Příspěvků: 1 327
Registrován od: Dec 2011
Hodnocení:
34
(03.02.2012, 18:02)KRAJKHOUR Napsal(a): Kdy vyjde α Alpha, β Beta, Plná verze?
Ještě se na ní ani nezačalo dělat.
Ještě potřebujem nějakého grafika ...
Spoluzakladatel a druhý člen ANfWF
Pravda, bronies nebudou kompletní bez Dumbasse. Jako blázen a nepředvídatelné jako on, nikdy podceňovat dovednosti "Dumbass"! Nikdy nevíte, co se může stát ...
Příspěvků: 61
Registrován od: Feb 2012
Hodnocení:
2
http://www.mediafire.com/?nk81y8odw28505y
Nějaké zvuky (přesněji hlášky), které byste mohli použít..
Jinak, umím v ObjectPascalu, trochu PHP a flash jsem zkoušel. C jsem taky zkoušel, možná něco s tím vyvedu.
Sorry, but Derpy saved my signature to /dev/null!
Jen abych doplnil informace, tento semestr mám zapsaný předmět "programování C/C++" a předmět, kde se budeme učit programovat grafiku v OpenGL (3.0-3.2 myslím), což navazuje na programování v C/C++.
Snad to nějak pomůže, četl jsem že OpenGL je na 2D aplikace taky dobrý, ačkoli my budeme v rámci předmětu dělat rovnou nějakou 3D scénu.
Příspěvků: 1 327
Registrován od: Dec 2011
Hodnocení:
34
16.02.2012, 08:11
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 16.02.2012, 08:20 uživatelem Dumbass_CZ. Edited 2 times in total.)
Super Teroku,doufám že ti to pomůže,něco nového se naučíš a pak pomůžeš nám x)
Edit:
(07.02.2012, 17:49)Klofkac Napsal(a): Jinak, umím v ObjectPascalu, trochu PHP a flash jsem zkoušel. C jsem taky zkoušel, možná něco s tím vyvedu.
Pokud chceš,můžeš nám také pomoct,můžeš.
Myslím,že bychom už se mohly dohodnout na jazyce. Myslím,že to bude flash vs. C,ale jak vidím tak asi ten C x)
BTW: Já jsem se v Pascalu moc neučil,protože ty zlozvyky co se v něm naučíte,tak vás akorát budou štvát v jiných jazycích xD
Spoluzakladatel a druhý člen ANfWF
Pravda, bronies nebudou kompletní bez Dumbasse. Jako blázen a nepředvídatelné jako on, nikdy podceňovat dovednosti "Dumbass"! Nikdy nevíte, co se může stát ...
Příspěvků: 1 327
Registrován od: Dec 2011
Hodnocení:
34
Tak tady je rozpis,který jsem zatím navrhl:
Jazyk - C, Překladač: MinGW, V.System: Mercuial (HG)
Spoluzakladatel a druhý člen ANfWF
Pravda, bronies nebudou kompletní bez Dumbasse. Jako blázen a nepředvídatelné jako on, nikdy podceňovat dovednosti "Dumbass"! Nikdy nevíte, co se může stát ...
Příspěvků: 3 394
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
76
(16.02.2012, 08:11)Dumbass_CZ Napsal(a): protože ty zlozvyky co se v něm naučíte
Prosím? ![Pinkiesmile Pinkiesmile](https://bronies.cz/images/smilies_mlp/pinkiesmile.png) Já se budu na C++ přeučovat po 10 letech Pascalu v létě, tak na co si mám dát pozor?
Příspěvků: 1 327
Registrován od: Dec 2011
Hodnocení:
34
Spoluzakladatel a druhý člen ANfWF
Pravda, bronies nebudou kompletní bez Dumbasse. Jako blázen a nepředvídatelné jako on, nikdy podceňovat dovednosti "Dumbass"! Nikdy nevíte, co se může stát ...
Příspěvků: 3 394
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
76
16.02.2012, 10:39
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 16.02.2012, 10:41 uživatelem Martin. Edited 1 time in total.)
(16.02.2012, 10:36)Dumbass_CZ Napsal(a): Já přesně ani moc nevím. Ale spousta lidí a mých přátel kteří z pascalu šly na C++ si stěžuje,že se jim to hodně plete a štve je to. Proto jsem se ho ani moc radši neučil ![Twilightblush Twilightblush](https://bronies.cz/images/smilies_mlp/twilightblush.png)
Aha.. No, můj názor je, že Pascalistům (zvlášť těm, kteří ho "umí" za 2 roky na střední z výpočetky ![Pinkiesmile Pinkiesmile](https://bronies.cz/images/smilies_mlp/pinkiesmile.png) ) nejvíc vadí, že kód je díky složeným závorkám děsný bordel a že je tam milión ukazatelů.. Což, když se můžu podívat na svoje zdrojáky, mám už splněno
No, škoda, že vám s tím nemůžu teď pomoct ![Twilightoops Twilightoops](https://bronies.cz/images/smilies_mlp/twilightoops.png) Bohužel i kdybych měl víc času, tak by vám asi nevyhovovalo moje tempo
Příspěvků: 556
Registrován od: Jan 2012
Hodnocení:
24
Mě připadá, že podle popisu cílů by tohle mohlo jít udělat v lite verzi Game Makeru, i když mít to naprogramované pěkně od podlahy je podle mě taky lepší varianta. Sám asi nepomůžu, s programováním nemám praktické zkušenosti a ani ty teoretické si myslím nemám na dostatečné úrovni. Možná když bude potřeba něco s grafikou, ale radši nic neslibuji.
(16.02.2012, 10:39)Martin Napsal(a): (16.02.2012, 10:36)Dumbass_CZ Napsal(a): Já přesně ani moc nevím. Ale spousta lidí a mých přátel kteří z pascalu šly na C++ si stěžuje,že se jim to hodně plete a štve je to. Proto jsem se ho ani moc radši neučil ![Twilightblush Twilightblush](https://bronies.cz/images/smilies_mlp/twilightblush.png)
Aha.. No, můj názor je, že Pascalistům (zvlášť těm, kteří ho "umí" za 2 roky na střední z výpočetky ) nejvíc vadí, že kód je díky složeným závorkám děsný bordel a že je tam milión ukazatelů.. Což, když se můžu podívat na svoje zdrojáky, mám už splněno ![Rainbowlaugh Rainbowlaugh](https://bronies.cz/images/smilies_mlp/rainbowlaugh.png)
...
Tak já jsem jeden z těch, co se Pascal učili rok na střední (i když já jsem se učil docela nad rámec) a taky podle toho umím ![Twilightblush Twilightblush](https://bronies.cz/images/smilies_mlp/twilightblush.png) , ale právě když jsem teď načal úvod do C++, líbí se mi Pascal čím dál tím méně... C a jeho následovníci oproti němu oplývají logičností a nejsou tam taková, řekl bych dementní omezení, která mi v Pascalu znepříjemňovala život. Oproti Pascalu mi C++ připadá úplně boží, nečekal bych do léta a začal už teď ![Pinkiesmile Pinkiesmile](https://bronies.cz/images/smilies_mlp/pinkiesmile.png) .
Spousta ukazatelů? No to se mi na tom právě líbí, ony jsou totiž mnohem použitelnější, než ty pascalovské. A moc závorek? To asi ještě neviděli LISP
Příspěvků: 3 394
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
76
(17.02.2012, 00:26)Alkel u3 Napsal(a): Tak já jsem jeden z těch, co se Pascal učili rok na střední (i když já jsem se učil docela nad rámec) a taky podle toho umím , ale právě když jsem teď načal úvod do C++, líbí se mi Pascal čím dál tím méně... C a jeho následovníci oproti němu oplývají logičností a nejsou tam taková, řekl bych dementní omezení, která mi v Pascalu znepříjemňovala život. Oproti Pascalu mi C++ připadá úplně boží, nečekal bych do léta a začal už teď .
Spousta ukazatelů? No to se mi na tom právě líbí, ony jsou totiž mnohem použitelnější, než ty pascalovské. A moc závorek? To asi ještě neviděli LISP ![Pinkiehappy Pinkiehappy](https://bronies.cz/images/smilies_mlp/pinkiehappy.png)
Tak za 1 rok se těžko získají pořádné znalosti ![Ajsmug Ajsmug](https://bronies.cz/images/smilies_mlp/ajsmug.png) Kór na střední škole.. to co jsme brali na SŠ jsem uměl už na základce.. Stále mluvíš moc obecně, než abych si udělal obrázek ![Pinkiesmile Pinkiesmile](https://bronies.cz/images/smilies_mlp/pinkiesmile.png) Pascal je možná proti C víc "ukecanější" co se týče délky kódu, zase ale trochu přehlednější pro lidi, kterým se pletou na obrazovce symboly ![Rainbowlaugh Rainbowlaugh](https://bronies.cz/images/smilies_mlp/rainbowlaugh.png) (vím co říkám, stvořil jsem už spoustu skriptovacích jazyků, a i když se symbolické zapisují rychleji, na první pohled to je jen změť čísel a znaků ![Twilightoops Twilightoops](https://bronies.cz/images/smilies_mlp/twilightoops.png) ). Já mám teď rozjeté dva větší projekty v FP, a jeden z nich musím dodělat, protože na něm bude stavět ten projekt v C++ ![Ajsmug Ajsmug](https://bronies.cz/images/smilies_mlp/ajsmug.png) Mě zatím žádný podstatný rozdíl mezi ukazateli v Pascalu a C/C++ nepodařilo najít..
Jen mne tak napadá, když už děláte hru v takto jednoduchém stylu, tak zkuste použít OpenGL knihovnu.. určitě Vám ušetří spoustu práce s programováním grafiky (pojedete defakto na 2D polygonech), takže veškeré práce s texturami, zvětšování a zmenšování včetně rotace zajistí "někdo jiný" ![Ajsmug Ajsmug](https://bronies.cz/images/smilies_mlp/ajsmug.png) Je to pohodlnější než použít běžné WinAPI).
|