30.03.2013, 22:56
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 30.03.2013, 22:57 uživatelem Dreit. Edited 2 times in total.)
Zatím jsem s renovací nezačal, oba jsou v původním stavu jak jsem je získal. S22 jsem koupil za tři tisíce, S11 koupil před lety táta za pár stovek s plnou nádrží. Stačilo vyměnit plovák a jezdil jako kdyby zrovna vyjel z fabriky...a nejen to, válec je čerstvě po výbrusu a mám dokonce pocit, že je to ještě nultý výbrus ze Strakonic co udělali před padesáti lety
Jedna hezká renovace je tady: http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=81460. Záleží vždycky na tom co všechno jede a co ne. Stadion má výhodu, že v motoru jsem dvě hřídele, asi pět ozubených koleček a tím to končí - dokud se neobrousí zuby v převodovce, tak se na motoru nemá co zničit.
A dál? Záleží na věrnosti - někomu stačí zhruba původní stav, jiní trvají na 100% věrnosti a tak řeší i šlapky, odrazky a podobně. Já mám kromě zadního světla (to jsem už taky sehnal) všechno originální. Jen přední světlo mělo být v chromu (někdo napatlal černou barvou) a hnědo-žlutá kombinace se údajně nikdy nevyráběla. Paradoxně hnědo-žlutá je na Stadionu strašně sexy, většina originálních barev je vyblitá jak hráškově zelená škodovka
Jak jsem psal, záleží hlavně na věrnosti a na tom, co koupíš. Můžeš koupit vrak za 10 tisíc, ale i moped po kompletní renovaci ve 100% původním stavu za tři tisíce (viděl jsem).
U S11 bych chtěl vyleštit chrom, udělat lak (ale chtěl bych zase žluto-hnědou, původní jsou fuj) a tím skončit.
S22 bych chtěl upravovat podle sebe. Minimálně něco před motor na opření noh, viděl jsem to a majitel si to strašně pochvaloval. A když už bude tohle, tak stačí přidat táhlo a předělat to rovnou na nožní řazení - v zimě se lanko od řazení smršťuje a rychlosti nejsou tam, kde byly v létě Ale designově bych chtěl aby vypadal pořád poměrně originálně, žádnou zásadní úpravu - řazení sundávací, vzadu LED, kdyby to šlo hodně dobře, tak i sundávací blinkry
Jedna hezká renovace je tady: http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=81460. Záleží vždycky na tom co všechno jede a co ne. Stadion má výhodu, že v motoru jsem dvě hřídele, asi pět ozubených koleček a tím to končí - dokud se neobrousí zuby v převodovce, tak se na motoru nemá co zničit.
A dál? Záleží na věrnosti - někomu stačí zhruba původní stav, jiní trvají na 100% věrnosti a tak řeší i šlapky, odrazky a podobně. Já mám kromě zadního světla (to jsem už taky sehnal) všechno originální. Jen přední světlo mělo být v chromu (někdo napatlal černou barvou) a hnědo-žlutá kombinace se údajně nikdy nevyráběla. Paradoxně hnědo-žlutá je na Stadionu strašně sexy, většina originálních barev je vyblitá jak hráškově zelená škodovka
Jak jsem psal, záleží hlavně na věrnosti a na tom, co koupíš. Můžeš koupit vrak za 10 tisíc, ale i moped po kompletní renovaci ve 100% původním stavu za tři tisíce (viděl jsem).
U S11 bych chtěl vyleštit chrom, udělat lak (ale chtěl bych zase žluto-hnědou, původní jsou fuj) a tím skončit.
S22 bych chtěl upravovat podle sebe. Minimálně něco před motor na opření noh, viděl jsem to a majitel si to strašně pochvaloval. A když už bude tohle, tak stačí přidat táhlo a předělat to rovnou na nožní řazení - v zimě se lanko od řazení smršťuje a rychlosti nejsou tam, kde byly v létě Ale designově bych chtěl aby vypadal pořád poměrně originálně, žádnou zásadní úpravu - řazení sundávací, vzadu LED, kdyby to šlo hodně dobře, tak i sundávací blinkry
http://89.111.97.62/
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je všechno, co se proti tomu dá dělat.
-- Jára da Cimrman
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je všechno, co se proti tomu dá dělat.
-- Jára da Cimrman