03.01.2013, 18:42
Dáme si takovovu nějakou normálnější sorku...
Doprava:
Normální... Tak typově jo, řada C mi nevadí, ale ten (tomu už se ani nedá řikat) "design" od jistý doby, to by na digi panelu mělo mít natvrdo napsáno KILL ME Dělaj je čím dál tím obludnější, když to vidím, nevim, jestli se mam smát, nebo brečet...
V Crosswayi? Jakým? Asi LE, městským, nebo meziměstským?
Tak hrbáče tzv. velbloudy jsou kapitola sama pro sebe, ale podle mě to pořád nebude nejhorší, tak nějak normální, nejhorší jsou snad NB, ty jsou šitý horkou jehlou a je tam odfláknutý co se dá. Kdyby jezdily i u vás, taky je taky začneš nesnášet. (mě před jejich příchodem taky sorky nevadily)
Jo, zadavatel, ten si někdy vyžádá pěkný nesmysly a nadbytečnosti a pak to takhle dopadá. Jeden schod je naprostá blbost, ve wanách (T3R.PLF) a kachnách (KT8N2) jsou taky 2 schody a nikomu to nevadí... Stejně tak ta kabina.
A o 15T už ani nemluvim. Na co 100% nízkopodlažní tramvaj? Aby západ viděl, že to taky umíme vyrobit? Nízkop. bohatě stačí z 33 - 50%, víc je k ničemu. Pak jsou akorát zbytečně drahý a ještě jsou poruchový.
Přesně tak, 700vkám se nic nevyrovná... Krásnej design, krásnej zvuk a krásnej a hlavně praktickej interiér, takový už žádný busy nebudou. Já mam teda nejradši B732, protože jsem z města. A zrovna včera jsem jel s C734.
Jo a pěkný videa.
Doprava:
(03.01.2013, 01:40)Bouri Napsal(a): Mně osobně sorky zas tak nevadí, ale jezdí u nás ještě tyhle "normální" kousky:
V nich se dá aspoň sedět, ne jak v Crosswayi, kde se mi proti směru nechce sedět a druhak sou někerý sedačky tak nepohodlný, že bych radši celou cestu stál...
Tyhle SORky nejsou ještě ty hrbatý, ty hrbatý sou údajně velký zlo.
Normální... Tak typově jo, řada C mi nevadí, ale ten (tomu už se ani nedá řikat) "design" od jistý doby, to by na digi panelu mělo mít natvrdo napsáno KILL ME Dělaj je čím dál tím obludnější, když to vidím, nevim, jestli se mam smát, nebo brečet...
V Crosswayi? Jakým? Asi LE, městským, nebo meziměstským?
Tak hrbáče tzv. velbloudy jsou kapitola sama pro sebe, ale podle mě to pořád nebude nejhorší, tak nějak normální, nejhorší jsou snad NB, ty jsou šitý horkou jehlou a je tam odfláknutý co se dá. Kdyby jezdily i u vás, taky je taky začneš nesnášet. (mě před jejich příchodem taky sorky nevadily)
(03.01.2013, 02:03)pidi Napsal(a): Když to máš těžký, každej novej stroj trpí dětskejma nemocema. Bez ohledu na výrobce. Echt Švýcarsko/Německý motoráky RS1 jsou nádherný příklad. Moc nechybělo a všechny se vracely...
Někdy je největší zlo zadavatel... ...Viz Pražské 14T... ...musel být jen jeden schod a prostorná klimatizovaná kabina... "Ušetřilo se" tím, že prostřední podvozek je nehnantý (takže jen 4*90kW)...
v interiéru pak nějakého šamana napadlo dát sedadla proti sobě... Koukni se na Brněnské 13T nebo Wroclavské 19T (sedačky normálně, 6dveří pro lidi, všechny nápravy hnané...). Furt je to šalina na rovinaté tratě s pevnými podvozky (další paradox - tohle do Prahy?!) ale už je to rozumější. Nebýt požadavku na jeden schod, nebyl by interier členitej jak ostrovní království a byl stejný s předchozí Astrou...
Jo, zadavatel, ten si někdy vyžádá pěkný nesmysly a nadbytečnosti a pak to takhle dopadá. Jeden schod je naprostá blbost, ve wanách (T3R.PLF) a kachnách (KT8N2) jsou taky 2 schody a nikomu to nevadí... Stejně tak ta kabina.
A o 15T už ani nemluvim. Na co 100% nízkopodlažní tramvaj? Aby západ viděl, že to taky umíme vyrobit? Nízkop. bohatě stačí z 33 - 50%, víc je k ničemu. Pak jsou akorát zbytečně drahý a ještě jsou poruchový.
(03.01.2013, 02:29)Bouri Napsal(a): A vůbec, nejradši mám starý dobrý Karosy série 700; nejvíc C734.1340, konkrétně tenhle kousek (včetně řidiče):
Ten zvuk motoru, převodovky a řazení s meziplynem jak za jízdy, tak i při startování, to je pastva pro moje uši. *awesome*
Přesně tak, 700vkám se nic nevyrovná... Krásnej design, krásnej zvuk a krásnej a hlavně praktickej interiér, takový už žádný busy nebudou. Já mam teda nejradši B732, protože jsem z města. A zrovna včera jsem jel s C734.
Jo a pěkný videa.