Příspěvků: 128
Registrován od: Apr 2012
Hodnocení:
10
Martine je to super program, akorát se tam musím ještě hodně učit
Embrace the Darkness
"People are like dice. We throw ourselves in the direction of our choosing..."
MGQ: Paradox
Yuela! You are...beatiful female swordsman
I am not brony, but I visit this site for shit & giggles
Příspěvků: 3 385
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
76
04.05.2012, 08:12
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 04.05.2012, 08:17 uživatelem Martin. Edited 1 time in total.)
(03.05.2012, 18:40)WhiteWind Napsal(a): Martine je to super program, akorát se tam musím ještě hodně učit
Právě to nebylo moc účelem Ale teď dělám do BMPWORK podporu API (hlavně pro budoucí propojení s GUI), takže jej bude možné "přilinkovat" (spíš to pracuje na systému memory mapped file) do Vašich vlastních programů (víceméně v kterémkoliv jazyce, který MMF podporuje), čímž se alespoň trochu zvýší jeho použitelnost.. A pro samotné kreslení pak udělám lepší nadstavbu, která sloučí všechny tam roztroušené programy (DB, BMP, INFRAMES, MOVEBONE) do jednoho.. hlavně jednoduššího.. ale samozřejmě mít "náskok" se vždycky hodí, protože to, co tam je teď, se v určité míře bude využívat dál (skripty rozhodně a ve velkém).. Zkrátka.. stále ještě je výroba animací v tomhle složitější, než jsem si představoval že bude (je třeba to tak 2x až 3x zjednodušit.. určitě dojde k náhradě iFRAMES ve smyslu, že se nebude počítat standardně něco mezi 2 snímky, ale určí se trasa pohybu pro každý kloub).
Příspěvků: 3 385
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
76
05.05.2012, 18:18
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 06.08.2012, 17:25 uživatelem Martin. Edited 2 times in total.)
Tak tu máme jednu menší aktualizaci a pár příkladů...
Mapovací techniky:
Lepší na You Tube:
Jak udělat nějakého toho panďuláka..
Vektorové svaly a ruce (mno, to už ten program ždímu jak ručník)
A velice jednoduchá věc - titulky (nemusí to být jen text, jde defakto o posun bitmapy, takže tam může být obrázek, animace, atd.)
v BMPWORK je již implementováno základní API, které umožní používat jeho funkce ve Vašem vlastním programu (více méně všechny programovací jazyky, kterým není cizí Memory Mapped File).. zatím teda ve fázi testů, tak snad to vůbec funguje Lze kolem toho tedy vystavět grafický front-end..
Příspěvků: 3 385
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
76
Dneska jsou tu jen dva ubohé příklady na tvorbu něčeho, co připomíná žhnoucí uhlíky (základní textura je prostá mazanice štetcem s nulovou tvrdostí a malým krytím, s následným Emboss filtrem; paleta je přeliv černá-červená v kombinaci s kruhovou žlutou) a vodopád (textura je pár tahů štetcem a pak svislé Smudge s 50% zrnitostí). První využívá rotaci barev v paletě (a přebarvování obrázku), druhý je prostá kombinace dvou různě rychle scrolujících obrázků (jeden je rozmazaný). Jinak bylo opraveno pár menších chybiček (včetně jedné skoro úplně základní funkce, takže tam ta chyba byla už přes rok.. ale fuj!)
Příspěvků: 1 039
Registrován od: Mar 2012
Hodnocení:
46
už som zistila prečo mito nejde otvorit! na mojom pociatci sa neda otvorit program vo formáte RAR
Příspěvků: 3 385
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
76
(15.05.2012, 16:30)Brony dash Napsal(a): už som zistila prečo mito nejde otvorit! na mojom pociatci sa neda otvorit program vo formáte RAR
soubor .RAR není program (alespoň ne v tomto případě, protože není samorozbalitelný). Jedná se o archív, ve kterém jsou zkomprimovány soubory a programy. Pro jeho otevření (rozbalení/extrahování/dekomprimování) potřebuješ buď program WinRAR a nebo další (7ZIP, možná i WinZIP)..
Příspěvků: 1 039
Registrován od: Mar 2012
Hodnocení:
46
no ptresne tak som to myslela len som si nemohla spomenút že ci je to súbor alebo...
Příspěvků: 3 385
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
76
Další dnešní příklad se soustřetí na obarvování korony titulků..
Příspěvků: 3 385
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
76
(15.05.2012, 18:45)Brony dash Napsal(a): len som si nemohla spomenút že ci je to súbor
https://www.google.cz/#hl=cs&gs_nf=1&cp=...80&bih=670
Příspěvků: 3 385
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
76
Jen takové nesmysly:
test práce s křivkami a rozmazáváním:
(můžete to brát jako otevírající se oko, nebo ve finále obrázek s postupným přechodem do pozadí, i když tam by se uplatnila trochu jiná funkce pro slučování)
taková menší "chybička", nebo spíš nečekaný benefit funkce SOFT
Ukázka, jak nějak (ale přeci jen jinak) by mohlo vypadat budoucí GUI pro tento balík.. Oboje využívá uživatelsky kreslená okna (bez podpory Windows), to druhé je ovšem mnohem jednodušší a balík pojede spíš na principu toho prvního..
(programy na obrázcích nebudou k dispozici pro veřejnost ještě hodně dlouho )
|