Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Něco na způsob animačního Pony Creatoru
#11
Neplánovaný primitivní příklad použití kreslících funkcí, který ze mne vypadl včera večer Pinkiesmile Kupodivu napsat skript, který tuhle primitivní oháňku vanoucí ve větru vytvoří, trvalo jen asi 15 minut (včetně doprogramování asi dvou dalších potřebných instrukcí Ajsmug) Ale prostě je to nový skriptovací jazyk, který se ještě učím..

[Obrázek: bmpwork___hairs_by_elfman83ml-d4p1078.gif]
DeviantArt & Home, Bronies galerie. Ask me.
Odpovědět
#12
Tady je můj první a blbý pokus o animaci běhu podle reálného koně (což je už z principu blbost, protože poníci ve FIM mají úplně jinou stavbu těla, nehledě na stupidní model, kterému tedy chybí 1/3 důležitých kloubů Pinkiesmile Ale taky co byste nechtěli za hodinu a půl Rainbowlaugh).

[Obrázek: twilight_sparkle__s_running_by_elfman83ml-d4p81if.gif]

Program na dopočet snímků předělám.. ten stávající se blbě ovládá a přitom skoro nic neumí.. To se musí napravit Ajsmug
DeviantArt & Home, Bronies galerie. Ask me.
Odpovědět
#13
Poslední mini-aktualizace byla spíše odplevelovací (to je tak, když se programuje po nocích a betatesteři jsou jelita Pinkiehappy, ale využil jsem komplexní testování pro napsání několika příkladů (budu muset zavést instrukce pro hromadné zpracování dat Pinkiesmile.. třeba generátor očí:

[Obrázek: bmpwork_eye_generation_test_by_elfman83ml-d4pkh74.png]

Nový generátor i-framů.. ten starý stál za dred..

[Obrázek: new_in_frames_calulation_bmpwork_by_elfm...4pkfh1.gif]
DeviantArt & Home, Bronies galerie. Ask me.
Odpovědět
#14
(07.02.2012, 09:28)Martin Napsal(a): Poslední aktualizace.. přidány některé funkce na základě ankety (příště bude ještě menší tutorial).. Za zmínku stojí možná zatím jen HSL model, skriptové kreslení (jeho "užitečnost" ukážu příště) a "čistící" funkce.. Více informací viz. můjDA účet (anglicky)..

[Obrázek: bmpwork_drawingbones_5_by_elfman83ml-d4oxfxs.png]

Bohužel tam není úplně všechno, co jsem si pro ní plánoval, takže snad příště.. určitě se budou časem opravovat drobné chybičky..

Panebože,v tom bych se nevyznal ani za 1 000 000 let...Rainbowlaugh
My favorite series: My Little Pony: Friendship is Magic,Ranč u Zelené sedmy,Tisícročná včela,Četník a..., and many other.
My section: Různé obrázky MLP,které jsem našel na netu když jsem se nudil

http://bronies.cz/Vlakno-Ruzne-obrazky-M...m-se-nudil
Odpovědět
#15
(19.02.2012, 12:55)tompopo1 Napsal(a): Panebože,v tom bych se nevyznal ani za 1 000 000 let...Rainbowlaugh

Tak to asi nikdo Rainbowlaugh Žádné strachy.. v létě už snad bude k tomu GUI front end, a tohle skriptování odpadne.. Dřív jsem nejdřív udělat GUI a pak terpve funkce, tak teď to zatím alespoň něco umí, než to bude k něčemu vypadat (také není na škodu se naučit, který skriptovací jazyk je pro amatéry jako já nejjednodušší, protože z něj bude GUI celé složeno, aby se dalo snadno přizpůsobit konkrétním potřebám uživatelů Ajsmug ).

Dnešní aktualizace nestojí za zmínku.. snad jen, že celý balík teď jede 5x-8x rychleji..
[Obrázek: bmpwork_drawingbones_6_by_elfman83ml-d4qcfc9.png]
DeviantArt & Home, Bronies galerie. Ask me.
Odpovědět
#16
To vypadá dobře! Pinkiesmile Rainbowlaugh
Odpovědět
#17
A čo tak použiť klasický dobre známy Adobe Flash Professional... alebo Maya animátor či 3DS Max...
Pravda platené programy ale zdá sa mi jednoduchšie stiahnuť screen prirobiť k nim "kosti" cez flesha a je... Alebo si spraviť v Maya animátori jeden 2D model a sním pracovať stále. No ale toto tu tiež nie je na škodu Rainbowlaugh
Odpovědět
#18
Zatím je to na šípek, protože se to dá ovládat jen skriptovými příkazy (vyjma kosterního programu, který je ovšem pouze BASIC verze Pinkiesmile ).. Když bůh dá, tak od léta začne být postupně k dispozici modulární GUI editor, který všechny nynější vlastnosti (texturované polygony, kostra, bezierovy křivky, texturované štětce) sloučí do jedné stavebnice.. něco jako (teď plácnu) Photoshop, ale s možností si tlačítka, atd. poskládat dle sebe..

Ad DJChaos:
1) Adobe Flash - to bych ani nespustil, natož abych v tom mohl dělat Pinkiesmile i když Cinema 4D mi celkem jede (než začne renderovat Rainbowlaugh)
2) Maya - příliš složité, příliš náročné na HW (jo, ha ha, ale mám doma ještě P2 Pinkiesmile ).
3) 3DS Max - ve 3D nedokážu vytvořit ani pořádně level pro Quake, natož animace postav Pinkiesmile

Když něco stáhnu nebo čórnu, tak se nic nenačím Ajsmug Já si raději spoustu SW píšu sám..

Navíc, jak říkáš, když bych chtěl, aby to vypadalo jako ve Flashi, budu to dělat ve Flashi.. já bych chtěl nástroj, který by mi umožnil mít spíše Disney styl, a třeba i jednotlivé vlající vlasy.. ale zase aby to mohl ovládat i úplný pablb Ajsmug
DeviantArt & Home, Bronies galerie. Ask me.
Odpovědět
#19
Během víkendového testování jsem splodil pár příkladů pro úplné začátečníky..

Animovaná změna Hue.. (random ponies)
[Obrázek: bmpwork__hue_shifting_animated_test_by_e...4r4v9t.gif]

Nejzákladnější kreslení převedené do animace:
[Obrázek: bmpwork__scripted_drawing_animated_test_...4r4vcy.gif]
(nejde ani tak o to, co se tam kreslí, ale že se to kreslí.. já jsem zatím u všeho SW, včetně Ulead a Corelu narazil na problém, že když chci vytvořit animaci, jak se něco postupně kreslí, tak bych se musel zbláznit)..

Nepovedený test 2D funkce, která k tomuhle vůbec nebyla určená (přetěžování funkce funguje trochu jinak Ajsmug Sice dovede vykreslit Dooma (kupodivu), ale pro pohyb v něm je dost těžkopádná - a tohle s rotací je na ní už vůbec moc).
[Obrázek: bmpwork___failed__test_of_3d_scene__2d_f...4r4vgl.gif]
DeviantArt & Home, Bronies galerie. Ask me.
Odpovědět
#20
Ta scéna a její rozebírání na EqD mne docela zaujala.. hmm.. nic moc Twilightoops

[Obrázek: bmpwork_camera_focus__beta_test_by_elfma...4s6m03.gif]
(skript pro generování je na DA)

Bude to chtít dodělat podporu Gaussovského rozmazání..
DeviantArt & Home, Bronies galerie. Ask me.
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 2 host(ů)