Hodnocení tématu:
  • 2 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Auta
btour: Trysky na starom nafťáku sú nuda...lepšia zábavka je nastavovanie systému KE-Jetronic. Rainbowlaugh
Co se týče značky Lamborghini, tak to u mně skončilo s modelem Diablo. Tyhlety nový kelímky, co jsou jenom další variace na téma Audi mi nic neříkají a na ulici se za nima už ani neotočím. Ale takový Countach...nebo Ferrari F40, to je něco pro mně. Raritywink
Odpovědět
Tobě se nelíbí čínská videohra a ovladače z Audi? Rainbowlaugh

24m20s

Sezóna v plném proudu Pinkiesmile  
Yamahy burácí.
Suzuki Swiští.
Odpovědět
Pony-Motronic oo to ja sa vyhýbam elektronike na aute ako sa dá.. keď mám dizlak, tak neh traktor tam je všetko jasné... ked ma  elektroniku a 10 rokov tak konec ... No a ten KE-Jetronic to je iná zverina to by som nekcel provokovat hh. A keď nastavujes trysky a máš sadu podlozek tak pohoda. ked nemás tak brúsis na kameni Rainbowlaugh hh zlatý Zetor....

heh ten Mclaren mp412c na začiatku ma zvuk jak kyrovec co tu oral s ním by som sa povozil  


aj z EGR ma poráža asi ho zrušim  Pinkiecrazy
Odpovědět
https://www.youtube.com/watch?v=9ol8bzv-894 Tohle je pořádné auto, ne jak ta italská elektropizza na kolečkách Rainbowlaugh
Odpovědět
btour: KE-Jet nie je až taká divočina, ako vyzerá na prvý pohľad. Keď sa do toho trošku dostaneš, tak zistíš, že ten systém je vlastne veľmi jednoduchý a za jeho zlú povesť môžu hlavne sami ľudia. Je totiž mimoriadne háklivý na akúkoľvek netesnosť v sacom trakte. A vieš, akí sú ľudia...miesto toho, aby zabezpečili 100-nú tesnosť a funkčnosť zapaľovania, tak radšej hneď začnú točiť nastavovačom základnej bohatosti, manipulovať s váhou vzduchu a celý systém roztoto...a potom povedia, že K(e)-Jet je zložitý nezmysel, čo nikdy nefunguje...a ono je to skôr naopak. Nedajbože keď do takého auta ešte niekto nabastlí LPG so zmiešavačom. Stačí, že to raz strelí do sania, poškodí váhu vzduchu a je po striekačke. Twilightsmile

Monique: No když jsem uviděl tu díru v kapotě, turbínu a komín, tak jsem si pomyslel, že to bude mít tak min. 500 koní...no...asi ne. Kouře hodně, to jako jo...ale žeby to nějak zázračně jelo... Rainbowlaugh

Odpovědět
Monique: Nejede to (kdyby to aspoň mělo boost), ale kouřovou clonu by to zase zvládlo. Podtrženo sečteno, pro fanoušky rodinejch traktorů jasná volba. Rainbowlaugh
Sezóna v plném proudu Pinkiesmile  
Yamahy burácí.
Suzuki Swiští.
Odpovědět
Tak jako, píše tam, že to prodal za 1800$. Které auto za ty peníze má nadstandardní výbavu v podobně větráku, blinkru na páčku a komínu? Rainbowlaugh Ale chtěla bych to vidět na technické Rainbowlaugh Teda trochu se bojím i té svojí technické, kterou mám teď v listopadu Rainbowlaugh.
Odpovědět
Pony-motronic no šak toto najjednoduchsia cesta, pokrútit všetko čo sa dá, a tváriť sa že ja som to nechytal to samo  ,,, a LPG to je kapitola sama o sebe ked si nekto donese že terenák 12 valce  a slahne do toho plyn to ako že konečná   Facehoof 

Monique ja mám rád tratory takže može byť a ta sofistikovaná výbava heh ,,  a tu technickú ani nespomínaj každý polrok som na njakej z nektorov popelnicov
Odpovědět
Já Lamborghini miluju. Už samotný vznik automobilky je jeden skvělý příběh jednoho pravého itala.

Víceméně je zbytečné trápit klávesnici, hodně je toho řečeno v tomto excelentním videu:

https://www.youtube.com/watch?v=Ezvyb9rzX6Q

part2
https://www.youtube.com/watch?v=uZyTdPK92V8

Od doby odvysílání reportáže se dost věcí změnilo, ale to hlavní pořád zůstává. Its a special car for special people.  Pinkiesmile

Samotný fakt, že jsou momentálně pod křídly Audi, mě nijak neirituje. Jejich vozy stále vypadají a jezdí fantasticky, jejich interiéry nikdy nebyly lepší a navíc takový gigant, jakým jem Audi, dokáže tuhle malou značku v těžkých chvlílích podržet nad vodou.

A Audi S8 V10 je jedním z top 3 kandidátů do mojí garáže ve velmi brzké době.
Get rich or die trying.

Odpovědět
Monique: Třeba v zemi jako USA nebo Austrálie nikoho žádná STK nezajímá, protože tam se žádný STK nedělají. Za technický stav vozu odpovídá majitel a tím to končí. Mají jenom emisní kontroly, který musíš absolvovat jednou za rok, nebo Ti emise změří a nalepí nálepku i v servisu při běžné údržbě, nebo opravě. Ke stanici emisní kontroly tak zpravidla nikdo nejezdí, protože drtivá většina aut minimálně jednou za rok do servisu na nějaký ten úkon zajede. Twilightsmile

btour: Ja samozrejme nemám proti LPG vôbec nič a ani proti tomu, že si ho niekto namontuje do nejakého výkonnejšieho stroja. Podmienkou je akurát slušná montáž a takého systému, ktorý s dotyčným motorom preukázateľne funguje. Takže preferujem montáž LPG v Holandsku, Nemecku a Poľsku od značiek BRC a Prins. Určite by som v aute nechcel nijaké Lovato, Stargas, Tartarini a hlavne nie namontované fušermi v československu.
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)