15.09.2013, 18:28 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 15.09.2013, 19:22 uživatelem Dreit. Edited 1 time in total.)
Řidičák mám tři roky, najezdil jsem pár desítek kilometrů a "jezdím" tak, že třeba půl roku až rok nic a pak hop za volant a zkusit jestli jsem to nezapomněl Zrovna dneska jsem se s rodiči projel, táta nadává že jezdím moc pomalu a že jezdím příkopem, ale kromě toho a rozjezdů mám pocit, že neřídím až tak špatně
Zapomněl jsem dodat:
A do 25kW
B
http://89.111.97.62/
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je všechno, co se proti tomu dá dělat.
-- Jára da Cimrman
Prominutím schvaluješ to, co jsi prominul a souhlasíš, aby se to stalo znovu.
Člověk by si měl nechat zajít chuť na vracení facek, dokud není schopen si sehnat drátěnou rukavici.
Spravedlnost je víc než vztah.
Papíry mám na sk. B, C+E plus profesní osvědčení (pro ty, co neví, je to něco jako výuční list pro profi řidiče). Pracuju jako řidič z povolání, ročně najezdím cca 60 000 km.
K motorovým vozidlům mě to táhlo odnepaměti, takže jsem se za volant dral už od telecího věku. V 15ti mě fotřík naučil řídit. Od 17ti jsem jezdil načerno do školy (a taky mi soused nabídnul, že mi tajně prodá svoje auto. Byl to Citroen BX GTI a doteď lituju, že jsem na to nekývnul). Hned v 18ti jsem udělal řidičák na sk. B a C. Ve 20ti přibylo E a profesák. Kolem těch 20ti jsem měl dost rychlé období, kdy jsem chtěl být mistr světa a ze všech nejrychlejší ("...všichni mě zdržujou, v obci pod kilo nejezdím..." apod.) DíkyCelestii mě to časem pustilo, zůstal mi jen dosti svižný defenzivní styl jízdy.
Napáchané škody: přeražený nárazník po střetu se zajíčkem, promáčklý blatník jako důsledek příliš rychlého parkovacího manévru, utržený kryt pod motorem kvůli výletu do škarpy čumákem napřed a naposled proražená pneumatika na návěsu - přehlédl jsem ostrou hranu velkého šutráku, který drze čouhal do cesty.
Počet sražených lidí: 0, i když chuť párkrát byla.
Počet sražených zvířat: 6, od kuny po vlčáka.
Počet udělených pokut: 1, bylo to v 19ti za 115km/h v obci a prachy šly samozřejmě fízlům do kapsy, jinak bych byl bez papírů.
Nejvyšší dosažená rychlost: přes 270km/h. Ano, bylo to v CZ.
Nejhorší řidičská zkušenost: zabloudil jsem s kamionem v centru Prahy, prožitá noční můra.
270? Já jel nejrychleji s tátou vOctavii RS 220, ty jsi jel v čem?
it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes guillotine
Bylo to BMW 750i, řady E38, zapůjčené od známého. Mělo profesionálně upravený motor - v sérii V12 5.4l, 325hp, upraveno na 6.0l a cca 390hp plus odpojený omezovač rychlosti.
Odfoceno narychlo mobilem z místa spolujezdce, bohužel video z jízdy se někdy ztratilo.
Je to foceno při vytočeé 5ce a ještě by to šlo víc, jen už nebyl prostor. Tady můžeš vidět, že ve 250ti automat řadí 5ku a točí cca 4500ot. Teoretická maximálka byla cca 290. Motor samotný měl síly dost, hlavním technickým problémem v těchto rychlostech je aerodynamika.
(15.09.2013, 19:34)Mr.Desolator Napsal(a): Nejvyšší dosažená rychlost: přes 270km/h. Ano, bylo to v CZ.
Tímhle se mi pochlubil, když mě (tehdy ještě coby spolubydlící) poprvé vezl na výlet
Ale je poznat, že už má opravdu najeto a ví, co s autem, takže mu plně důvěřuji, když s ním do auta sednu.
You didn't choose the thug life. And the thug life didn't choose you either.
It's no problem for me, but it's a problem for you.
Ještě chvíli bys jel a přetočil bys tachometr Ale končím s OT, radši už
it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes guillotine
Oficiálně řidičák mám, z donucení, na druhý pokus (ani nevím, jak se mi to povedlo).
Sám jsem jel přesně jednou asi měsíc potom.
Od té doby uběhlo 7 let a volantu se úspěšně vyhýbám.
Jako řidič jsem jako Fluttershy. Stále nervózní. I učitel autoškoly mi říkal, že každého musí krotit, aby zpomalil, jenom mě musí pobízet, abych na to trochu šlápl.
Quint the Wanderer, professional amateur, at your service. Ničit mi tam fény!
Papíry (B) mám už 6 let (papíry na služební auta asi týden), jsem nekonfliktní, technicky znalej... A ano, umím si vyměnit i blbé kolo u auta.
Jezdím s kdejakým osobákem, prostě kam mě posadíte, tím pojedu (ne, HTP Fóbií opravdu ne!). Ale když mě posadíte za volant busu, tak vám taky odjedu.
Jinak nejčastěji jezdím auty Opel Corsa B a Pontiac Firebird 3rd gen, přičemž Corsa šla před týdnem na váhu a Firebird mi do "garáže" přibyl před 2 lety.
Jízdní zkušenosti? Krizovky zvládám, jsem klidný a jelikož jezdím se skoro-veteránem, tak se k němu taky musím umět chovat. Ale s Corsou jsem jezdil taky normálně, jen jednou jsem jel plně naloženej nevědomky po dálnici 165km/h, přičemž maximálka je 145km/h.
S oběma auty jezdím pod průměrnou spotřebu, ale na druhou stranu nejsem brzda provozu.
Policejní kontroly? Vždy jsem vysmátej, že u mě nic nenajdou.