Zatím je to na šípek, protože se to dá ovládat jen skriptovými příkazy (vyjma kosterního programu, který je ovšem pouze BASIC verze
).. Když bůh dá, tak od léta začne být postupně k dispozici modulární GUI editor, který všechny nynější vlastnosti (texturované polygony, kostra, bezierovy křivky, texturované štětce) sloučí do jedné stavebnice.. něco jako (teď plácnu) Photoshop, ale s možností si tlačítka, atd. poskládat dle sebe..
Ad DJChaos:
1) Adobe Flash - to bych ani nespustil, natož abych v tom mohl dělat
i když Cinema 4D mi celkem jede (než začne renderovat
)
2) Maya - příliš složité, příliš náročné na HW (jo, ha ha, ale mám doma ještě P2
).
3) 3DS Max - ve 3D nedokážu vytvořit ani pořádně level pro Quake, natož animace postav
Když něco stáhnu nebo čórnu, tak se nic nenačím
Já si raději spoustu SW píšu sám..
Navíc, jak říkáš, když bych chtěl, aby to vypadalo jako ve Flashi, budu to dělat ve Flashi.. já bych chtěl nástroj, který by mi umožnil mít spíše Disney styl, a třeba i jednotlivé vlající vlasy.. ale zase aby to mohl ovládat i úplný pablb