28.09.2013, 11:40
No, ono stačí udělat si dvě dvojice s mezerou, a protihráči to vůbec nevadí. Mně se podařilo vyhrát ještě vtipnějc:
Kdybys chtěl mít téměř neporazitelné AI s minimem úsilí, tak doporučuju použít min-max prohledávání herního prostoru, což v podstatě prochází všechny možnosti, které mohou nastat a vybere tu, která vede (s nejvyšší pravděpodobností) k výhře. Základní algoritmus není vůbec složitý, ovšem je možné, že bez nějakého chytrého prořezávání se v rozumném čase nestihne předpovídat více než pár tahů do budoucnosti, protože má logicky nonpolynomiální složitost.
Taky bych řek, že tam máš nějaký problém s překreslováním, např. když okno něco zakryje, tak tam nadobro zmizí tabulka: http://i.imgur.com/ihBxLCv.png.
Kdybys chtěl mít téměř neporazitelné AI s minimem úsilí, tak doporučuju použít min-max prohledávání herního prostoru, což v podstatě prochází všechny možnosti, které mohou nastat a vybere tu, která vede (s nejvyšší pravděpodobností) k výhře. Základní algoritmus není vůbec složitý, ovšem je možné, že bez nějakého chytrého prořezávání se v rozumném čase nestihne předpovídat více než pár tahů do budoucnosti, protože má logicky nonpolynomiální složitost.
Taky bych řek, že tam máš nějaký problém s překreslováním, např. když okno něco zakryje, tak tam nadobro zmizí tabulka: http://i.imgur.com/ihBxLCv.png.