12.03.2018, 09:20
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 12.03.2018, 09:22 uživatelem Elevea. Edited 1 time in total.)
V sobotu jsem byl na plese. Za 100 korun jsem nakoupil dvacet losů z tomboly a moje přítelkyně udělala to samé. Rozbalovali jsme a rozbalovali. Když jsem na čtvrtém lístku našel cenu #13, poskočilo mi srdce radostí. Víte jak, já smolař a z dvouset cen rovnou třináctka! Boží! Celestiální!
Přítelkyně mezitím našla cenu #26, ale já vzápětí našel cenu #36! Myslím, že to už nemá cenu nějak rozmazávat. Počkali jsme do půlnoci a ani jsem se nedíval, co dostanu. Prostě překvapení.
Po půlnoci jsem si šel vyzvednout ceny. #36 byl otvírák na víno se zátkou. Pěkná cena. Víno sice moc nepiju, ale použitelné. U ceny #13 mě slečna u pultíku požádala, jestli bych jí neukázal vnitřek obálky, kterou jsem dostal, protože prý nikdo z pořadatelů neví, co tam je. Rozloupnul jsem tedy obálku a vytáhnul ven papírek, který jsem jí ukázal. Její "hm" mnohé napovědělo.
Voucher 500 Kč slevy na kosmetický zákrok o ceně nad 5000 Kč.
Nějaká firma v Olomouci. Nechce si někdo nechat zmenšit víčka nebo tak? Já to totiž NEVYUŽIJU! Cítím se dostatečně krásný na to, abych podstupoval vylepšení vzhledu.
Ale vážně - nechápu, proč si někdo dělá tak špatnou reklamu. Technicky vzato jde o podvod. Ceny v tombole by měly být aspoň trochu k něčemu, ale dát sotva desetiprocentní slevu do zalepené obálky, aby ani pořadatelé nevěděli, co tam je, a chudáci cenu dali tak vysoko, mi přijde nefér a doslova jako nečistá reklamní praktika.
A nakonec drobný dodatek - přítelkyně vyhrála kyblík reklamních předmětů ze stavebnin, kde bylo pásmo, skládací metr, pracovní rukavice, stylové ochranné brýle, univerzální šroubovák s bitovou sadou, tričko, čepice, tužka, propiska, vodováha a další drobnosti. Sto a jedna, co?
Přítelkyně mezitím našla cenu #26, ale já vzápětí našel cenu #36! Myslím, že to už nemá cenu nějak rozmazávat. Počkali jsme do půlnoci a ani jsem se nedíval, co dostanu. Prostě překvapení.
Po půlnoci jsem si šel vyzvednout ceny. #36 byl otvírák na víno se zátkou. Pěkná cena. Víno sice moc nepiju, ale použitelné. U ceny #13 mě slečna u pultíku požádala, jestli bych jí neukázal vnitřek obálky, kterou jsem dostal, protože prý nikdo z pořadatelů neví, co tam je. Rozloupnul jsem tedy obálku a vytáhnul ven papírek, který jsem jí ukázal. Její "hm" mnohé napovědělo.
Voucher 500 Kč slevy na kosmetický zákrok o ceně nad 5000 Kč.
Nějaká firma v Olomouci. Nechce si někdo nechat zmenšit víčka nebo tak? Já to totiž NEVYUŽIJU! Cítím se dostatečně krásný na to, abych podstupoval vylepšení vzhledu.
Ale vážně - nechápu, proč si někdo dělá tak špatnou reklamu. Technicky vzato jde o podvod. Ceny v tombole by měly být aspoň trochu k něčemu, ale dát sotva desetiprocentní slevu do zalepené obálky, aby ani pořadatelé nevěděli, co tam je, a chudáci cenu dali tak vysoko, mi přijde nefér a doslova jako nečistá reklamní praktika.
A nakonec drobný dodatek - přítelkyně vyhrála kyblík reklamních předmětů ze stavebnin, kde bylo pásmo, skládací metr, pracovní rukavice, stylové ochranné brýle, univerzální šroubovák s bitovou sadou, tričko, čepice, tužka, propiska, vodováha a další drobnosti. Sto a jedna, co?
Elevea zdejší, Elevea webový
Ten, kdo historii nezná, je nucen ji opakovat. Ten, kdo historii nemaže, je nucen ji vysvětlovat.
Sborník, sborník, sborník!
Ten, kdo historii nezná, je nucen ji opakovat. Ten, kdo historii nemaže, je nucen ji vysvětlovat.
Sborník, sborník, sborník!