07.04.2013, 22:52
(03.04.2013, 23:16)Michy Napsal(a): Tohle spíše raději přes SZ, je to veřejně nepublikovatelné
Popis závady "nefunguje" a když naznačím že to opravdu nestačí, jelikož telefon lze zapnout, ideální když následuje "ono to není moje, já si zavolám, jo" ...
Fajn že tu nejsem sám ze zábavné to kategorie pracovníků v reklamačních záležitostech
Pánové, přebírat nebo předávat automobil zákazníkovi je taky občas záživné, hlavně popis závady zákazníkem (no, já když jedu támhle po těch kočičích hlavách, tak na tý jedný kostce mi to tak divně jakoby ťukne), dohadovat se o tom, že ten škrábanec tam už byl, nebo že jsme pánovi vyměnili na rezervním kole disk z hlinikového na plechový.
Nebo když ráno přebírám do opravy auto a v zakázkovém listě je napsáno "nefunguje"....
Yeah, I stumble in here from time to time.