1) mapka jak se tam dostat je tak mrňavá, že se z toho nedaj přečíst názvy ulic a okolních míst. Vím, že si to každý může dohledat na mapě dle adresy nicméně pro zahraniční účastníky by bylo celkem vhodný kdyby mapka byla detailnější.
2)Proč jsou odkazy v mailu jako plaintext když zbytek mailu je HTML?
3)Na webu a v mailu úplně chybí doprava na místo, je sice moc pěkný mít mapku jak se tam dostat od zastávky jenže pokud člověk neví, kde hledat spojení tak je mu to k ničemu.
Všechno info klíčové pro přespolní.
---
Podobný problém trápil i Brony Fair Berlíně, kdy tyhle informace byly na fóru v němčině a částečně v angličtině a na soc. sítích ale na webu poněkud chyběly. Přitom zrovna web by měl být to hlavní, kde informace jsou na jednom místě, né každý má/chce profil na soc. sítích.
Když to porovnám třeba s US tak tam vždycky platí to, že informace jsou primárně na webu a na soc sítích jsou úryvky s odkazem na celý znění na webu.