Příspěvků: 41
Registrován od: Jan 2014
Hodnocení:
11
04.11.2015, 21:07
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 04.11.2015, 21:08 uživatelem Pony-Motronic. Edited 1 time in total.)
btour: Trysky na starom nafťáku sú nuda...lepšia zábavka je nastavovanie systému KE-Jetronic.
Co se týče značky Lamborghini, tak to u mně skončilo s modelem Diablo. Tyhlety nový kelímky, co jsou jenom další variace na téma Audi mi nic neříkají a na ulici se za nima už ani neotočím. Ale takový Countach...nebo Ferrari F40, to je něco pro mně.
Příspěvků: 111
Registrován od: Dec 2012
Hodnocení:
9
Tobě se nelíbí čínská videohra a ovladače z Audi?
Sezóna v plném proudu
Yamahy burácí.
Suzuki Swiští.
Příspěvků: 85
Registrován od: Oct 2015
Hodnocení:
4
Pony-Motronic oo to ja sa vyhýbam elektronike na aute ako sa dá.. keď mám dizlak, tak neh traktor tam je všetko jasné... ked ma elektroniku a 10 rokov tak konec ... No a ten KE-Jetronic to je iná zverina to by som nekcel provokovat hh. A keď nastavujes trysky a máš sadu podlozek tak pohoda. ked nemás tak brúsis na kameni hh zlatý Zetor....
heh ten Mclaren mp412c na začiatku ma zvuk jak kyrovec co tu oral s ním by som sa povozil
aj z EGR ma poráža asi ho zrušim
Příspěvků: 123
Registrován od: Aug 2014
Hodnocení:
2
https://www.youtube.com/watch?v=9ol8bzv-894 Tohle je pořádné auto, ne jak ta italská elektropizza na kolečkách
Příspěvků: 41
Registrován od: Jan 2014
Hodnocení:
11
05.11.2015, 18:06
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 05.11.2015, 18:12 uživatelem Pony-Motronic. Edited 2 times in total.)
btour: KE-Jet nie je až taká divočina, ako vyzerá na prvý pohľad. Keď sa do toho trošku dostaneš, tak zistíš, že ten systém je vlastne veľmi jednoduchý a za jeho zlú povesť môžu hlavne sami ľudia. Je totiž mimoriadne háklivý na akúkoľvek netesnosť v sacom trakte. A vieš, akí sú ľudia...miesto toho, aby zabezpečili 100-nú tesnosť a funkčnosť zapaľovania, tak radšej hneď začnú točiť nastavovačom základnej bohatosti, manipulovať s váhou vzduchu a celý systém roztoto...a potom povedia, že K(e)-Jet je zložitý nezmysel, čo nikdy nefunguje...a ono je to skôr naopak. Nedajbože keď do takého auta ešte niekto nabastlí LPG so zmiešavačom. Stačí, že to raz strelí do sania, poškodí váhu vzduchu a je po striekačke.
Monique: No když jsem uviděl tu díru v kapotě, turbínu a komín, tak jsem si pomyslel, že to bude mít tak min. 500 koní...no...asi ne. Kouře hodně, to jako jo...ale žeby to nějak zázračně jelo...
Příspěvků: 111
Registrován od: Dec 2012
Hodnocení:
9
Monique: Nejede to (kdyby to aspoň mělo boost), ale kouřovou clonu by to zase zvládlo. Podtrženo sečteno, pro fanoušky rodinejch traktorů jasná volba.
Sezóna v plném proudu
Yamahy burácí.
Suzuki Swiští.
Příspěvků: 123
Registrován od: Aug 2014
Hodnocení:
2
Tak jako, píše tam, že to prodal za 1800$. Které auto za ty peníze má nadstandardní výbavu v podobně větráku, blinkru na páčku a komínu? Ale chtěla bych to vidět na technické Teda trochu se bojím i té svojí technické, kterou mám teď v listopadu .
Příspěvků: 85
Registrován od: Oct 2015
Hodnocení:
4
Pony-motronic no šak toto najjednoduchsia cesta, pokrútit všetko čo sa dá, a tváriť sa že ja som to nechytal to samo ,,, a LPG to je kapitola sama o sebe ked si nekto donese že terenák 12 valce a slahne do toho plyn to ako že konečná
Monique ja mám rád tratory takže može byť a ta sofistikovaná výbava heh ,, a tu technickú ani nespomínaj každý polrok som na njakej z nektorov popelnicov
Příspěvků: 245
Registrován od: Dec 2012
Hodnocení:
49
08.11.2015, 12:18
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 08.11.2015, 12:19 uživatelem Mr.Desolator. Edited 1 time in total.)
Já Lamborghini miluju. Už samotný vznik automobilky je jeden skvělý příběh jednoho pravého itala.
Víceméně je zbytečné trápit klávesnici, hodně je toho řečeno v tomto excelentním videu:
https://www.youtube.com/watch?v=Ezvyb9rzX6Q
part2
https://www.youtube.com/watch?v=uZyTdPK92V8
Od doby odvysílání reportáže se dost věcí změnilo, ale to hlavní pořád zůstává. Its a special car for special people.
Samotný fakt, že jsou momentálně pod křídly Audi, mě nijak neirituje. Jejich vozy stále vypadají a jezdí fantasticky, jejich interiéry nikdy nebyly lepší a navíc takový gigant, jakým jem Audi, dokáže tuhle malou značku v těžkých chvlílích podržet nad vodou.
A Audi S8 V10 je jedním z top 3 kandidátů do mojí garáže ve velmi brzké době.
Get rich or die trying.
Příspěvků: 41
Registrován od: Jan 2014
Hodnocení:
11
Monique: Třeba v zemi jako USA nebo Austrálie nikoho žádná STK nezajímá, protože tam se žádný STK nedělají. Za technický stav vozu odpovídá majitel a tím to končí. Mají jenom emisní kontroly, který musíš absolvovat jednou za rok, nebo Ti emise změří a nalepí nálepku i v servisu při běžné údržbě, nebo opravě. Ke stanici emisní kontroly tak zpravidla nikdo nejezdí, protože drtivá většina aut minimálně jednou za rok do servisu na nějaký ten úkon zajede.
btour: Ja samozrejme nemám proti LPG vôbec nič a ani proti tomu, že si ho niekto namontuje do nejakého výkonnejšieho stroja. Podmienkou je akurát slušná montáž a takého systému, ktorý s dotyčným motorom preukázateľne funguje. Takže preferujem montáž LPG v Holandsku, Nemecku a Poľsku od značiek BRC a Prins. Určite by som v aute nechcel nijaké Lovato, Stargas, Tartarini a hlavne nie namontované fušermi v československu.
|