Hru mam od zacatku vzniku Kickstarteru, hral jsem v Arene ten turnaj, combat sim a free flight.
Bohuzel na mem hernim notebooku to uz nelze hrat, protoze 4 jadro s HT na 1.8-2.6 GHz a 8GB RAM a dual SSD s Ati 5970HD mob. neni dostatecne
Kazdopadne ale lode jsou fakt propracovane, uz jen prolezani obycejne i300vky je role-play zazitek jak se patri! V Hangaru jeste mate k dispozici kanon na trening a vselijake aktivni i pasivni prvky 4fun.
Model poskozeni je totalne ridiculous awesome - je mozna az moc realisticky, protoze i kazde tuknuti do casti lode ji poskodi a muze i urvat dany komponent/zbran. Ta urvana vec bude mit svoji rychlost, rotaci a energii a muze do lodi narazit a jeste vice ji poskodit. Kazde lehke poskozeni jakekoliv z pohybovych trysek zpusobi citelne zhorseni ovladatelnosti. Mohl bych to popsat dale ale je to proste mega-propracovany koncept. Oni nedelaji hru na 2 vikendy ale hru, ktera vas vtahne na nekolik let jako WoWko.
Vsechny lode lze ziskat za kredity, bez problemu, Freelancer style. Neni to Pay2Win, to ze lode lze kupovat ted je jen z duvodu podpory vyvoje. I kdyz takove Pay2Win tam vlastne je - lze kupovat UAC (kredity) a ten kreditovy store ma v sobe zbrane a tohle myslim nezmizi az hra pujde komplet ven.
Momentalne jsou funkcni:
1) Hangary
2) nekolik lodi ze zakladni sady
3) Arena mode - free flight, invasion, multiplayer
4) Arena - tournament - zavody
Ale nez se do tyhle hry ponorim, tak si koupim nabouchanej desktop PC pristi rok, bez toho to proste nepujde...