Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Kritika] Příběh changelinga (Takové malé ponyablo)
#1
Zdravím,

Po večerech jsem se nudil, tak jsem si začal hrát s javou a docela nepravidelně přidávám funkce a ladím... Dostal jsem se do fáze, kdy se už začíná blbě testovat, protože mě nenapadají všechny chyby, které mohou nastat, tak využiji této příležitosti k tomu, abych se pochlubil a zároveň pokud se někomu nebude něco zdát, tak aby chybu nahlásil.

Program je napsán tak, aby univerzálně pokrýval rozlišení od čertvíkolik do FullHD (při vyšším rozlišení by neměl pokrýt celou obrazovku) neb mám jen FullHD monitor. Grafická stránka je mizerná, protože nejsem dobrý grafik a obrázky, kromě changelinga, jsou prakticky kradené (půjčené) víceméně v legálních mantinelech.
Aplikace zatím nemá rozchozené tlačítko pro ukončení, tak používejte na odchod Alt+F4.

Co je rozchozené:
- nekonečné plátno na pozadí, které se hýbe
- animační engine hlavní postavy
- jeden typ moba
- Pinkie! (která nic neumí)
- útok changelinga
- spawnmachine a správa mobů (zatím hloupý, generuje jen úhlopříčně)
v0.4
- přidána Applejack
- vylepšena spawnmachine
v0.5
- dodělán zbytek Mane6
- spawnmachine upravena (zmenšen počet mobů na 25, jejich spawnovací vzdálenost zmenšena, vzdálenost automatické smrti zmenšena)

Na čem právě dělám:
- problikávání postav při změně směru (způsobeno nesynchronizací mezi gify)
- skilltree

Jaké informace potřebuji
- zajímají mě především výkonové požadavky. Vzhledem k tomu, že veškeré generování probíhá na úrovni procesoru (a grafický engine ode mě nečekejte) a grafice se předávají jen sprity, jestli vůbec, tak nevím, jaký je nejméně výkonný procesor, na kterém to pojede. Aplikace momentálně běhá na více než 400 programových vláknech, protože každý mob má svůj AI engine (a ještě k tomu velmi hloupý, protože čeká, až přijdete a narazíte do něj). Takže prostě když se vám to bude škubat, napište mi, jak se vám to škube a jaký máte procesor.
- fatální chyby. Kdyby vám to spadlo, napište, co jste udělali a pokud budete mít možnost, tak přidejte fotku obrazovky

Níže je link na verzi 0.5.
Ponyrun5.jar
Navíc potřebujte javu. Ideálně poslední verzi.

Pokud někdo bude toužit po kódu, nemám s tím problém, protože beztak, pokud to bude vydané, tak to bude zadarmo, protože používám příliš mnoho cizí grafiky (i když víceméně poskytnuté k užívání). Předem však varuji, že můj kód je všechno, jen ne objektový. Neexistuje žádná dokumentace, což si kompenzuji komentáři přímo v kódu. Spousta globálních nejen proměnných, ale občas i tříd, mluví za vše.
Elevea zdejší, Elevea webový
Ten, kdo historii nezná, je nucen ji opakovat. Ten, kdo historii nemaže, je nucen ji vysvětlovat.
Sborník, sborník, sborník!
Odpovědět
#2
Lagovat se mi to začalo až ve chvíli, kdy se těch červíků naspawnovalo hodně (viz obrázek). Procesor: Intel Core i5-4200H
[Obrázek: sVpu9sF.jpg]

- Zdraví jde do mínusu, místo co bych umřel. Bug or lack of feature?
- Sprity poblikávají, když měním směr běhu. U Pinkie a AJ je to více patrné než u changelinga, ale i ten trochu bliká.
- Předpokládám, že je to zatím jenom "zabíjej červíky, sbírej lásku", že? Není tam nějaký event, co bych minul?

Keranis' Translation Trance - Moje překlady fanficů
Broníci a jejich charakteristika - Vědecký výzkum!
KAPUT - Tady kecám.
Odpovědět
#3
- Zdraví jde do minusu úmyslně, protože je to testovací verze a nechci, aby mne rozptylovala taková banalita, jako je smrt Twilightsmile. Smrt bude doplněna později a bude obsahovat akorát reset pozice a ztrátu srdíček.
- Toho poblikávání jsem si taky všimnul. Zkusím to vyřešit podložením původním spritem před tím, než dojde k přepsání novým. Uvidíme, jaký to bude mít efekt. (doufal jsem, že přepínání spritů bude tak rychlé, že to nebude postřehnutelné. Možná to udělám tak, že sprity budou načtené pořád a jen se budou zviditelňovat a zneviditelňovat.)
- Žádný event jsi neminul. Momentálně dodělávám animace zbylých poníků (Twilight mám implementovanou, Rainbow Dash je nachystaná k implementaci a během dneška bych chtěl dodělat Fluttershy a Rarity).
- Snížím počet mobů na 200 (no zkusím to omezit i na 50, pokud se mi to podaří pěkně vybalancovat a asi jim nastavím zákaz vykreslovaní mimo obraz) a zúžím jim prostor k vygenerování, takže by měla být zachovaná jejich hustota.

A jinak moc díky za zpětnou vazbu.
Elevea zdejší, Elevea webový
Ten, kdo historii nezná, je nucen ji opakovat. Ten, kdo historii nemaže, je nucen ji vysvětlovat.
Sborník, sborník, sborník!
Odpovědět
#4
Tak jo, Keranisi. Počet aktivních mobů minimalizován a upraveny vzdálenosti tak, aby to mělo minimální vliv na hratelnost, takže to můžeš zase zkusit a napsat mi, jestli to pomohlo. K tomu blikání se dostanu až někdy v neděli, protože pátek a sobotu mám narvanou a navíc v sobotu jsou titulky.
Elevea zdejší, Elevea webový
Ten, kdo historii nezná, je nucen ji opakovat. Ten, kdo historii nemaže, je nucen ji vysvětlovat.
Sborník, sborník, sborník!
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)