24.11.2015, 11:30
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 26.11.2015, 21:45 uživatelem Elevea. Edited 8 times in total.)
Zdravím,
Po večerech jsem se nudil, tak jsem si začal hrát s javou a docela nepravidelně přidávám funkce a ladím... Dostal jsem se do fáze, kdy se už začíná blbě testovat, protože mě nenapadají všechny chyby, které mohou nastat, tak využiji této příležitosti k tomu, abych se pochlubil a zároveň pokud se někomu nebude něco zdát, tak aby chybu nahlásil.
Program je napsán tak, aby univerzálně pokrýval rozlišení od čertvíkolik do FullHD (při vyšším rozlišení by neměl pokrýt celou obrazovku) neb mám jen FullHD monitor. Grafická stránka je mizerná, protože nejsem dobrý grafik a obrázky, kromě changelinga, jsou prakticky kradené (půjčené) víceméně v legálních mantinelech.
Aplikace zatím nemá rozchozené tlačítko pro ukončení, tak používejte na odchod Alt+F4.
Co je rozchozené:
- nekonečné plátno na pozadí, které se hýbe
- animační engine hlavní postavy
- jeden typ moba
- Pinkie! (která nic neumí)
- útok changelinga
- spawnmachine a správa mobů (zatím hloupý, generuje jen úhlopříčně)
v0.4
- přidána Applejack
- vylepšena spawnmachine
v0.5
- dodělán zbytek Mane6
- spawnmachine upravena (zmenšen počet mobů na 25, jejich spawnovací vzdálenost zmenšena, vzdálenost automatické smrti zmenšena)
Na čem právě dělám:
- problikávání postav při změně směru (způsobeno nesynchronizací mezi gify)
- skilltree
Jaké informace potřebuji
- zajímají mě především výkonové požadavky. Vzhledem k tomu, že veškeré generování probíhá na úrovni procesoru (a grafický engine ode mě nečekejte) a grafice se předávají jen sprity, jestli vůbec, tak nevím, jaký je nejméně výkonný procesor, na kterém to pojede. Aplikace momentálně běhá na více než 400 programových vláknech, protože každý mob má svůj AI engine (a ještě k tomu velmi hloupý, protože čeká, až přijdete a narazíte do něj). Takže prostě když se vám to bude škubat, napište mi, jak se vám to škube a jaký máte procesor.
- fatální chyby. Kdyby vám to spadlo, napište, co jste udělali a pokud budete mít možnost, tak přidejte fotku obrazovky
Níže je link na verzi 0.5.
Ponyrun5.jar
Navíc potřebujte javu. Ideálně poslední verzi.
Pokud někdo bude toužit po kódu, nemám s tím problém, protože beztak, pokud to bude vydané, tak to bude zadarmo, protože používám příliš mnoho cizí grafiky (i když víceméně poskytnuté k užívání). Předem však varuji, že můj kód je všechno, jen ne objektový. Neexistuje žádná dokumentace, což si kompenzuji komentáři přímo v kódu. Spousta globálních nejen proměnných, ale občas i tříd, mluví za vše.
Po večerech jsem se nudil, tak jsem si začal hrát s javou a docela nepravidelně přidávám funkce a ladím... Dostal jsem se do fáze, kdy se už začíná blbě testovat, protože mě nenapadají všechny chyby, které mohou nastat, tak využiji této příležitosti k tomu, abych se pochlubil a zároveň pokud se někomu nebude něco zdát, tak aby chybu nahlásil.
Program je napsán tak, aby univerzálně pokrýval rozlišení od čertvíkolik do FullHD (při vyšším rozlišení by neměl pokrýt celou obrazovku) neb mám jen FullHD monitor. Grafická stránka je mizerná, protože nejsem dobrý grafik a obrázky, kromě changelinga, jsou prakticky kradené (půjčené) víceméně v legálních mantinelech.
Aplikace zatím nemá rozchozené tlačítko pro ukončení, tak používejte na odchod Alt+F4.
Co je rozchozené:
- nekonečné plátno na pozadí, které se hýbe
- animační engine hlavní postavy
- jeden typ moba
- Pinkie! (která nic neumí)
- útok changelinga
- spawnmachine a správa mobů (zatím hloupý, generuje jen úhlopříčně)
v0.4
- přidána Applejack
- vylepšena spawnmachine
v0.5
- dodělán zbytek Mane6
- spawnmachine upravena (zmenšen počet mobů na 25, jejich spawnovací vzdálenost zmenšena, vzdálenost automatické smrti zmenšena)
Na čem právě dělám:
- problikávání postav při změně směru (způsobeno nesynchronizací mezi gify)
- skilltree
Jaké informace potřebuji
- zajímají mě především výkonové požadavky. Vzhledem k tomu, že veškeré generování probíhá na úrovni procesoru (a grafický engine ode mě nečekejte) a grafice se předávají jen sprity, jestli vůbec, tak nevím, jaký je nejméně výkonný procesor, na kterém to pojede. Aplikace momentálně běhá na více než 400 programových vláknech, protože každý mob má svůj AI engine (a ještě k tomu velmi hloupý, protože čeká, až přijdete a narazíte do něj). Takže prostě když se vám to bude škubat, napište mi, jak se vám to škube a jaký máte procesor.
- fatální chyby. Kdyby vám to spadlo, napište, co jste udělali a pokud budete mít možnost, tak přidejte fotku obrazovky
Níže je link na verzi 0.5.
Ponyrun5.jar
Navíc potřebujte javu. Ideálně poslední verzi.
Pokud někdo bude toužit po kódu, nemám s tím problém, protože beztak, pokud to bude vydané, tak to bude zadarmo, protože používám příliš mnoho cizí grafiky (i když víceméně poskytnuté k užívání). Předem však varuji, že můj kód je všechno, jen ne objektový. Neexistuje žádná dokumentace, což si kompenzuji komentáři přímo v kódu. Spousta globálních nejen proměnných, ale občas i tříd, mluví za vše.
Elevea zdejší, Elevea webový
Ten, kdo historii nezná, je nucen ji opakovat. Ten, kdo historii nemaže, je nucen ji vysvětlovat.
Sborník, sborník, sborník!
Ten, kdo historii nezná, je nucen ji opakovat. Ten, kdo historii nemaže, je nucen ji vysvětlovat.
Sborník, sborník, sborník!