08.12.2013, 00:43
madA12345: Aha, docela zajímavej seznam. Mně při zkoušce bylo vytčeno jen to, že na 4proudovce ve městě sem na křižovatce nesnížil rychlost, jinak ok.
![Flutterryay Flutterryay](https://bronies.cz/images/smilies/yay.png)
- Pokud člověk neví, jak se k automatu chovat, tak se snižuje jeho životnost, mnohem rychleji než u manuálu.
- Má trochu větší ztráty (+10% ) a má o trochu vyšší spotřebu oproti manuálu.
- Když chce člověk brzdit motorem, tak to jde blbě, musí přeřadit volič a i tak je účinek brzdění motorem kvůli hydroměniči omezený. V opačném případě se musí šlapat na brzdu, což víc opotřebovává destičky a na sněhu to není úplně košér (aj řidiči autobusů na jízdu po sněhu doporučují manuál než automat, u něj dokonce nejde voličem podřadit).
(07.12.2013, 21:20)Mr.Desolator Napsal(a): Na denní ježdění automat, do auta na víkendy/na blbnutí manuálSouhlas, podobně mi to bylo vytčeno u aut US výroby u sporťáků - tam je automat na prd, páč největší zábava u sporťáku je s manuálem.
![Flutterryay Flutterryay](https://bronies.cz/images/smilies/yay.png)
(07.12.2013, 21:32)niemand Napsal(a): Máme doma jedno auto s automatem a když s nim jedu, používám alespoň sekvenční řazení. Mě vyhovuje spíš manuál, automat nemám rád. Šlapat jen plyn a brzdu se mi nelíbíJá jezdil i s automatem, ale vadí mi tam 3 věci:
- Pokud člověk neví, jak se k automatu chovat, tak se snižuje jeho životnost, mnohem rychleji než u manuálu.
- Má trochu větší ztráty (+10% ) a má o trochu vyšší spotřebu oproti manuálu.
- Když chce člověk brzdit motorem, tak to jde blbě, musí přeřadit volič a i tak je účinek brzdění motorem kvůli hydroměniči omezený. V opačném případě se musí šlapat na brzdu, což víc opotřebovává destičky a na sněhu to není úplně košér (aj řidiči autobusů na jízdu po sněhu doporučují manuál než automat, u něj dokonce nejde voličem podřadit).