12.03.2015, 12:02
U lolka se musí myslet strategicky, nicméně dota je o dost těžší.
Anketa: Jaká je podle vás nejlepší MOBA hra? Nemáte dostatečná oprávnění, abyste mohl(a) hlasovat v této anketě. |
|||
League of Legends | 16 | 45.71% | |
Dota 2 | 11 | 31.43% | |
Smite | 4 | 11.43% | |
Heroes of the Storm | 4 | 11.43% | |
Celkem | 35 hlas(ů) | 100% |
* Hlasoval(a) jste pro tuto možnost. | [Zobrazit výsledky] |
Nejlepší MOBA
|
12.03.2015, 12:02
U lolka se musí myslet strategicky, nicméně dota je o dost těžší.
12.03.2015, 12:22
Musím přiznat,že je. A taky pomalejší.
12.03.2015, 14:57
Stratégia je podľa mňa oveľa väčšia v Dote... Dota je taktiež viac z herného hľadiska prepracovaná ako LoL ktoré má len lepšiu reklamu... Systém hrania (AP/AD a to že to zlepšuje kúzla) sa mi páči ale príde mi strašne nenvyvážený keď si porovnávate hrdinov... Ďalej má štve loading screen... Ja neviem prečo to tak je ale 3 minúty čumieť na to sa mi nechce... Potom taká blbosť čo ma tiež štve je že nikto nemal zhodný počet percent loadingu, zapnúť sa to môže pre každého v tu istú chvíľu ale OCD je sviňa... Taktiež často crashovalo LoL... Nehovorím že Dota necrashuje ale menej častejšie a často je to chyba môjho starého PC... Takto isto crashuje aj Smite... Vadí mi že poniektorí herovia sú tam len takí že celú ich náplň zahrňuje: Stun, dmg, dmg, dmg... Ak nezomrie jeho obeť tak už nemá čo spraviť, skrátka combo so sebou samým kde sa úplne skill vytráca (Annie mi príde taká napr.) Samozrejme aj na Dote sú niektorí retardovaní herovia čo veľa skillu nepotrebujú, ale aj tak tam niečo treba... Okrem Techies... Ale ten bude mať taký istý dmg aj tak a môže mať aj 10/0 a bude robiť to isté, dávať míny... Kúpite gem/dáte wardy a už nič nezmôže... Pokiaľ to fakt neni skill ale to som videl len jedného takého človeka čo fakt sám navodil troch na svoje míny a sám ich zabil
ENFP
12.03.2015, 23:31
Hrál jsem Dotu 2, hrál jsem LoLko a zkoušel i HoN a Smite...
co se týče takového relax hraní, každý to určitě zná, přijde po náročným dni a chce si u hry trochu odpočinout, odreagovat se. Na to je nejlepší LoLko. Samozřejmě netvrdím, že LoLko je nějaká casual hra bez strategie. Je potřeba u ní myslet, ale není to až tak dramatický, zvládají to i relativně malé děti (všichni určitě známe). DotA je zase něco poměrně dost jiného. Pokud chcete tu hru brát opravdu vážně, mít stabilní tým - pak je DotA lepší. Je o hodně těžší než LoLko... Manapool je zpravidla menší (aspoň ze začátku), cooldowny větší, není žádný flash ani ignite. Hry trvají průměrně déle, i když ne nějak dramaticky. Respawn trvá tuším skoro až dvě minuty max. Je to hodně o itemech. Já jsem měl tuto hru radši a to z několika důvodů - první a ten hlavní je prostě hratelnost... je to sice těžká hra, ale když ji dostanete do ruky a přemýšlíte u ní, dá se to. Druhá - systém hrdinů zdarma - prostě lepší než v LoLku. další - interaktivita celé mapy - můžete kácet stromy, transformovat je na léčení pomocí tanga apod. Také se mi líbí systém Radiant/Dire, jedna strana mapy krásná příroda, druhá připomíná trochu Mordor. Smite je velmi zajímavý díky pohledu z 3. osoby a také se mi líbí adaptování Bohů. Bohužel je to takové moc akční a mně to moc nevyhovovalo. Ale určitě zajímavá a originální hra. HoN je de facto DotA 1 s trochu přepracovanýma postavama (stejné efekty spellů akorát jinak vypadající hrdina), přišlo mi to moc podobný Dotě a nechytlo mě to.
"Keep everybody in their seats! ... A boy has just been killed."
13.03.2015, 20:24
U mně Lolko
No sice jsem zkusila lolko a nic jiného. Dota mi připadá copirak lolka nwm kdo stim začal. Ostatní jinak neznám.
Everyone is a mirror that reflects how the world treat them~ Bronya
Liebe ist für alle da
13.03.2015, 20:38
Ok,tak to vysvětlím. Dota LoLko nekopíruje,protože Dota ( tedy pvní díl- mod pro Warcraft) byla první. Takže LoLko kopíruje Dotu? Nope,páč LoLko je od stejného týmu,který první Dotu vytvořil. Btw,LoLko u mě sice taky vede,ale než se rozhodneš,zkus obojí
13.03.2015, 21:40
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 13.03.2015, 21:50 uživatelem Foxtrot. Edited 5 times in total.)
LoLko není od týmu, který vytvořil první DotA.
1. Typ této hry vytvořila komunita a DotA nebyla úplně první. První bylo Aeon of Strife pro Starcraft: Brood War. Viz co napsal matesds http://bronies.cz/Vlakno-Nejlepsi-MOBA?p...#pid444993 2. Co se týmu týče. První verzi DotA udělal Eul, který se ale ztratil a nikdo o něm nic neví. Další důležití lidé: Guinsoo vedl vývoj DotA asi rok od roku 2004 a teď pracuje na LoL. IceFrog vede vývoj DotA už 9 let od roku 2005 a teď pracuje na Dota 2. Viz co jsem napsal já http://bronies.cz/Vlakno-Nejlepsi-MOBA?p...#pid444942 A kdo tedy koho okopíroval? Aeon64 (komunitní vývojář) ten žánr vymyslel tím, že vytvořil Aeon of Strife pro Starcraft: Brood War. Eul to okopíroval do hry Warcraft 3: Reign of Chaos a vznikla Defense of the Ancients. Riot Games okopírovalo DotA, provedlo nějaké změny, najalo bývalého vývojáře Guinsoo a vzniklo League of Legends. Valve se rozhodlo okopírovat DotA a být věrné co nejvíce originálu, najalo současného vývojáře IceFrog a vzniklo Dota 2. Slovo "okopírovat" berte s nadhledem, dalo by se říct i "inspirovat", ale pro názornou ukázku je to jedno. Takže snad už je vám jasné, jak se věci mají. A teď je tu otázka... Kdo je tím následníkem slavné hry DotA? Kdo má větší právo být následníkem? (Neříkám jaká hra je lepší, protože každá hra je určená pro jinou skupinu lidí.) I když bylo LoL dříve než Dota 2, tak Dota 2 je větším následníkem původní hry DotA. Proč? 1. IceFrog (Dota 2) na hře DotA pracuje už 9 let a provedl víc změn než Guinsoo (LoL), který na hře pracoval sice dříve, ale jen 1 rok. 2. Herní mechaniky Dota 2 jsou převzaté z původní DotA a nějaké změny jsou pouze evolucí podobně jako se mění samotná DotA s každou novou verzí. LoL má soustu herních mechanik jiných a přistupuje k tomu prostě odlišně.
13.03.2015, 21:53
(12.03.2015, 11:43)BatygameCZ Napsal(a): Navíc, stále vychází spousty updatů,které třeba daného hrdinu nerfnou nebo buffnou,někdy se dokonce mění všechny hrdinovy schopnosti. Změny pravidelně sleduji a musím buďto nad nimi kroutím hlavou, nebo se musím smát. Například nedávná změna u Tristany - Explosive Charge + Rocket Jump - jestli tohle někomu přijde normální kit pro carryho, tak to musí být pořádný magor. Jen si to vem, Tristana je ranged carry, kterému se prodlužuje range s lvlem, což z ní dělá v late úplně brutálního zabijáka a oni vymyslí, že Tristana bude dávat extra dmg, když bude skákat na nepřátele jako magor? Opravdu chceš pro těch pár bodů dmg skočit rovnou do bitevní vřavy? Tohle dělali lidi před Tristana reworkem a vždy to dopadlo špatně. Bratr měl Tristanu jako main carry (jen pro info, v Season 3 to dotáhl na Challangera) a když používal Rocket Jump, tak jenom jako escape skill. Logika věci v tom jde vidět, ale champ designerům to asi není úplně jasné. (12.03.2015, 11:43)BatygameCZ Napsal(a): To samé platí u itemů.Neoriginální itemy, které si jsou vzájemně podobné jako vejce vejci, liší se jenom ve statech. A ty jediné, které za něco stály, nebo byly zajímavé a dodávaly hře zajímavý nádech, už dávno odstranili (I miss old Sword of Divine and Madred Bloodrazors). (12.03.2015, 11:43)BatygameCZ Napsal(a): Tím pádem se mění ( ne často,ale stává se to) hrdinova primární role... Což je další hnusárna. Máš oblíbeného hrdinu, baví tě to s ním a náhle bye, bye. (12.03.2015, 11:43)BatygameCZ Napsal(a): Jo a že se u LoLka nemusí strategicky myslet? To mě pobavilo nejvíc... Moje anti-meta strategie mnohdy potvrdily, že lidi u LoLka přemýšlejí opravdu minimálně a jsou nepřízpůsobivý. Za modrý team jsme s bráchou chodili duo top s tím, že jsme masakrovali toplanera a když se musel stáhnout, nebo byl tuhej, udělali jsem nájezd do jungle a sejmuli junglera. Výsledek? Toplaner underfarmed, jungler underfarmed a hra se změnila na 5 v 3. Byla sranda pozorovat zmatený nepřátelský team, ale bohužel jsme to nemohli vždy praktikovat, protože v pick fázi jsme byli my ti idioti. Morgana solo bot byla taky super. Je schopna podržet tlak a zároveň nafarmit, což opět vedlo ve výhodu, jelikož klasický toplaneři nebyli schopni se přizpůsobit 2 v 1 (Pro info. 2 v 1 a 3 v 1 solo lajny jsou v Dotě normální). LoL je prostě strašná hra s ještě horší komunitou. LoLko má dobrou reklamu, ale to je to jediné. Hrál jsem ho od Season 1 do kousku Season 4 a za tu dobu se změnila natolik, že teď je to úplně jiná hra a upřímně, změnila se k horšímu. "You want dubbing quallity? Bah! It´s the quantity what earns money!"
13.03.2015, 22:02
Dobrá,necháme toho. Psal jsem- nerozpoutejte tu válku. A já ji rozpoutávat nehodlám. Jediné,co bych připsal,je to,že fakt do háje netuším,kde si vzal to,že LoLko má nezajímavé itemy,co se liší jen ve statech. LoLko je ohledně itemů s Dotou na stejné ůrovni,dokonce bych řekl,že v tomto je LoLko i lepší
13.03.2015, 22:15
Batygame:
LoL itemy jsou extrémně pasivní a jak jsem řekl předtím, nabízí především staty. Ano, najdu tam pár itemů, které jsou fakt super, ale těch je naprosté minimum. Klidně můžeme udělat seznamy cool itemů a porovnat je. "You want dubbing quallity? Bah! It´s the quantity what earns money!" |
|