13.03.2015, 21:40
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 13.03.2015, 21:50 uživatelem Foxtrot. Edited 5 times in total.)
LoLko není od týmu, který vytvořil první DotA.
1. Typ této hry vytvořila komunita a DotA nebyla úplně první. První bylo Aeon of Strife pro Starcraft: Brood War. Viz co napsal matesds http://bronies.cz/Vlakno-Nejlepsi-MOBA?p...#pid444993
2. Co se týmu týče. První verzi DotA udělal Eul, který se ale ztratil a nikdo o něm nic neví.
Další důležití lidé: Guinsoo vedl vývoj DotA asi rok od roku 2004 a teď pracuje na LoL. IceFrog vede vývoj DotA už 9 let od roku 2005 a teď pracuje na Dota 2. Viz co jsem napsal já http://bronies.cz/Vlakno-Nejlepsi-MOBA?p...#pid444942
A kdo tedy koho okopíroval?
Aeon64 (komunitní vývojář) ten žánr vymyslel tím, že vytvořil Aeon of Strife pro Starcraft: Brood War. Eul to okopíroval do hry Warcraft 3: Reign of Chaos a vznikla Defense of the Ancients. Riot Games okopírovalo DotA, provedlo nějaké změny, najalo bývalého vývojáře Guinsoo a vzniklo League of Legends. Valve se rozhodlo okopírovat DotA a být věrné co nejvíce originálu, najalo současného vývojáře IceFrog a vzniklo Dota 2.
Slovo "okopírovat" berte s nadhledem, dalo by se říct i "inspirovat", ale pro názornou ukázku je to jedno. Takže snad už je vám jasné, jak se věci mají.
A teď je tu otázka... Kdo je tím následníkem slavné hry DotA? Kdo má větší právo být následníkem? (Neříkám jaká hra je lepší, protože každá hra je určená pro jinou skupinu lidí.)
I když bylo LoL dříve než Dota 2, tak Dota 2 je větším následníkem původní hry DotA.
Proč?
1. IceFrog (Dota 2) na hře DotA pracuje už 9 let a provedl víc změn než Guinsoo (LoL), který na hře pracoval sice dříve, ale jen 1 rok.
2. Herní mechaniky Dota 2 jsou převzaté z původní DotA a nějaké změny jsou pouze evolucí podobně jako se mění samotná DotA s každou novou verzí. LoL má soustu herních mechanik jiných a přistupuje k tomu prostě odlišně.
1. Typ této hry vytvořila komunita a DotA nebyla úplně první. První bylo Aeon of Strife pro Starcraft: Brood War. Viz co napsal matesds http://bronies.cz/Vlakno-Nejlepsi-MOBA?p...#pid444993
2. Co se týmu týče. První verzi DotA udělal Eul, který se ale ztratil a nikdo o něm nic neví.
Další důležití lidé: Guinsoo vedl vývoj DotA asi rok od roku 2004 a teď pracuje na LoL. IceFrog vede vývoj DotA už 9 let od roku 2005 a teď pracuje na Dota 2. Viz co jsem napsal já http://bronies.cz/Vlakno-Nejlepsi-MOBA?p...#pid444942
A kdo tedy koho okopíroval?
Aeon64 (komunitní vývojář) ten žánr vymyslel tím, že vytvořil Aeon of Strife pro Starcraft: Brood War. Eul to okopíroval do hry Warcraft 3: Reign of Chaos a vznikla Defense of the Ancients. Riot Games okopírovalo DotA, provedlo nějaké změny, najalo bývalého vývojáře Guinsoo a vzniklo League of Legends. Valve se rozhodlo okopírovat DotA a být věrné co nejvíce originálu, najalo současného vývojáře IceFrog a vzniklo Dota 2.
Slovo "okopírovat" berte s nadhledem, dalo by se říct i "inspirovat", ale pro názornou ukázku je to jedno. Takže snad už je vám jasné, jak se věci mají.
A teď je tu otázka... Kdo je tím následníkem slavné hry DotA? Kdo má větší právo být následníkem? (Neříkám jaká hra je lepší, protože každá hra je určená pro jinou skupinu lidí.)
I když bylo LoL dříve než Dota 2, tak Dota 2 je větším následníkem původní hry DotA.
Proč?
1. IceFrog (Dota 2) na hře DotA pracuje už 9 let a provedl víc změn než Guinsoo (LoL), který na hře pracoval sice dříve, ale jen 1 rok.
2. Herní mechaniky Dota 2 jsou převzaté z původní DotA a nějaké změny jsou pouze evolucí podobně jako se mění samotná DotA s každou novou verzí. LoL má soustu herních mechanik jiných a přistupuje k tomu prostě odlišně.