Příspěvků: 1 327
Registrován od: Dec 2011
Hodnocení:
34
(03.02.2012, 18:02)KRAJKHOUR Napsal(a): Kdy vyjde α Alpha, β Beta, Plná verze?
Ještě se na ní ani nezačalo dělat.
Ještě potřebujem nějakého grafika ...
Spoluzakladatel a druhý člen ANfWF
Pravda, bronies nebudou kompletní bez Dumbasse. Jako blázen a nepředvídatelné jako on, nikdy podceňovat dovednosti "Dumbass"! Nikdy nevíte, co se může stát ...
Příspěvků: 61
Registrován od: Feb 2012
Hodnocení:
2
http://www.mediafire.com/?nk81y8odw28505y
Nějaké zvuky (přesněji hlášky), které byste mohli použít..
Jinak, umím v ObjectPascalu, trochu PHP a flash jsem zkoušel. C jsem taky zkoušel, možná něco s tím vyvedu.
Sorry, but Derpy saved my signature to /dev/null!
Jen abych doplnil informace, tento semestr mám zapsaný předmět "programování C/C++" a předmět, kde se budeme učit programovat grafiku v OpenGL (3.0-3.2 myslím), což navazuje na programování v C/C++.
Snad to nějak pomůže, četl jsem že OpenGL je na 2D aplikace taky dobrý, ačkoli my budeme v rámci předmětu dělat rovnou nějakou 3D scénu.
Příspěvků: 1 327
Registrován od: Dec 2011
Hodnocení:
34
16.02.2012, 08:11
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 16.02.2012, 08:20 uživatelem Dumbass_CZ. Edited 2 times in total.)
Super Teroku,doufám že ti to pomůže,něco nového se naučíš a pak pomůžeš nám x)
Edit:
(07.02.2012, 17:49)Klofkac Napsal(a): Jinak, umím v ObjectPascalu, trochu PHP a flash jsem zkoušel. C jsem taky zkoušel, možná něco s tím vyvedu.
Pokud chceš,můžeš nám také pomoct,můžeš.
Myslím,že bychom už se mohly dohodnout na jazyce. Myslím,že to bude flash vs. C,ale jak vidím tak asi ten C x)
BTW: Já jsem se v Pascalu moc neučil,protože ty zlozvyky co se v něm naučíte,tak vás akorát budou štvát v jiných jazycích xD
Spoluzakladatel a druhý člen ANfWF
Pravda, bronies nebudou kompletní bez Dumbasse. Jako blázen a nepředvídatelné jako on, nikdy podceňovat dovednosti "Dumbass"! Nikdy nevíte, co se může stát ...
Příspěvků: 1 327
Registrován od: Dec 2011
Hodnocení:
34
Tak tady je rozpis,který jsem zatím navrhl:
Jazyk - C, Překladač: MinGW, V.System: Mercuial (HG)
Spoluzakladatel a druhý člen ANfWF
Pravda, bronies nebudou kompletní bez Dumbasse. Jako blázen a nepředvídatelné jako on, nikdy podceňovat dovednosti "Dumbass"! Nikdy nevíte, co se může stát ...
Příspěvků: 3 385
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
76
(16.02.2012, 08:11)Dumbass_CZ Napsal(a): protože ty zlozvyky co se v něm naučíte
Prosím? Já se budu na C++ přeučovat po 10 letech Pascalu v létě, tak na co si mám dát pozor?
Příspěvků: 1 327
Registrován od: Dec 2011
Hodnocení:
34
Spoluzakladatel a druhý člen ANfWF
Pravda, bronies nebudou kompletní bez Dumbasse. Jako blázen a nepředvídatelné jako on, nikdy podceňovat dovednosti "Dumbass"! Nikdy nevíte, co se může stát ...
Příspěvků: 3 385
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
76
16.02.2012, 10:39
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 16.02.2012, 10:41 uživatelem Martin. Edited 1 time in total.)
(16.02.2012, 10:36)Dumbass_CZ Napsal(a): Já přesně ani moc nevím. Ale spousta lidí a mých přátel kteří z pascalu šly na C++ si stěžuje,že se jim to hodně plete a štve je to. Proto jsem se ho ani moc radši neučil
Aha.. No, můj názor je, že Pascalistům (zvlášť těm, kteří ho "umí" za 2 roky na střední z výpočetky ) nejvíc vadí, že kód je díky složeným závorkám děsný bordel a že je tam milión ukazatelů.. Což, když se můžu podívat na svoje zdrojáky, mám už splněno
No, škoda, že vám s tím nemůžu teď pomoct Bohužel i kdybych měl víc času, tak by vám asi nevyhovovalo moje tempo
Příspěvků: 554
Registrován od: Jan 2012
Hodnocení:
24
Mě připadá, že podle popisu cílů by tohle mohlo jít udělat v lite verzi Game Makeru, i když mít to naprogramované pěkně od podlahy je podle mě taky lepší varianta. Sám asi nepomůžu, s programováním nemám praktické zkušenosti a ani ty teoretické si myslím nemám na dostatečné úrovni. Možná když bude potřeba něco s grafikou, ale radši nic neslibuji.
(16.02.2012, 10:39)Martin Napsal(a): (16.02.2012, 10:36)Dumbass_CZ Napsal(a): Já přesně ani moc nevím. Ale spousta lidí a mých přátel kteří z pascalu šly na C++ si stěžuje,že se jim to hodně plete a štve je to. Proto jsem se ho ani moc radši neučil
Aha.. No, můj názor je, že Pascalistům (zvlášť těm, kteří ho "umí" za 2 roky na střední z výpočetky ) nejvíc vadí, že kód je díky složeným závorkám děsný bordel a že je tam milión ukazatelů.. Což, když se můžu podívat na svoje zdrojáky, mám už splněno
...
Tak já jsem jeden z těch, co se Pascal učili rok na střední (i když já jsem se učil docela nad rámec) a taky podle toho umím , ale právě když jsem teď načal úvod do C++, líbí se mi Pascal čím dál tím méně... C a jeho následovníci oproti němu oplývají logičností a nejsou tam taková, řekl bych dementní omezení, která mi v Pascalu znepříjemňovala život. Oproti Pascalu mi C++ připadá úplně boží, nečekal bych do léta a začal už teď .
Spousta ukazatelů? No to se mi na tom právě líbí, ony jsou totiž mnohem použitelnější, než ty pascalovské. A moc závorek? To asi ještě neviděli LISP
Příspěvků: 3 385
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
76
(17.02.2012, 00:26)Alkel u3 Napsal(a): Tak já jsem jeden z těch, co se Pascal učili rok na střední (i když já jsem se učil docela nad rámec) a taky podle toho umím , ale právě když jsem teď načal úvod do C++, líbí se mi Pascal čím dál tím méně... C a jeho následovníci oproti němu oplývají logičností a nejsou tam taková, řekl bych dementní omezení, která mi v Pascalu znepříjemňovala život. Oproti Pascalu mi C++ připadá úplně boží, nečekal bych do léta a začal už teď .
Spousta ukazatelů? No to se mi na tom právě líbí, ony jsou totiž mnohem použitelnější, než ty pascalovské. A moc závorek? To asi ještě neviděli LISP
Tak za 1 rok se těžko získají pořádné znalosti Kór na střední škole.. to co jsme brali na SŠ jsem uměl už na základce.. Stále mluvíš moc obecně, než abych si udělal obrázek Pascal je možná proti C víc "ukecanější" co se týče délky kódu, zase ale trochu přehlednější pro lidi, kterým se pletou na obrazovce symboly (vím co říkám, stvořil jsem už spoustu skriptovacích jazyků, a i když se symbolické zapisují rychleji, na první pohled to je jen změť čísel a znaků ). Já mám teď rozjeté dva větší projekty v FP, a jeden z nich musím dodělat, protože na něm bude stavět ten projekt v C++ Mě zatím žádný podstatný rozdíl mezi ukazateli v Pascalu a C/C++ nepodařilo najít..
Jen mne tak napadá, když už děláte hru v takto jednoduchém stylu, tak zkuste použít OpenGL knihovnu.. určitě Vám ušetří spoustu práce s programováním grafiky (pojedete defakto na 2D polygonech), takže veškeré práce s texturami, zvětšování a zmenšování včetně rotace zajistí "někdo jiný" Je to pohodlnější než použít běžné WinAPI).
|