Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MLP piškvorky
#71
Díky, že na tom (doufám Rainbowlaugh) ještě stále pracuješ, je to povedené. (ikdyž, jak jsem řekl, ten předchozí vzhled mi vyhovoval víc)
A zapoměl jsem, proč jsi odstranil Hard AI?
Odpovědět
#72
No poslední update byl v září, takže od té doby jsem na tom nic neměnil.
Hard AI jsem neodstranil, ale poněvadž AI nikdy nebylo nejsilnější, tak jsem smazal lehkou obtížnost a zbylé dvě posunul. V současné verzi jsem dělal jen pár lehkých úprav AI, takže jsou jinak téměr stejné jako v předchozích verzích.
Co se týče vzhledu, tak v blízké době bych snad mohl rozšířit možnosti přizpůsobení vzhledu. Jinak samozřejmě zatím můžeš hrát i starší verzi, jeslti ti více vyhovuje. Odkaz na ní když tka umístím do prvního příspěvku.
Můj DA
Piškvorky
Odpovědět
#73
Díky. Doufám, že se to bude rozvíjet dál Pinkiesmile
Odpovědět
#74
Přes víkend jsem se k tomu vůbec nedostal, takže ta nová verze se trochu zdržela, ale již je kompletní
Novinky tedy jsou:
Rozšířené možnosti přizpůsobení
- zobrazení libovolného obrázku na pozadí hrací plochy (jako základní obrázky jsem použil stejné jako ze starších verzí)
- pomocí nového tlačítka vrátit výchozí nastavení
- Pro ty, co neovládají angličtinu, nebo mají jen raději rozhraní v českém jazyce, přidána možnost přepínat mezi jazyky.

Nová verze 2.1
Verze pro systém Windows zde
Verze pro systém Linux zde
Zdrojové soubory
Můj DA
Piškvorky
Odpovědět
#75
Díky, už je to hezčí Pinkiesmile
Jen bych ještě přidal, že kliknutím se automaticky zapne nová hra. (Radši to dej jako volbu v nastavení)

Je super, že na tom stále pracuješ!
Odpovědět
#76
Jsem rád, že se nová verze líbí.
Jak to myslíš, že kliknutím se začne nová hra? Myslíš kliknutí myši po konci hry, nebo nějakou klávesovou zkratku?
Jinak když někdo přijde s myšlenkou nějakého rozšíření nebo vylepšení, tak není problém to do aplikace dopsat. Když je čas. Také samozřejmě zdrojový kód je otevřený a volně ke stažení, takže změny může dělat kdokoliv, kdo má dostatečné znalosti.
Můj DA
Piškvorky
Odpovědět
#77
Jop, přesně to jsem myslel - kliknutí po konci hry.
A podle mě je lepší rozlišit to na tři obtížnosti než na dvě..
Odpovědět
#78
To by teoreticky šlo, ale přijde mi to už zbytečné. Nová hra se dá spustit z hlavní nabídky, což jsou dva kliky myší.
Co se týče obtížnosti, tak tam jsem si dříve naschvál nechal mezeru, že bych mohl později doplnit těžkou obtížnost, ale to by chtělo použít jiný algoritmus, a nebo ten stávající dostatečně vylepšit. Za což se ale nemůžu zaručit, že to brzy udělám.
Můj DA
Piškvorky
Odpovědět
#79
Jen jsem se chtěl zeptat jestli bys mi nedal source code starší verze? programované v Jave? Zrovna na škole v ní programujem tak jsem se chtěl podívat jak vypadá taková základní hra. Dík za odpověď.
Všechny mnou stažené mlp epizody:
https://1drv.ms/u/s!Aql6aYM65g7kgbcr25Z6...w?e=NKYC4b
Odpovědět
#80
Jo. Už jsem doplnil do přílohy u prvního příspěvku. Ale musím se přiznat, že kód u verze 1.x není zrovna optimální, takže spíše poradím podívat se na kód u novější verze, kde je kód napsaný mnohem lépe. C++ a Java jsou založeny na stejné syntaxy a jsou si podobné.
Můj DA
Piškvorky
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: