16.04.2017, 22:23
Ještě jednou se moc omlouvám za tu chybu s maily. Jak psal Antošík, pokud vám mail nepřišel, dejte nám vědět na info@czskbronies.cz V tuhle chvíli by mělo být všechno funkční. Teď ještě pár odpovědí na nezodpovězené dotazy.
(16.04.2017, 19:03)Starfooty Napsal(a): DONE. OpenCard? Vážně? Nechcete ten server rovnou spálit?Můžem, stejně mě štve. A nebo můžeš ty najít a nastavit něco lepšího, do čeho se dá snadno a levně dostat EET. Protože Babiš je jediný důvod, proč jsme měnili systém. Ten starý fungoval na výbornou.
(16.04.2017, 19:24)NettysFall Napsal(a): Vadí, když jsem dal VS jako číslo objednávky? Bude jasné, že jsem to zaplatil?Nevadí, poznáme, neřeš.
(16.04.2017, 19:34)EuropeLanguage Napsal(a): V emailu s obj mi nepřišli pokyny k platbě, v systému objednávek se píše že by to mělo přijít s timto mailemTo je docela zvláštní, přepošli mi prosím mail na tomas.preucil@czskbronies.cz. Dík. Ale koukám, že už ti někdo poradil kde to najít, takže ti ten mail znovu posílat nebudu.