09.03.2013, 00:09
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 09.03.2013, 00:19 uživatelem Dreit. Edited 1 time in total.)
(08.03.2013, 23:55)Martin Napsal(a):To bude určitě ono, motor sebou škube jak kdyby v něm byla schovaná Pinkie Pie bez ohledu na polohu plynu, ale od určitých otáček prudce zabere a přichcíplý hříbě (Stadion s jedním koňem je proti tomu divoká bestie) nahradí stádo jedenácti vytrénovaných hřebců. Vzpomínám jak jsem dostal možnost projet se s tím, že majitel mi bude sedět na zády. Jak stádo zabralo, tak se chytal čeho šlo a přiznal, že si v jednu chvíli opravdu myslel, že spadne. Tohle už máme ale v rodině, vždycky spolujezdce necháme viset ve vzduchu(08.03.2013, 21:58)Dreit Napsal(a): - katalyzátor = S ním motor při nižších otáčkách škube a dusí se, bez něj stačí zařadit rychlost a rozjet se dá snad i bez plynu
Tak proto se Felicie vždycky cukala, když jela pod 1700 otáček, zatímco u Škoda 125L jsem při rozjezdu z práce mohl klidně zařadit pětku, zapomenout na ni a po 20 km ji doma vyřadit (po průjezdu 4 městy včetně pidi kruháků), aniž bych bych to poznal..

(08.03.2013, 22:27)Mr.Desolator Napsal(a): Dreit: Veteráni jsou krásný koníček, ale na to denní ježdění to už moc není, leda by člověk byl opravdu velkej fandaTak ta S11 co mám byl vždycky moped, co doveze kam je potřeba, ale zpátky ne. Nesčetněkrát mu táta dával šanci - dojel do Večerky a když nakoupil, tak už nenastartoval. S tvrzením, že dnešní technika už nevydrží zdaleka tolik, co kdysi, jednoznačně souhlasím - bohužel...


Dneska v době "ekologie" je všechno jen konzumní zboží

http://89.111.97.62/
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je všechno, co se proti tomu dá dělat.
-- Jára da Cimrman
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je všechno, co se proti tomu dá dělat.
-- Jára da Cimrman