Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MLP piškvorky
#1
Piškvorky s motivem mlp vytvořené v C++ a Qt

verze 2.2
Verze pro systém Windows zde
Verze pro systém Linux zde

Nově připravovaná verze 2.3
Zdrojové soubory

Stará verze 1.3.8
zde - Vyžaduje Javu
Můj DA
Piškvorky
Odpovědět
#2
Nice! Rainbowlaugh

@Kalkulačka
Odpovědět
#3
Dnes jsem to tedy ukazoval učitelce a piškvorky se jí líbily, ale ještě jsem to musel upravovat. Hlavně jsem vylepšil hru pro jednoho hráče, která byla velmi nedostatečná. Nyní by měla AI hrát lépe (ve dvou obtížnostích). První příspěvek jsem zaktualizoval o novou verzi
edit: Jinak platí to, co v prvním příspěvku: Kritika vítána Pinkiesmile
Můj DA
Piškvorky
Odpovědět
#4
Tak tohle musim hned stahnout
Odpovědět
#5
Ta těžká verze verze mi přijde pořád nějaká lehká. Takovouto prohru bych čekal spíš od lehčí verze:
[Obrázek: yrCTT6Y.png]
Meow?
Odpovědět
#6
No, ono stačí udělat si dvě dvojice s mezerou, a protihráči to vůbec nevadí. Mně se podařilo vyhrát ještě vtipnějc:
[Obrázek: LvFSiS1.png]

Kdybys chtěl mít téměř neporazitelné AI s minimem úsilí, tak doporučuju použít min-max prohledávání herního prostoru, což v podstatě prochází všechny možnosti, které mohou nastat a vybere tu, která vede (s nejvyšší pravděpodobností) k výhře. Základní algoritmus není vůbec složitý, ovšem je možné, že bez nějakého chytrého prořezávání se v rozumném čase nestihne předpovídat více než pár tahů do budoucnosti, protože má logicky nonpolynomiální složitost.

Taky bych řek, že tam máš nějaký problém s překreslováním, např. když okno něco zakryje, tak tam nadobro zmizí tabulka: http://i.imgur.com/ihBxLCv.png.
Odpovědět
#7
(28.09.2013, 11:19)madA12345 Napsal(a): Ta těžká verze verze mi přijde pořád nějaká lehká. Takovouto prohru bych čekal spíš od lehčí verze:
[Obrázek: yrCTT6Y.png]
No možná bych přeci jen měl přejmenovat na lehkou a střední verzi, aby se raději od toho moc neočekávalo
(28.09.2013, 11:40)Detheroc Napsal(a): No, ono stačí udělat si dvě dvojice s mezerou, a protihráči to vůbec nevadí. Mně se podařilo vyhrát ještě vtipnějc
Pro kratší algoritmus jsem tam takové věci vůbec nedal. Takže si toho vůbec nevšímá.

Ten algoritmus Minmax jsem vůbec neznal, takže moc díky za info, kouknu na to, ale v těchto piškvorkách už to asi implementovat nebudu.
Jinak mohl by jsi mi přiblížit tu situaci, kdy ti mizí tabulka. U mě se nic takového neděje.

Jinak díky všem za feedback, vážím si toho Pinkiesmile
Můj DA
Piškvorky
Odpovědět
#8
(28.09.2013, 14:21)Johnn195 Napsal(a): Jinak mohl by jsi mi přiblížit tu situaci, kdy ti mizí tabulka.

Někdy se to stane hned na začátku pod tim popupem, jinak to jde nejjednodušejc reprodukovat když vyjedu s tim oknem z obrazovky a zpět (Win 7). Řekl bych, že vykresluješ věci jen jednorázově, což je chyba pokud nepoužiješ nějaký explicitní obrazový buffer. Každá komponenta by se měla po invalidaci umět kompletně překreslit.
Odpovědět
#9
Jasně, rozumím. Opravu zahrnu do další verze až na tom budu dělat. Díky
Můj DA
Piškvorky
Odpovědět
#10
Ještě jedna maličkost. V situaci, kterou popsal Detheroc (mě se to povedlo se šesti) by hráč podle pravidel správně neměl vyhrát:
Citace:Vítězem hry se stává hráč, který první vytvoří piškvorku, tj. právě pět stejných kamenů v řadě. V případě vytvoření šesti a více kamenů v řadě hra pokračuje dále.
Tady jsou celý.
Meow?
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 2 host(ů)