20.02.2016, 10:50
Tak díky různým formám MHD (městské i meziměstské) nemusím umět řídit a ohrožovat silniční provoz
Vážně, přibližovací schopnost dostačuje, a těch posledních pár set metrů mám alespoň trochu pohybu.
V technice a typech se neorientuji, z tohoto pohledu asi nadšenec nejsem. Respektive mám oblíbené typy strojů, ale jen podle vzhledu prostoru pro cestující, neuměl bych je pojmenovat. Když už, tak spíš zjišťuji zajímavosti k principům a organizaci. Pomáhá mi to pochopit proč třeba na nějaké trase nejezdí třeba častěji nebo snadněji operativě najít alternativy v případě ujetí.
Nejoblíbenější jsou u mě trolejbusy (asi kvůli tomu, že pro mne jako menšího to byla vzácnost), na druhém místě vlaky.

V technice a typech se neorientuji, z tohoto pohledu asi nadšenec nejsem. Respektive mám oblíbené typy strojů, ale jen podle vzhledu prostoru pro cestující, neuměl bych je pojmenovat. Když už, tak spíš zjišťuji zajímavosti k principům a organizaci. Pomáhá mi to pochopit proč třeba na nějaké trase nejezdí třeba častěji nebo snadněji operativě najít alternativy v případě ujetí.
Nejoblíbenější jsou u mě trolejbusy (asi kvůli tomu, že pro mne jako menšího to byla vzácnost), na druhém místě vlaky.