Hodnocení tématu:
  • 2 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Auta
#61
Tak s Mr.Desolatorem se fakt jako spolujezdec jezdit nebojím i když to na té dálnici hrne jak řízená střela Rainbowlaugh

Rychlost podle mě problém není, spíš jde o zkušenosti řidiče.
Měla jsem kdysi šéfovou, která se bála úplně všeho, v obci jezdila 30, pro jistotu nepředjížděla, zmatkovala a když se lekla, tak dupla zničeho nic na brzdu nebo udělala jiný naprosto nepředvídatelný a nelogický manévr. Přiznám se, že té bych v zájmu bezpečnosti ostatních ten řidičák sebrala...
You didn't choose the thug life. And the thug life didn't choose you either.

It's no problem for me, but it's a problem for you.
Odpovědět
#62
Já bych řekl, že existuje něco jako přiměřená rychlost, přičemž pro každou sestavu (řidič+vůz) vychází jiný číslo.
Musím se ale přiznat, že čím jsem starší, tím jsem opatrnější. 200km/h si už troufám opravdu jen v noci v Německu na dálnici. V ČR a SR končím tak nějak u 160. Mám řidičák 13 let, za tu dobu jsem naflákal přes půl mega, ledaccos zažil s autama od Aleka 2141 až po Maserati Quattroporte 3.2....mám rád rychlost a jezdím vcelku svižně, ale prostě mám poslední dobu větší respekt a víc si uvědomuju, co vše se může stát ve zlomku vteřiny.
U 300E-24 jsem maximálku ani nezkoušel...roztáh jsem to na asi 210 (to tam bylo rychle), pak už jsem měl strach. V techničáku je vmax 237km/h, ale pochybuju, že s tím autem pojedu někdy tak rychle.
Odpovědět
#63
Maximálku jsem snad u ničeho nezkoušel vyjma Opla, kde jsem se na ni neúmyslně dostal. Mercedes nemá smysl hnát, u XTčka kolem 140 se začíná divně chovat přední kolo, i když těch udávaných 170 by se dalo, ale ne moc příjemně no a u R6 tak možná někde na okruhu, protože 300 za provozu je celkem o hubu. Otec mi jen vyprávěl o tom, že když na ní letěl přes 250, tak už mu i dálnice připadala úzká. Rainbowlaugh
Sezóna v plném proudu Pinkiesmile  
Yamahy burácí.
Suzuki Swiští.
Odpovědět
#64
1. Co je XT-čko? Nějakej výškovej reprák od Vify?
2. Co je R6? Řadovej šestiválec?
Odpovědět
#65
1. Jednoválcový traktor Yamaha XT660
2. Vysněné auto Azuliany Yamaha YZF R6
Sezóna v plném proudu Pinkiesmile  
Yamahy burácí.
Suzuki Swiští.
Odpovědět
#66
(13.12.2014, 11:40)Pony-Motronic Napsal(a): Definuj auto, které Tě svými možnostmi převyšuje. Rainbowlaugh

Protože bude mít na paměti, že riskovat nemá význam.

Škoda Fabia jaksi dvoutunový vlek tahat nemůžou a obecně to absolutně nejsou auta vhodný na štreky dlouhý 1500-2000km.

Asi prakticky každé auto, které má víc jak 60 kW.

To mám na paměti tak první 2-3 roky. Pak jaksi přestanu auto "šetřit", takže je lepší, když se mohu spolehnout, že alespoň jeden ze dvojice řidič-auto bude mít "rozum". Občas se stane, že má člověk den blbec, a byť si může snaži jezdit klidně a vyrovnaně, nemá záruku, že mu něco nepřelítne přes nos a neudělá nějakou hloupost.

Naštěstí jsem takovou situaci ještě nemusel a řešit, a ani nechci, takže raději mám slabší nová auta, než silná bazarová, kde by hrozilo, že bych to přehnal (když jezdíš s autem celou dobu na max. výkon, nemělo by už překvapit. Pokud máte silné auto a jezdíte celou dobu umírněně, a pak se byť jen jednou neovládnete, je malér - je fajn si otestovat schopnosti na autodromu, nebo jak to dřív dělávali kluci např. na kluzištích, ale tam máte dost prostoru a nemotají se vám tam chodci). Neříkám, že bych si možná jednou nezašel na nějakou dráhu se silnějším autem, ale ty peníze raději vyhodím za užitečnější a trvalejší věci, a vyblbnu se na počítači v NFS než abych to přenášel na silnici. Nikde není psáno, že bych dovedl jezdit i se silným autem, ale tady není na místě pokoušet věci.

Je pravda, že mini autíčka by se samozřejmě nedala použít na tahání 2t zátěže (byť v dřívějších dobách se občas mihl hrdina s malým autíčkem, za kterým táhl obří obyťák), ale když na to přijde, vyspat se v nich dá i na štrece dlouhé 4400 km Ajsmug (ostatně, když to zvládli kluci v Traboších, tak můžeme i my ostatní).

(14.12.2014, 14:47)Miky Napsal(a): Btw jak jste na tom vy? Kolik je pro vás normální cestovní rychlost?

Ve městě 50 km/h, pokud není povoleno víc a dá se to (někdy je tam napsáno 30ka, a je to vedle školy, v ostré zatáčce - tam by jel víc jak 20 jedině cvok). Zase někdy jsou na zabití ony "vesnice duchů", kdy jedete 2 minuty od značky obec ke značce konec obce, a nenarazíte ani na 1 dům, a nebo tolik oblíbené úseky mezi obytnými částmi obce, kde je 400 m silnice v poli, nikde nic a samozřejmě rychlost omezena na 50 km/h, kterou když dodržíte, tak budete zdržovat i projíždějící traktory.

Mimo obec 80-90 km/h je celkem pohodová rychlost. Jsou teda úseky, kde to není šířkou a rovností ani tak silnice, jako spíš přistávací runway, a tam by se klidně 110-120 km/h hodila, a nemohu říct, že bych vždy 90ku dodržoval.

Na našich dálnicích se bez rizika úhony stejně víc jak 130 km/h jet nedá (což je nějakých 140-145 km/h tachometrových) - velmi dobrý kostitřas je D11 HK-Praha (kromě toho, dálniční známka je dost drahá parkovací karta, a kolikrát hraničí s jistotou, že když bych jel do Prahy po staré 611, budu tam dřív než po dálnici, kde se nikdo neobtěžuje odklánět provoz před 5 km kolonou - pak zjisíte, že jste 40 minut stáli kvůli nehodě, a dalších 30 minut jste jeli třicítkou, protože kde kdo se samozřejmě musel na tu nehodu důkladně podívat).

V zahraničí paradoxně nikdo (až na pár vyjímek) přes 130 km/h moc nejezdí (zatím pro české řidiče znamená většinou déšť příkaz "jeď jako prase", na německých dálnicích směr jih-sever jedete kolikrát stovkou a jste nejrychlejší; alespoň teda tak to bylo před asi 5-6 lety, doba se mohla změnit).

(14.12.2014, 16:24)Azuliana Napsal(a): Měla jsem kdysi šéfovou, která se bála úplně všeho, v obci jezdila 30

Já dost často s oblibou říkám, že 1/3 nehod způsobuje stav vozovky (náladí, výmoly, nepřehlednost a s tím částečně související "nepřizpůsobení jízdy stavu a povaze vozovky", asi jako že bycho měli čekat že na silnici první třídy se v zatáčce vynoří výmol jako prase a nebo vám z vedlejší silnice, kam není vidět, vyjede povolenou rychlostí druhé auto, protože vás taky nemělo šanci vidět), další 1/3 způsobují agresivní řidiči a zbytek ti, co jezdí zase extrémně pomalu (a jejich oblíbená výmluva: "jestli vám vadí, že vás zdržuju, měl jste jet z domu dřív" - aha, takže já budu každý den trávit zbytečně na silnici delší čas jen kvůli "neohleduplnosti" ostatních lidí? Neříkám, ať nejedou, ale ať alespoň uhnou proboha)
DeviantArt & Home, Bronies galerie. Ask me.
Odpovědět
#67
No když bych to měl říct na plnou hubu, pak to řeknu asi takhle: Většina řidičů v ČSSR jsou arogantní, nespolupracující a nepředvídatelní burani a nejhorší ti ve vozech jako Renault Scenic apod. :-D
Odpovědět
#68
Nejhorší jsou ti, co mají na zadním skle nálepku "Baby on board"...
You didn't choose the thug life. And the thug life didn't choose you either.

It's no problem for me, but it's a problem for you.
Odpovědět
#69
Moje auto snov je Lancia Stratos HF z roku 1974. Motor je V6 2,4 litra z Ferrari Dino 246GT a má to zhruba 270 koní (poníkov?Rainbowlaugh), no niektoré verzie majú až 395 koní (tie na rallye). Prikladám aj fotku:
[Obrázek: MBJfiec.jpg]
Pre mňa je to krásne auto a mať ho doma by bolo ako stretnúť sa s princeznou CelestiouFlutterryay
Syndróm štartujúcej embéčky uprostred decembra Pinkiecrazy
Odpovědět
#70
Veru krásny stroj. Kde sú doby, keď Lancia vyrábala autá, čo za niečo stáli...
Potom to už šlo dolu vodou a mám pocit, že dnes už okrem malého modelu Ypsilon pre domáci trh nevyrába nič. Upravený chrysler nepriniesol úspech (ani sa tomu nečudujem)...
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: