01.01.2014, 21:27
Díky moc. Když jsem si začínal čmárat, tak mi vyšla taková ta postava, co stojí v pozoru, kolmo ke kameře, bez nějaký perspektivy. A přišlo mi to hrozně nudný. Takže jsem si udělal něco jako novoročná předsevzetí, že takový už kreslit nebudu :-)
Baterka: Zajímavej odkaz. Já to teda dělám trochu jinak. Myslim, že mi hodně pomohlo, když jsem se zkoušel věnovat 3d modelování. Tam pracuješ s různejma tvarama tvarama, vidíš jejich drátěnej model a osaháš si, jak se v různejch sitacích chová jejich průmět na dvojrozměrnou obrazovku. Mimo porspektivy to bylo dobrý taky pro práci se světelnejma zdrojema. Normálně se všechno odráží o všechno, kdyžto v programu se to dá izolovat a sledovat, kam padaj stíny, jak se co odráží. Ale chce to taky něco vědět o renderovacích metodách, protože ne všechno odpovídá realitě. Ale tohle taky zkusim, čim víc toho jeden zná, tim líp to jde.
Baterka: Zajímavej odkaz. Já to teda dělám trochu jinak. Myslim, že mi hodně pomohlo, když jsem se zkoušel věnovat 3d modelování. Tam pracuješ s různejma tvarama tvarama, vidíš jejich drátěnej model a osaháš si, jak se v různejch sitacích chová jejich průmět na dvojrozměrnou obrazovku. Mimo porspektivy to bylo dobrý taky pro práci se světelnejma zdrojema. Normálně se všechno odráží o všechno, kdyžto v programu se to dá izolovat a sledovat, kam padaj stíny, jak se co odráží. Ale chce to taky něco vědět o renderovacích metodách, protože ne všechno odpovídá realitě. Ale tohle taky zkusim, čim víc toho jeden zná, tim líp to jde.
drunken mantis grabs your ass