Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
Hromadná objednávka plyšových Lun
Update:
@Xelee - prepis Boarderkeeper na Cutlynx - Boarder bohuzel cekal ze to bude do Vanoc coz nebude a Cutlynx by se te Luny rad ujal =)

Kickstarter akce byla casove uzavrena a potvrzena, tvurce uz zacal pracovat na upravach, v prvnim prototypu se objevil problem s okem u ktereho byl trosku jiny odstin barvy a Cutie Mark bude zvetsen aby to bylo Show-accurate =)

Zde vam predstavim Prototyp poslany od tvurce akce: (ten prvni, ktery se bude opravovat)

[Obrázek: AsghA.jpg]

A dale zprava od neho ohledne Otazek a Odpovedi:

Q: Proc neni z Minky? Co je to Velboa?
A: (kratce) Minky je proste super ale chci aby ten plysak dost vydrzel. Velboa je premiova jemna latka ktera je cenena navrhary pro svoji odolnost. Je take docela draha a tradicne pouzivana pro pripady kdy je s veci hure zachazeno, napr. hracky pro psy a deti.

Q: Proc tyhle hracky nevyrabi a neprodavaji v obchode?
A: Nebylo by to profitabilni - vyrobni naklady, distribuce, reklama atd.. ten plysak by stal 50-60 dolaru coz je za plysaka prilis moc aby to lidi kupovali... ... .. Raritywink

Q: Chystas se udelat nejaky dalsi podobny projekt?
A: Bohuzel ne, nechystam se.

Original:
Quick answers to some potential questions:

Q: Why isn't she made out of Minky? What is Velboa?

A: While I love the feel of Minky (what most artisan plushies are made from) I wanted this plush to last. Velboa is a premium, soft fabric valued by designers for it ruggedness. It's quite expensive and traditionally reserved for rough occasions such as dog-toys and baby-toys. This being said, I wanted everyone to actually play with Luna if they desire, without the fear of ruining her. This doesn't mean give it to your dog, she will be torn do to her physical shape and stuffing density.

Q: Why doesn't the Prince of Cheapness (Funrise) make their toys like this?

A: Simple reason, it wouldn't be profitable. To sell this in a store and still meet their profit margin, based on cost to manufacturer, it has an estimated retail of $40-$50+. According to their market analysis, no one is willing to pay that much for a plush. However I don't know their market well enough to criticize or make any opinions of my own.

Q: How will we know the current status of the project?

A: I will be constantly posting updates on status changes, if you are curious between updates, don't hesitate to send a message! I'm going to be completely transparent through this whole operation, any information you want I can get it for you.

Q: Is the company Carbonesque real?

A: Yes, Carbonesque is a registered LLC. So you know where I am... Kinda creepy now that I think about it.

Q: Will there be any other projects similar to this one?

A: Sadly, there will be not.
Twilightsmile  READ &  RAVE ! djpon3
Fancy some DA?
Attending in 2018: Friendship Fest, Japan, Festival Fantazie, 7. Zimní Karaoke party
Wielder of the BassCanon Mk.VIII !

CZ/SK bronies z.s.
Odpovědět

Příspěvků v tématu
RE: Hromadná objednávka plyšových Lun - od Terok - 29.11.2012, 18:07
RE: Hromadná objednávka plyšových Lun - od Melgarh - 01.12.2012, 20:52

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)