22.03.2013, 17:35
Určitě se nám všem staly takové ty okamžiky, kdy nám z dohledu zmizely tanky na otevřené planině či na kopci, které vážně by člověk měl vidět. Střílely po nás tanky z pochybných míst. Střely, které neměly prorazit, prorazily a ty co naopak prorazit měly, neprorazily. Matchmaking se zdál místy zcela krutý a nepřátelé nám mohli proklouznout pod nosem ve zcela otevřeném prostoru jen kvůli vysoké camo value (protože očividně už ve WWII dokázaly některé národy udělat dokonalou neviditelnost).
Až doteď jsem to bral já, a stejně tak většina lidí co znám, jako chybu v herním designu. Ale náhle mě osvítil duch Wargamingu a odhalil jsem pravou podstatu World of Tanks.
World of Tanks je ve skutečnosti nejlepší simulátor a roleplay, pokud to člověk sleduje ze správného úhlu.
Ta hra nemá simulovat jen tak tanky na bitevním poli Druhé světové války. Ta hra má simulovat tanky na bitevním poli Druhé světové války, jako kdyby byly skutečně řízené těmi, kteří jsou předpokládaná většinová playerbase tohoto druhu her. Tedy děti a puberťáci, kteří jsou neustále zhulení, řehtají se každé kravině a stále ještě považují slovo "Gay" jako nejvyšší formu urážky. Když do hry člověk jde s tímto faktem, najednou všechny tyto, na první pohled, chyby ve hře, dávají smysl.
Stejně tak jako Wargamingem omílaná fráze "Working as intended", protože tohle je zřejmě přesně to, co měli v úmyslu a musím říct, že se jim to povedlo znamenitě.
Z čehož vyplývá to, že pokud se nám někdy bude v této hře zdát něco divného a nefér, tak nemůžeme obviňovat špatný design hry, ale pouze nás, protože nedokážeme pojmout, jak komplexní a propracovaný simulátor tato hra je.
Až doteď jsem to bral já, a stejně tak většina lidí co znám, jako chybu v herním designu. Ale náhle mě osvítil duch Wargamingu a odhalil jsem pravou podstatu World of Tanks.
World of Tanks je ve skutečnosti nejlepší simulátor a roleplay, pokud to člověk sleduje ze správného úhlu.
Ta hra nemá simulovat jen tak tanky na bitevním poli Druhé světové války. Ta hra má simulovat tanky na bitevním poli Druhé světové války, jako kdyby byly skutečně řízené těmi, kteří jsou předpokládaná většinová playerbase tohoto druhu her. Tedy děti a puberťáci, kteří jsou neustále zhulení, řehtají se každé kravině a stále ještě považují slovo "Gay" jako nejvyšší formu urážky. Když do hry člověk jde s tímto faktem, najednou všechny tyto, na první pohled, chyby ve hře, dávají smysl.
Stejně tak jako Wargamingem omílaná fráze "Working as intended", protože tohle je zřejmě přesně to, co měli v úmyslu a musím říct, že se jim to povedlo znamenitě.
Z čehož vyplývá to, že pokud se nám někdy bude v této hře zdát něco divného a nefér, tak nemůžeme obviňovat špatný design hry, ale pouze nás, protože nedokážeme pojmout, jak komplexní a propracovaný simulátor tato hra je.