07.02.2016, 02:07
Díky za opět pozitivní komentář, nějakou dobu se prokousávám knihou od Andrew Loomise - figure drawing for all it's worth a tak se mi občas kříží poníci s lidmi.
Defakto se teď daleko víc věnuji struktuře a anatomii lidí, člověk se naučí daleko více, když může studovat spoustu fakt (proporce, vztahy, svaly, kosti, landmarky, archetypy, pohyb), v případě poníků musím pracovat s hodně neznámými (kromě výšky tří hlav, rozdělení hlavy na třetiny a kloubů nemám nic) a spoléhám se na naučené vzorce z dřívějších studií poníků, ve výsledku to jde zcela vidět. Mám naplánovanou podrobnou studií čtyřnohých zvířat, převážně koní, ale to až v létě. To by mi mohlo zodpovědět spoustu otázek a já při konstrukci nemusel tolik hádat.
Snažím se myslet na zajímavé pózy, kde bych mohl vyzkoušet limity kreslené anatomie, třeba zrovna v případě stojky, mrzí mě, že nemám moc představivost na pózy a emoce.
Co se týče zlepšení, tak v něj doufám, jen kdyby to šlo rychleji...
Defakto se teď daleko víc věnuji struktuře a anatomii lidí, člověk se naučí daleko více, když může studovat spoustu fakt (proporce, vztahy, svaly, kosti, landmarky, archetypy, pohyb), v případě poníků musím pracovat s hodně neznámými (kromě výšky tří hlav, rozdělení hlavy na třetiny a kloubů nemám nic) a spoléhám se na naučené vzorce z dřívějších studií poníků, ve výsledku to jde zcela vidět. Mám naplánovanou podrobnou studií čtyřnohých zvířat, převážně koní, ale to až v létě. To by mi mohlo zodpovědět spoustu otázek a já při konstrukci nemusel tolik hádat.
Snažím se myslet na zajímavé pózy, kde bych mohl vyzkoušet limity kreslené anatomie, třeba zrovna v případě stojky, mrzí mě, že nemám moc představivost na pózy a emoce.
Co se týče zlepšení, tak v něj doufám, jen kdyby to šlo rychleji...