Příspěvků: 420
Registrován od: Jun 2012
Hodnocení:
16
Díky za upozornění. Za tuto chybu může má neznalost pravidel. Rozhodně opravím v další verzi.
Všechno to udělám buď teď o víkendu, nebo zase až v pátek ve škole.
Příspěvků: 420
Registrován od: Jun 2012
Hodnocení:
16
Tak jsem snad vyřešil problém s překreslováním (Nastavil jsem častější překreslování) a upravil ty pravidla v programu (sestavení řetězce 6 a více piškvorek v řade nebude bráno jako vítěství). A udělal jsem malé změny ve střední obtížnosti, ale jen drobné, které kvalitu AI moc nezvýší. A ještě jsem přidal jeden nový CM
Nová verze je buď v prvním postu a nebo zde
Příspěvků: 1 196
Registrován od: Jul 2012
Hodnocení:
74
02.10.2013, 22:31
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 03.10.2013, 20:37 uživatelem czAdamV. Edited 2 times in total.)
Jeden nový CM je super, už za nikoho jinýho hrát nebudu
Ale já mám něco špatně s překreslováním, neboť když s tím ve win 8 vyjedu mimo plochu a zase se vrátím, daný kus mřížky zmizí. Ale kameny tam stále umísťovat jdou.
Pokud budeš předělávat AI, tak jsem narazil ještě na tohle:
Všimni si tý dlouhý úhlopříčný řady u Fluttershy (AI, já byl Twi). Nějakým způsobem tam dala dohromady šest kamenů a i když jí to program neuznal jako piškvorku, stejně tam skládala dál nehledě na to, že já jsem si mohl klidně v tý chvíli vyhrát (Mezitím jsem zkoušel taky skládat víc jak pět). Ale to jenom kdyby jsi to někdy chtěl předělávat
Meow?
Příspěvků: 420
Registrován od: Jun 2012
Hodnocení:
16
Díky za příspěvek!
To s tím překreslování se děje jen na windows. Zkusím se na to vykreslování lépe podívat a vyřešit to.
A to, že to program skládal tolik piškvorek za sebou je chyba, že jsem zapomněl nová pravidla AI naučit, takže to rozhodně opravím.
Na dnešek mám ještě nějaké učení do školy, takže uvidím jak budu stíhat, ale dnes nebo zítra by měla být hotová nová verze s opravou chyb.
Jinak zvažuji, že se pak ještě pustím do nového algoritmu pro těžší verzi. Současná střední verze není zrovna nějaká špička, takže by to nějaké vylepšení potřebovalo.
Příspěvků: 420
Registrován od: Jun 2012
Hodnocení:
16
Takže mám novou verzi buď zde, a nebo zase v prvním příspěvku.
Při každém kliknutí myši jsem nyní nastavil překreslení, takže když zase část, nebo celé hrací pole zmizí, stačí kliknout někam do okna, když nechcete zahrát žádný tah, tak kliknout do dolní části, kde není mřížka. Zároveň jsem opravil chybu, která nastala, když jste do předchozí verze klikli do okna mimo hrací pole(mimo mřížku).
Také opraven problém s AI, která už by neměla stavět takové řady, jak na to poukázal madA12345.
A ještě jsem přidal počítání tahů.
Příspěvků: 1 196
Registrován od: Jul 2012
Hodnocení:
74
05.10.2013, 00:24
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 05.10.2013, 00:33 uživatelem czAdamV. Edited 2 times in total.)
Divný, mě se překresluje jenom když udělám tah, ne když kliknu mimo pole. A všiml jsem si, že trošku přeházely priority u AI. Když udělám trojici, tak se ji snaží uzavřít z obou stran, čímž mě nechává prostor pro útok. Také se hned na začátku snaží postavit piškvorku a i když jí v tom zabráním tím, že jí ta nechám mezeru, kam se vejdou čtyři kameny, ona ji prostě musí zaplnit ->další prostor pro mě
Obojí je pěkně vidět na této hře(já jsem Doktor, AI je Twilight):
Doufám, že moc neotravuju
Edit: Teď jsem zjistil, že nemůžu klikat do spodní řady (prostě tam kliknu a nic to nedělá), ale soupeř tam kameny pokládat může.
Meow?
Příspěvků: 420
Registrován od: Jun 2012
Hodnocení:
16
05.10.2013, 00:56
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 05.10.2013, 00:59 uživatelem Johnn195. Edited 1 time in total.)
Díky za upozornění. Za ty dvě chybičky se omlouvám.
Opravená verze
Nyní už by to překreslování mělo fungovat, jak jsem to napsal dříve a dolní řada je přístupná.
V poslední době jsem moc do AI nezasahoval, takže hraje pořád bídně jak před týdnem. Ovšem díky za popsání problémů s ní. Zítra na to pořádně kouknu a přes víkend se na to zkusím zaměřit
edit: Jinak jsem rád za každou kritiku, připomínku, komentář. Pak vím na co se zaměřit a každý zájem o tyto piškvorky mě motivuje
Příspěvků: 420
Registrován od: Jun 2012
Hodnocení:
16
10.10.2013, 21:30
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 10.10.2013, 22:11 uživatelem Johnn195. Edited 3 times in total.)
Je tu nová verze piškvorek. Tentokrát pod označením 1.3.
Co je nového? Pár dekorativních změn, v zobrazování piškvorek. Jeden nový druh piškvorek a tenkrát to není cutie mark.
Ale hlavní změna je v AI. Trochu jsem se snažil ukáznit střední obtížnost, aby nehrála tak nesmyslně, jak to tu popsal madA12345. S částečným úspěchem. Co je ale hlavně nového je nová těžká obtížnost, kterou už jsem dělal pod jiným algoritmem, u kterého jsem vycházel z algoritmu Minimax. Ten je mnohem efektivnější. Zabralo to méně řádků a hraje nesrovnatelně lépe než nižší obtížnosti.
Stáhnout můžete zase v prvním příspěvku , a nebo zde
Jinak toto je asi poslední verze. Možná na tom budu dělat ještě nějaké minimální úpravy jako je oprava chyb a případně optimalizace AI.
Jinak zítra si půjčuji notebook a vyrážím nový algoritmus testovat na živých subjektech (tedy spolužácích). Kdyby jste i vy narazili na nějakou chybu, tak pište, budu vděčný
Příspěvků: 6
Registrován od: May 2013
Hodnocení:
0
Tak jsem vyzkoušel novou verzi "hard". Zpočátku AI prohrávalo se ctí, ale po několika hrách to nějak začlo vzdávat předem a nechalo mě hrát i za něj. :)
Příspěvků: 420
Registrován od: Jun 2012
Hodnocení:
16
10.10.2013, 22:04
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 10.10.2013, 22:15 uživatelem Johnn195. Edited 2 times in total.)
To že jsi hrál za něj je způsobeno tím, že někde nastane běhová chyba. Tah AI pak zkolabuje a program celkově nepracuje jak má. To se mi děje jen v těžší obtížnosti, protože u té se takové chyby špatně hledají (většinou je někde posunutá hodnota o jednu). Tyto chyby by měly být ojedinělé. Zrovna jsem na jednu narazil, tak teď uploadnu opravenou verzi a zítra ve škole ještě budu pořádně testovat, abych jestli tam jsou ještě další je odstranil
A díky za příspěvek. Prohrávání se ctí už nezní vůbec zle.
edit: Odkazy už vedou na opravenou verzi
|