i bez plynu
- spolehlivost = Tohle není chyba Blaty, od doby co se změnilo zapalování na VAPE (původně myslím Bosch) motory ničí volnoběžky jak na běžícím páse. Stačí se špatně rozjet, ozve se rána a volnoběžka v háji (nejde elektricky startovat). Blata mu to vyměnila zadarmo a poslední verze (údajně přežije snad i atomový výbuch) by už měla vydržet. Ale jeden nikdy neví.
- servis = Pokud je potřeba něco opravit, musí se ve většině případů rozebrat celá motorka. Pro seřízení sacích ventilů se musí sundat sedlo a nádrž, v případě výfukových se musí vyndat celý motor na stůl.
Na druhou stranu ten motor trhá asfalt snad už při startování, je to krásná 125 Ale radši zůstanu u veteránů
Spolužák má Blatu 125 (ta se mi moc líbí), jede to hezky, ale (proti veteránu):
- cena = Asi všichni uznáte, že není zrovna nejnižší - jetá za cca 40 tisíc, nová za dvojnásobek
- katalyzátor = S ním motor při nižších otáčkách škube a dusí se, bez něj stačí zařadit rychlost a rozjet se dá snad i bez plynu
- spolehlivost = Tohle není chyba Blaty, od doby co se změnilo zapalování na VAPE (původně myslím Bosch) motory ničí volnoběžky jak na běžícím páse. Stačí se špatně rozjet, ozve se rána a volnoběžka v háji (nejde elektricky startovat). Blata mu to vyměnila zadarmo a poslední verze (údajně přežije snad i atomový výbuch) by už měla vydržet. Ale jeden nikdy neví.
- servis = Pokud je potřeba něco opravit, musí se ve většině případů rozebrat celá motorka. Pro seřízení sacích ventilů se musí sundat sedlo a nádrž, v případě výfukových se musí vyndat celý motor na stůl.
Na druhou stranu ten motor trhá asfalt snad už při startování, je to krásná 125 Ale radši zůstanu u veteránů
(08.03.2013, 20:15)Rainbow-Revenge Napsal(a): Já bych chtěl totoTohle byl jeden z prvních obrázků, co moje přítelkyně nakreslila + než nás dva začali ostatní kreslit v dračí podobě, tak měla jako wallpapery jen auta
http://89.111.97.62/
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je všechno, co se proti tomu dá dělat.
-- Jára da Cimrman
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je všechno, co se proti tomu dá dělat.
-- Jára da Cimrman