Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Líbíl by se vám film/seriál v CGI/3D?
#21
Radši ne... poníky mám rád takové, jak vypadají... změny grafiky klidně - lepší stínování a detaily, ale zachovat styl - čtvrtá sezóna se dala na dobrou cestu Pinkiesmile
My friends laugh with me, not at me.

Moje růžová armáda Pinkiecrazy (aktuální k 20.2.2017)

Pinkie L♥vers
Odpovědět
#22
(21.11.2014, 10:11)Martin Napsal(a): @Azu: OT, já to prostě stručně vyjádřit nedovedu a když se rozepíšu, těžko mě zastavit. Od řádky sice ne, ale jsem placený od hodiny s variabilní pracovní dobou (dle možnosti si jí v případě potřeby/nutnosti natahovat dle libosti).

@Blue Storm: Ještě by je chtělo vidět v pohybu, ale takto vypadající by to byl hezký seriál. Sice vypadají uměle, ale líbí se mi, že i přesto vypadají spíš jako dobře vystínovaná ruční 2D animace. Jen ta hříva by chtěla udělat opravdu z "vlasů". Takhle to vypadá, jak napsala Azu, jako kdyby měly na hlavě plastelínu.

@Cwossie: tady to měli tvůrci docela snadné, protože Care Bears jsou v originále plyšové hračky. Jenom tam mají problém se srstí, když se na ní díváte kolmo (protože pak prosvítá černá "kůže" a vypadá to jako špína).

jj, nějakou simulaci srsti by to chtělo, podobně jako to má např. Angus:

http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20131...-Brave.png

Jenom aby to kvůli nižšímu rozlišení seriálu nevypadalo pak takto:

http://assets1.zujava.com/sites/default/...mation.jpg

To už by totiž mohli tvůrci srst emulovat nějakým typem zrnění Pinkiesmile


A upřímně realistická hříva by jim fakt neslušela mě se tohle to zdá jako dobrý základ.
viz poslední sims (stylizace vlasů do těhle clay tvarů jee náhodou perfektní)Hyperrealizmus by jen té cute stránce uškodil.

Upřímně některé modely v 3d
poní jsou totálně creepy
osobně sim myslím že to 3d spíš hodně ubere a uškodí.
.
Odpovědět
#23
Ak by to v prípade EQG dopadlo nejak takto...
[Obrázek: 1416273919187.png]
Tak by som vobec nebol proti Pinkiesmile
Steam: Zoidysvk. YT: ZoidySVK. FB: Lubo Mikloš


FB stránka ! https://www.facebook.com/pages/MLP-Frien...922?ref=hl

Odpovědět
#24
(21.11.2014, 20:32)Baterka Napsal(a): A upřímně realistická hříva by jim fakt neslušela mě se tohle to zdá jako dobrý základ.
viz poslední sims (stylizace vlasů do těhle clay tvarů jee náhodou perfektní)Hyperrealizmus by jen té cute stránce uškodil.

Když bych trochu ubral, Maximus měl hezkou hřívu:
http://wpc.556e.edgecastcdn.net/80556E/i...SU_1_m.jpg ( http://pichost.me/1353574/ )

Nebo, když bychom se podívali na Hasbrovu konkurenci Barbie, tak Brietta:
http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20131...m-5719.jpg
DeviantArt & Home, Bronies galerie. Ask me.
Odpovědět
#25
Mě by se 3D moc nelíbilo, ale něco dobrého by tom asi bylo. Já bych zůstal u klasiky, protože jsem na to zvyklej a vidět poníky ve 3D je dost hodně zajímavé. Už jak jsou namalování a z jiných úhlů to jinak působí je super, ale 3D by bylo buďto bomba anebo pohroma. Já raději zůstanu u 2D a to stačí Pinkiesmile
Odpovědět
#26
Já bych 3D nechala spíše jenom na filmy.... tak to dělá Monster High a myslím, že to je dobré :3 Tam se mi to takhle líbí Pinkiesmile
Coolphoto ŽÍT SVŮJ SEN A NEZAPOMÍNAT NA VÍRU JE DŮLEŽITÉ PRO MÉ SRDCE, ALE NESMÍM ZAPOMÍNAT NA POVINNOSTI A TO, ŽE NIKDY NESMÍM PŘEHÁNĚT. djpon3

Moje MLP Sbírka: >>> ZDE <<<
Moje sbírka momentálně činí 1320 poníků https://data.mlpmerch.com/checklist/466/

FB stránky kde mě můžete zastihnout a požádat nebo se podívat na různé rady o MLP --->
Odpovědět
#27
Viděl jsem, jak se dělají Disneyovky - herci nejdřív hráli před kamerou, pak se vzal snímek po snímku, překreslil se, pak se to naskenovalo, dobarvilo, opravily vady...
3D má samozřejmě své výhody. Odpadly by třeba chyby typu "mizející pihy". Jenže...
Zatímco pro 2D stačí vytvořit prostředí pomocí pár tahů štětcem, přidáte pár generických objektů ze zjednodušené grafiky do jiné vrstvy a voilá, máte pohyblivé prostředí, 3D potřebuje komplexní scénu, pokud nechcete, aby nevznikla nekonzistentnost detailnosti prostředí a postav. Ve 3D je potřeba vytvořit každý šutýrek, každý strom. Neexistuje pojem "hluché místo".
Nevím, jak ostatní, ale já u většiny filmů zůstávám až do úplného konce - shlédnu si titulky, poslechnu si muziku, občas je skopičina na konci. S každou novou sezónou se u animáků zvětšuje tým grafiků a animátorů. Bavíme se o desítkách procent ročně.
Taková investice se určitě vyplatí u trháků, které na jeden zátah během pár měsíců vydělají stovky milionů dolarů. Máte ale představu, jaká investice by to byla u seriálu, který se odehrává v různorodém prostředí, s fluktuací postav a s neustále se posunujícím dějem?
MLP:FIM je především důsledek dobrého poměru cena/výkon. Kdyby se měl seriál dělat ve 3D, dopadl by graficky nejspíš velmi blízko budgetovkám typu Reboot a nebo TF2 produkci. Já těm klukům (holkám?) samozřejmě fandím, protože to je fakt skvělé. Obdivuju je za jejich práci a chtěl bych umět to, co oni. Musíme si ale položit otázku, jestli toužíme zrovna po takovéto podobě původního seriálu.
Popravdě, když se proslechlo, že Hasbro chce koupit Dreamworks, spousta kritiků se zděsila a já jim musím dát za pravdu, protože by to dopadlo stejně, jako Disney s Lucas Arts, či Pixarem. Vlk se nažral a z kozy zůstala kůže, která se vystavuje.
Elevea zdejší, Elevea webový
Ten, kdo historii nezná, je nucen ji opakovat. Ten, kdo historii nemaže, je nucen ji vysvětlovat.
Sborník, sborník, sborník!
Odpovědět
#28
Disney to dotáhl ad absurdum u Máma mezi Marťany, kde vlastně nejde o animovaný film, spíš o hraný na digitálním pozadí (něco jako některé scény u Star Wars I-III).

Pokud bys měl zaplatit časově film pomocí kreslené ruční (nebo polodigitální grafiky) ve 2D, tak by za ty peníze jsi měl Flashové seriály asi 4 Pinkiesmile Navíc komplexní scény může vytvářet jiná sestava "grafiků", podobně jako animátoři u FIM využívají nejen hotové postavičky, ale dokonce i předpočítané animace, které dělá někdo jiný.

Samozřejmě by to vyžadovalo velkou počáteční investici, ale FIM se z 90% stejně odehrává v Ponyvillu, takže ten by stačilo vytvořit jen jednou. A na šutry či stromy existují generátory (podobně jako se nevytváří louka stéblo po stéblu). Programování generátoru terénu je myslím taková kratochvíle pro začínající 3D grafiky-programátory (kupodivu to není tak těžké jak se zdá - výšková mapa a textura terénu vytvoří hrubý povrch, který si pak už jen doladí dle potřeby, stejně tak objekty se často nechávají naházet od počítače a jen se mažou ty, co vadí - což si samozřejmě profi studio nemůže dovolit, ale u her a lowend animáků je to celkem běžné, šetří to čas a tedy i prachy). "Hluchá místa" se krásně vykrývají, pokud umí generátor trávu, protože prázdný terén je do očí bojící, ale louka prostě vypadá jako louka.. semtam počítač mrskne kytičku Pinkiesmile

Budu si muset projet sbírku animáčů, jestli tam je nějaký vhodný příklad...

Navíc, jak je nyní FIM navržen, tj. 95% poníků má stejné tělo a jen se mění hříva, oči, barva, to lze snadno použít i pro 3D (navíc tam lze měnit různé parametry, jako trochu jiná výška, hubenost, atd.). Vlastně mne tohle u FIM zaráží, že i přes možnost využití generátoru používají do očí bijící copy-and-paste metody pro davy Twilightoops

Mě osobně nepřijde, že by Pixar sloučením s Disneyem nějak tratil, pokud vezmu kvalitu filmů, které přišly poté (Ratatouille, VALL-I, Vzhůru do oblak - ten byl možná trochu slabší, Toy Story 3 - klasika, která se celkem vyrovnala i dvojce (jedničku neberu jako moc dobrou, pokud jde o vyprávění), Auta 2, Rebelka..)

Srovnávat Disney+Pixar a Hasbro+Dreamworks nevím zda úplně jde, přeci jen Disney na rozdíl od Hasbra točí filmy pro zisk a taky vizuální kvalita je poněkud jinde než u Hasbra, takže sloučením s Pixarem vlastně jen získal další zdroj příjmů.

Jestli FIM má dobrý poměr cena:výkon, to bych zrovna neřekl. Flash je dneska nejlevnější možností, jak se dá udělat seriál, tak se prostě využívá - technologicky na něm není pomalu co zkazit, mezi S1 a Newborn Cuties není skoro žádný rozdíl po stránce grafického zpracování
a to když pomeneme opravdu laciné 3D jakožto alternativu, něco jako onen Reboot - na to, že začal v roce 1994, tak se mu dobře dařilo maskovat nedostatky technologie za herní prostředí, a viděl jsem i horší 3D animáky, co přišly po něm a šly do kin, jako třeba Care Bears Journey To Joke-A-Lot - mimochodem, Venus Terzo, ehm, Kathleen Barr, Cathy Weseluck, Ellen Kennedy, Andrea Libman.. - http://www.imdb.com/title/tt0108903/full...cl_sm#cast .

Připojuji se ke sledování titulků, také čumíme až do konce (mj. tam hledáme česká jména). Nejen grafiků, ale i sekce Accounting & Finance se povážlivě zvětšuje Ajsmug

Musíme si ale položit otázku, jestli toužíme zrovna po takovéto podobě původního seriálu.

Tohle jsem nepochopil, zda je myšleno ke 3D seriálu nebo k Flash seriálu.
DeviantArt & Home, Bronies galerie. Ask me.
Odpovědět
#29
Musíme si ale položit otázku, jestli toužíme zrovna po takovéto (3D) podobě původního (Hasbro, prostě autorského) seriálu. Asi tak.

Ale jinak co jsem chtěl říct a nestihl jsem to, protože mi docházel čas a nestačil jsem si to sesumírovat v hlavě...
Hasbro by nemělo přebírat jiná studia, ale vytvořit vlastní školu. Koneckonců zdroje jsou. Na světě jsou tisíce talentovaných fanoušků, kteří tvoří pro komunitu a přestože to dělají nezištně, spousta z nich po večerech vzhlíží ke hvězdám a potajmu doufá.
Místo toho Hasbro pokukuje po jiné producentské značce a hlavně po jejím portfoliu. Dle mého názoru by poté následovalo rozmělnění investičního záměru a co si budeme povídat, rozvoji MLP by to dvakrát nepomohlo.
A teď si zkuste představit, že jste finanční ředitel v Hasbru a máte před sebou dvě figurky: Twilight Sparkle a Bezzubku. V šuplíku máte navíc milion dolarů, který můžete nasypat na jednu nebo druhou hromadu. Která značka je silnější? Který milion vynese víc?
Ten, co je investovaný do výnosného celovečerního trháku spojeného s rodinnou zábavou a následným prodejem hraček a školních aktovek celé generaci, nebo do seriálu, který si lidi budou akorát tak stahovat s vystříhanými reklamami z torrentů a fanoušci se zavděčí maximálně tak nákupem blindbagů?
Samozřejmě, vyháním to trochu do extrému, ale je v tom podstata věci. Když chcete do něčeho investovat, musíte někde ubrat a to víte, že nákup Dreamworks není investice, která se splatí za dva roky. MLP to samozřejmě nezničí, ale znatelně to zpomalí rozvoj značky a generační obměnu. Mě osobně se zdá, že kromě drobných výstřelků MLP zraje jako víno a má na to dostat se dál. Nepotřebuje k tomu 3D a kouzla od Dreamworks. Vůbec by mu neškodil kabátek kvalitou srovnatelný i s druhou Fantasií (i když pravda je, že to by bylo hodně drahé). Tohle přitom dokáže zajistit právě jen vlastní škola grafiky, která animaci dokáže vdechnout život.
Elevea zdejší, Elevea webový
Ten, kdo historii nezná, je nucen ji opakovat. Ten, kdo historii nemaže, je nucen ji vysvětlovat.
Sborník, sborník, sborník!
Odpovědět
#30
Oprav mne, pokud se pletu, ale já měl zato, že Dreamworks je čistá společnost (nebo ze začátku byla), do které se nemusí lít žádné finanční prostředky, aby mohla fungovat? Tudíž by její koupí Hasbro nemuselo své zdroje přeorientovávat jinam, pouze by jakožto 100% vlastník pak sežralo většinu zisků.

Možné omezení rozvoje by mohlo následovat, ale nemyslím si, že by Habsro nějak bouřlivě investovalo enormní částky do svých značek (když to přeženu, tak i film Equestria Girls si tvůrci seriálu FIM napsali jako bokovku po práci), aby se to nějak moc projevilo (ono ani pro Disneye nebyla částka za Lucas Arts zanedbatelná, a taky nezašel na úbytě - kromě toho si myslím, že herní a filmová divize Hasbra si mezi sebou finance nepřelévají).

Tudíž ten milion dolarů může Hasbro vesele nalít do reklamy na poníky (kdyby alespoň dalo tolik peněz na výrobu nových forem a póz, tím by jistě spoustu sběratelů potěšilo).

Každopádně jsi ale uhodil velký hřebíček na hlavičku: nalitím peněz do seriálu o ponících se zisky z něj nezvýší, stejně jako se nezvýší prodej hraček (možná jsem tu to už nějak podobně i napsal). Televize si koupí levný seriál ve Flashi stejně tak i 3D seriál (nabízí se ale otázka, co vede tvůrce jako Filly nebo Care Bears investovat "víc" a přidělávat si práci v prostorovém CGI?)

Hasbro posledních X desítek let využívá jen externí animační studia (jen na MLP se jich vystřídala od 80. let celá hromada), a přineslo Vám/nám to FIM. Pro vlastní studio by potřebovalo vytvořit zázemí, a najmout umělce, kteří mají nějakou tu praxi v oboru (Disney a spol. jsou na trhu desítky let, a ani Dreamworks nezačínali od píky - jmenovitě Katzenberg přišel od Disneyho). Pro Hasbro by mělo být levnější si tedy stále spíše zaplatit vývoj seriálu jinde. Proč se teda ale o Dreamworks vůbec pak pokoušelo?

Opět otázka: proč by se Hasbro mělo snažit najmout si (byť talentované) fanoušky? Nepopírám, že by mělo jistě ze začátku základnu animátorů, kteří nejen něco umí, ale i poníky znají. Jenže se může možná oprávněně ptát: proč tito lidé už dávno nedělají animaci profesionálně u jiných studií? Najmutím fanoušků by Hasbro mohlo přinejlepším o trochu pozvednout kvalitu seriálu. A stálo by jim to za tu investici do vlastního studia?

Ono taktéž není záruka, že když se přenese fanouškovské nadšení do vyššího levelu, že to bude lepší než původní komerční produkce. Trochu mimo, ale John Romero byl také považován za herního boha, a když se osamostatnil od id software, také kupodivu jeho herní prvotiny nebyly nějak zvlášť extra Twilightoops Možná ne nutně špatné, ale zklamal očekávání.

Co se týče oné Fantazie 2000, právě ta je z dost velké části dělaná ve 3D/CGI, a na to, že je to jen série několika minutových "skečů" byla sakra drahá ($80 milionů ($115 mil. na dnešní peníze) vs. např. Lví král $72 mil na dnešní peníze (tehdy $45mil)., nicméně i tak levnější než například Rebelka - $185 mil.). Ale vidět poníky v této animaci.. mňam!

Třeba taková Zvonilka je nízkorozpočtový animák, něco co by na poníky mohlo sedět i animací, a také nevychází cenově nějak hrozně ($45 milionů proti $150 a více u ostatních Disneyových CGI filmů).
https://www.youtube.com/watch?v=JVpXaDIylnA

Jenže $15 milionů (dneska možná tak 20) stála Karcoolka, a ta je animačně teda někde úplně jinde Twilightoops

Nevíte někdo, kolik stál film EqG1 nebo 2? Hasbro je v tomhle hrozný tajnůstkář Twilightoops Mám takové obavy, že to bylo dost málo, takže jak by asi vypadal CGI film (nebo jen ručně animovaný) s daným rozpočtem?

Pokud se Hasbro zachová stejně jako v roce 1986, kdy do filmu nalilo tak možná mezi 2-7 miliony dolarů, tak si to srovnejte s rozpočtem Disneyho filmů v té době: Basil $14 milionů, Malá mořská víla - $40 milionů (a ty 3 roky a ten rozpočet je dost znát na čistotě animace), Liška a pes - $12 milionů - vše v tehdejších cenách). Bojím se, že dneska by ten rozdíl byl ještě větší.. Neumím si za ty peníze představit animovaný film z USA (na druhou stranu, český Kozí příběh stál jen asi $1.5 milionu, a je 3D, takže to jde).

No, můžou nás asi jedině překvapit Pinkiesmile
DeviantArt & Home, Bronies galerie. Ask me.
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: