27.03.2013, 20:25
No, že si neodpustím ten komentář k levýmu pruhu. Já bych za 140+ bral na 10let automaticky řidičák... ...nejsme v Německu a kolem jedou stovky lidí co mají nemnoho zkušeností a můžou ti provést cokoli... ...prostě neumím přilnout k hromadě nalakonanýho 0.8mm plechu...
Díky téhle válce je vcelku jedno s kým pojedeš, vynechám pendolino a buru brát v potaz druhou třídu...
ČD
jezdí Praha<->Ova prakticky s tím nejlepším co mají (tzn. Bmz vyrobené 2001/2003 v licenci Siemensu ve Studénce).
Všechny vagony mají klimu, vzduchové vypružení a kotoučový brzdy, druhé série i zásuvky ve druhý třídě.
Kupé po šesti místech, velkoprostory po osmi v leteckým uspořádání. Bez novin a bez kafe.
Kromě studentských spojů v pátek a v neděli bývá klid a pohoda (v případě nátřesku jsou operativně nasazované zálohy, rozuměj přečalouněné koženky se zničenými tlumiči, to je k nepřežití). Jídelní vozy provozuje externí společnost JLV a i když je to jediná šance jak si dát ve vlaku opravdu dospělé jídlo, tak často za peníze za které budeš radši hlady. Vše Taženo lokomotivou 151.2 či 380, takže až 160km/h.
RJ
Konstrukčně ty samé vaǵony jako ČD, jen vyrobené už v roce 1980 jako HighEnd. Rakouské ÖBB se jich zbavili protože interiér byl překopaný na jedničku či business a ve voze je místo 80 míst jen 44, což je ale epic win... hafo místa. Pokud chytneš místenku v Ampz v kupé pro čtyři, jedeš jak král. Servis rozepisovat nemusím, dá se tam velmi slušně najíst. "Opice" drží na uzdě trvalá přítomnost servírky ve vagónu... ...občas zlobí klima... ...inzerovanej wifi internet funguje jen tam kde je 3G, takže kolem Ústí nad Orlicí si neškrtneš.
Mírná nevýhoda jsou lokomotivy s nižším výkonem (3560kW) zpřevodované jen na 140km/h. Ale protože je tahle trať natřískaná vlaky až k prasknutí, dělá to rozdíly jen pár minut, protože tempo určují ti co jedou 140km/h a ti rychlejší předjíždějí jen ve stanicích...
LE
Potěmkinova tramvaj. Lehká příměstská jednotka... (Nápad možná dobrej, ale přišel pozdě.)
Díky tomu polovinu cesty nevidíš ven, protože sedíš nízko. Celý vlak je průchozí velkoprostor bez jediných dveří, takže jediné mimino ruší celý vlak. Ekonomická třída znamená čtyři sedačky na šířku vlaku, což je třeba pro mě, ač nejsem nijak objemný, zásadní nevýhoda. Ve srovnání s RJ i ČD nejméně místa. Jídlo je stejné jako to co najdeš na nádraží. Chlazené bagety, balené limonády a nebo teda "Leošovu klasiku" čili čerstvou housku s paštikou. Presso a čaj ti udělají všude, jinak finančně celkem drahota. Výhodou je o pár minut rychlejší čas (nejlepší pružné zrychlení, max. 160km/h) a možnost půjčit si tablet...
Já bych jezdil z RJ. Můžeš si vybrat jestli kupé nebo velkoprostor. Sedačka je vlastně menší kožené křeslo a i když bys chytil místo "jen v původní druhé třídě öbb", tak to jsou stejné polstrované sedačky jako mají v těchto vagónech ČD...
Díky téhle válce je vcelku jedno s kým pojedeš, vynechám pendolino a buru brát v potaz druhou třídu...
ČD
jezdí Praha<->Ova prakticky s tím nejlepším co mají (tzn. Bmz vyrobené 2001/2003 v licenci Siemensu ve Studénce).
Všechny vagony mají klimu, vzduchové vypružení a kotoučový brzdy, druhé série i zásuvky ve druhý třídě.
Kupé po šesti místech, velkoprostory po osmi v leteckým uspořádání. Bez novin a bez kafe.
Kromě studentských spojů v pátek a v neděli bývá klid a pohoda (v případě nátřesku jsou operativně nasazované zálohy, rozuměj přečalouněné koženky se zničenými tlumiči, to je k nepřežití). Jídelní vozy provozuje externí společnost JLV a i když je to jediná šance jak si dát ve vlaku opravdu dospělé jídlo, tak často za peníze za které budeš radši hlady. Vše Taženo lokomotivou 151.2 či 380, takže až 160km/h.
RJ
Konstrukčně ty samé vaǵony jako ČD, jen vyrobené už v roce 1980 jako HighEnd. Rakouské ÖBB se jich zbavili protože interiér byl překopaný na jedničku či business a ve voze je místo 80 míst jen 44, což je ale epic win... hafo místa. Pokud chytneš místenku v Ampz v kupé pro čtyři, jedeš jak král. Servis rozepisovat nemusím, dá se tam velmi slušně najíst. "Opice" drží na uzdě trvalá přítomnost servírky ve vagónu... ...občas zlobí klima... ...inzerovanej wifi internet funguje jen tam kde je 3G, takže kolem Ústí nad Orlicí si neškrtneš.
Mírná nevýhoda jsou lokomotivy s nižším výkonem (3560kW) zpřevodované jen na 140km/h. Ale protože je tahle trať natřískaná vlaky až k prasknutí, dělá to rozdíly jen pár minut, protože tempo určují ti co jedou 140km/h a ti rychlejší předjíždějí jen ve stanicích...
LE
Potěmkinova tramvaj. Lehká příměstská jednotka... (Nápad možná dobrej, ale přišel pozdě.)
Díky tomu polovinu cesty nevidíš ven, protože sedíš nízko. Celý vlak je průchozí velkoprostor bez jediných dveří, takže jediné mimino ruší celý vlak. Ekonomická třída znamená čtyři sedačky na šířku vlaku, což je třeba pro mě, ač nejsem nijak objemný, zásadní nevýhoda. Ve srovnání s RJ i ČD nejméně místa. Jídlo je stejné jako to co najdeš na nádraží. Chlazené bagety, balené limonády a nebo teda "Leošovu klasiku" čili čerstvou housku s paštikou. Presso a čaj ti udělají všude, jinak finančně celkem drahota. Výhodou je o pár minut rychlejší čas (nejlepší pružné zrychlení, max. 160km/h) a možnost půjčit si tablet...
Já bych jezdil z RJ. Můžeš si vybrat jestli kupé nebo velkoprostor. Sedačka je vlastně menší kožené křeslo a i když bys chytil místo "jen v původní druhé třídě öbb", tak to jsou stejné polstrované sedačky jako mají v těchto vagónech ČD...
Největší pohroma téhle malé země se jmenuje spravedlivě nasraný a žlučovitý Čech...
This ain't no place for no hero. This ain't no place for no better man. This ain't no place for NZ hero to call home...
This ain't no place for no hero. This ain't no place for no better man. This ain't no place for NZ hero to call home...