22.12.2012, 13:47
Mno, v zachycení beznadějné situace a brutality já řadim Saw na první místo
Vadí mi na tom celková nedomyšlenost posledních dílů (no, od 3tího výš) - první byli opravdu uvěřitelné, Jigsaw trestal opravdu jen zločince, a většinou měli nějakou šanci se zahránit, alůe pak už se z toho stala absolutní blbost, kdy šance je prostě téměř nulová a divák se jen těší na to, jak nejbrutálnějš se daná postava popraví.
[spoiler: Například sedmička - zkosntruoavaná past, která na konec selže? že prej prsní svalstvo udrží toho maníka zavěšenýho na hácích ... prdlajz. To by Jigsaw neudělal, ten to měl promyšlený. Nebo popravování nevinných policistů v 4-5 díle -> taky úplně mimo Jigsawovu filozofii. Prostě škoda. Zatímco na začátku se dalo ještě jakžtakž fandit i Jigsawovi popřípadě pochopit jeho motivy, pozdějc z toho ten Hoffman a tvůrci udělali blbost. ]
Ale efekty krásný, i noční můru sem z toho jednou měl .D
Vadí mi na tom celková nedomyšlenost posledních dílů (no, od 3tího výš) - první byli opravdu uvěřitelné, Jigsaw trestal opravdu jen zločince, a většinou měli nějakou šanci se zahránit, alůe pak už se z toho stala absolutní blbost, kdy šance je prostě téměř nulová a divák se jen těší na to, jak nejbrutálnějš se daná postava popraví.
[spoiler: Například sedmička - zkosntruoavaná past, která na konec selže? že prej prsní svalstvo udrží toho maníka zavěšenýho na hácích ... prdlajz. To by Jigsaw neudělal, ten to měl promyšlený. Nebo popravování nevinných policistů v 4-5 díle -> taky úplně mimo Jigsawovu filozofii. Prostě škoda. Zatímco na začátku se dalo ještě jakžtakž fandit i Jigsawovi popřípadě pochopit jeho motivy, pozdějc z toho ten Hoffman a tvůrci udělali blbost. ]
Ale efekty krásný, i noční můru sem z toho jednou měl .D