Hodnocení tématu:
  • 2 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tým na tvorbu pc her
#41
Rpg neni zrovna jednoduchej žánr. Nějakej nápad... Co třeba budovatelskou hru? Kolonizace Equestrie po tom co jí pegasové, jednorožci a zemní poníci společně objevili. 2D grafika, pohled z jednoho úhlu, takže jednoduchý. Hra lehce podobná Settlers, Colonization nebo Tropico.

Člověk se musí starat, aby poníci měli dost cukroví a zeleniny, pegasové aby ovlivňovali správně počasí, a vůbec aby se měli dobře. Poníci budou mít na začátku jen hrubý dřevěný nástroje a lepší získaj jen obchodem, ale s tim jak poroste infrastruktura, vybudujou soběstačný velkoměsto. Občas přiběhnou nějaký mytologický monstra, tak se uplatněj stráže. V případě paraspritů hudebníci :-)

Nepujde jenom o efektivitu ekonomiky, ale i to jak hezký město si člověk vybuduje, takže tam budou různý druhy cest, stromků a zkrášlujících prvků.

Zveřejnit se může už verze se základní ekonomikou, která umožní přežití poníků a další vylepšení se budou přidávat postupně.
drunken mantis grabs your ass
Odpovědět
#42
To uz existuje neco podobneho. Ale ne na pc... Jak sem rikal... Novej zanr to chce..
Odpovědět
#43
Myslíš tu od Gameloftu? To je pay to win, jde tam o to donutit hráče, aby si za reálný peníze kupoval různý vylepšení, jako strategie celkem na houby. Nebo jsou nějaký další?

Plošinovek, RPG a adventur se vyvíjí dost. Závodní hra a bojovka jsou taky. Druhá věc je teda, kolik z nich se podaří opravdu dokončit. No jen řikám, co mě napadlo, když jsem to tu četl.
drunken mantis grabs your ass
Odpovědět
#44
Jo vsak jo jenom to chce neco originalniho aby to zaujalo i anty-brony
Odpovědět
#45
Sam se asi ucastnit nebudu, nemam cas programovat ani svoje vlastni projekty, ale prispeju jednou velice uzitecnou radou. Nez dojde na samotne programovani, mejte zatracene dobre promyslene a zmrazene (!) herni mechanismy, jinak budete mit strasne problemy s implementaci veci, na ktere se ze zacatku nemyslelo.

Pracoval jsem profesionalne na jedne hre, kde neustale nebylo jasne, jak se to vlastne bude hrat a jake budou cile a nakonec nebylo prekvapenim, ze se to nikdy nedodelalo a akorat to stalo spoustu penez a zmereneho lidskeho usili. Strasna spousta komunitne delanych her na tohle dojede - porad se vymysleji nove a nove veci az do te doby, nez cely tym ztrati nadseni a pak to cele jde do kopru, i kdyz treba idea projektu je uzasna a na profesionalni urovni.
Tento uživatel dostal varování za propagaci drog.
Odpovědět
#46
Diky za radu.
Odpovědět
#47
PonyMaster: Takže chceš, aby se to nepodobalo ani žádný non-pony hře a tim to přilákalo i lidi, který poníci nezajímaj, protože jinak by si takovou hru zahrát nemohli? To je docela ambiciózní plán.
drunken mantis grabs your ass
Odpovědět
#48
Takhle nemyslim...premyslim jk by tl mlhlo vypadat !dnes! Napisu napad
Odpovědět
#49
Gris:
Jo to je dobrá připomínka. Dnes se dost zapomíná na fakt, že se projekt musí pořádně promyslet dopředu. To je jak já s těmi MLP kartami. Furt se točím dokola a když už dostanu nějaký decentní nápad, tak ztroskotám na tom, že to nejsem schopný rozvést více do hloubky, nebo že mi to někde celé pokulhává. Ale pracovat na nějakém projektu sám, není vůbec jednoduché.

Zmok:
Nápad budovatelské strategie je docela dobrý. Dá se to taky pěkně rozvinout a hlavně to nabízí hodně možností k vyblbnutí Twilightsmile

Koukám že PonyMaster dostal ban, tak nemá cenu se k jeho příspěvkům nijak vyjadřovat.
"You want dubbing quallity? Bah! It´s the quantity what earns money!"


Odpovědět
#50
podobný strategie jsem už pákrát promejšlel (sice né s poníkama jen sis tam v jakymsi terárku pěstoval miniaturní lidi)takže mam částečně nějákej engin , i nějáký plány takže jestli s tim bude souhlasit dost lidí
tak možná zkusíme
ale ještě zpátky k náboru jestli se někdo ještě přidá a taky by to chtělo nějákej název týmu (zatim mam jen dva návrhy od PonyMastera)
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)