22.09.2017, 17:01
Poznámka: Tento článek není můj originální. Je přebrán z Equestria Daily a přeložen mnou.
V každém případě se s ním ztotožňuji a jsem si jistý že původní autor (Sethisto) by neměl nic proti tomu abych jeho slova rozšířil dál.
Odkaz na původní článek v originále zde:
Původní článek
(omlouvám se za případné gramatické chyby. Jsem na cestě do práce a článek jsem překládal velice rychle abych to stihnul než odejdu)
Není žádným tajemstvím že vzestup MLP byl velice ovlivněn masivním úspěchem interentu jako celku
Ne pouze dospělou částí fanouškovské záklany, ale proto, jak snadné je se k My Little Pony dostat. Nevím koho v Hasbru napadlo jít touto cestou, ale oproti všem ostatním hlavním producentům animovaných seriálů na této planetě, bylo Hasbro vždy velice laxní ke stahování a zakazování online streamů epizod. Hasbro má každou sobotu na netu seznam který je velice lehce k nalezení, a za celou dobu stáhli pouze dva nebo tři tři kanály. A my všichni víme že oni se dívají...
Jednoduše není možné, aby se HUB/Discovery podařilo rozšířit pony tak daleko jen jejich způsobem. Předplaté kabelovky generálně klesají a tahle skupina měla velice často předplacené v prémiových drahých balíčcích pro většinou svých předplatitelů. Pro společnost která se zabývá převážně prodejem hraček, by bylo samo o sobě noční můrou rozšířit vědomosti o značce mimo svou skupinu. Někde v řetězu vedení se ale nějaký geniální člověk rozhodl že šlapat po pirátských kopiích v okovaných botách vlatně značku poškozuje, namísto aby jí pomáhalo - a tak jsme teď tady o sedm let později.
Ačkoliv se snaží potírat uploady celých epizod na Youtube, jdou na to stále ještě velice vlažně. Videa většinou dosáhnou 600 tisíc až jednoho milionu shlédnutí, než metaforická guilotina konečně dopadne. To je obrovské množství lidí. Společnost ví že musí ochraňovat svou značku pro služby jako je Netflix, Amazon Video a iTunes, ale dělají to tak, že stále umožňují celému světu sledovat seriál prakticky okamžitě a v téměř perfektní kvalitě.
A tady přichází ke slovu film. Stejně jako s ostatními Hollywoodskými trháky, bude k dispozici na netu během dne nebo dvou po odvysílání v kině. Ale tento film není jen o prodeji hraček samotných. Ačkoliv hodnocení sledovanosti seriálu samotného můžou být podprůměrné, Film v každém případě musí dopadnout lépe. musíme pomoci vystřelit prodeje tak jako jsme to neudělali nikdy v minulosti. Toto je naše šance ukázat jim, že si seriál opravdu zaslouží tučný budget který se mu dostává. (poznámka: jedna epizoda seriálu stojí přibližně kolem 220 tisíc dolarů). Dobrý film a dobré hodnocení může znamenat jedině lepší budoucnost značky a seriálu samotného.
Bohužel se nemůžeme spolehnout pouze na non-pony zdroje, že vypumpují hype až na půdu. Youtube trailery jsou pravidelně bombardovány hatery a dokonce i Rotten Tomatoes mu zatím dali pouze 67% v položce "měli byste vidět" Věci jako jsou tyhle jsou ale v moderním internetovém věku velice důležité. Matky hledající family friendly program, který by mohly navštívit se svými ratolestmi ho díky tomu možou přejít aniž by mu věnovaly druhý pohled. Naštěstí se film dostává do kin v týdnu našlapaném převážně filmy pro dospělé, ale Lego Ninja-go je v odstupu pouze několika týdnů a rozhodně bude o sledovanost v tého věkové kategorii soupeřit.
Takže vás všechny prosím, pokud je to jen trochu možné, přejděte pirátské streamy a doopravdy běžtě na film do kina. Nemám tušení jak dobrý film bude, kromě trailerů a hypu který se mu zatím dostalo, ale pokud byl někdy čas utratit nějaké peníze za pony - je to rozhodně teď. Pokud máte pocit že by bylo divné jít na film sám/sama najděte si lokální skupinu, nebo vytvořte svou vlastní. Zde na EqD budeme tyto skupiny neustále aktualizovat a dávat vám čerstvé info o tom kde a kdy se takové skupinové promítání uskuteční.
Pokud jste náhodou ze země kde se promítání uskuteční až o měsíc či více později, klidně se na film podívejte jinak, ale až se bude promítat jděte na něj do kina, nebo si alepoň kupte vstupenku.
Pokud nemáte možnost na film jít vůbec, je to samozřejmě v pořádku. Toto je pouze prosba pro ty kteří tu možnost mít budou.
Udělejme z filmu úspěšný trhák. Pony je stále velice aktuální, takže Hasbro pravděpodobně nestrhne razantně rozpočet, pokud si film nepovede úplně úžasně, ale pokud uvidí že ano, rozhodně mu to řekne že se vyplatí napumpovat do značky další peníze jako do dlouhodobé investice.
Konec konců, více pony je vždy dobře.
V každém případě se s ním ztotožňuji a jsem si jistý že původní autor (Sethisto) by neměl nic proti tomu abych jeho slova rozšířil dál.
Odkaz na původní článek v originále zde:
Původní článek
(omlouvám se za případné gramatické chyby. Jsem na cestě do práce a článek jsem překládal velice rychle abych to stihnul než odejdu)
Není žádným tajemstvím že vzestup MLP byl velice ovlivněn masivním úspěchem interentu jako celku
Ne pouze dospělou částí fanouškovské záklany, ale proto, jak snadné je se k My Little Pony dostat. Nevím koho v Hasbru napadlo jít touto cestou, ale oproti všem ostatním hlavním producentům animovaných seriálů na této planetě, bylo Hasbro vždy velice laxní ke stahování a zakazování online streamů epizod. Hasbro má každou sobotu na netu seznam který je velice lehce k nalezení, a za celou dobu stáhli pouze dva nebo tři tři kanály. A my všichni víme že oni se dívají...
Jednoduše není možné, aby se HUB/Discovery podařilo rozšířit pony tak daleko jen jejich způsobem. Předplaté kabelovky generálně klesají a tahle skupina měla velice často předplacené v prémiových drahých balíčcích pro většinou svých předplatitelů. Pro společnost která se zabývá převážně prodejem hraček, by bylo samo o sobě noční můrou rozšířit vědomosti o značce mimo svou skupinu. Někde v řetězu vedení se ale nějaký geniální člověk rozhodl že šlapat po pirátských kopiích v okovaných botách vlatně značku poškozuje, namísto aby jí pomáhalo - a tak jsme teď tady o sedm let později.
Ačkoliv se snaží potírat uploady celých epizod na Youtube, jdou na to stále ještě velice vlažně. Videa většinou dosáhnou 600 tisíc až jednoho milionu shlédnutí, než metaforická guilotina konečně dopadne. To je obrovské množství lidí. Společnost ví že musí ochraňovat svou značku pro služby jako je Netflix, Amazon Video a iTunes, ale dělají to tak, že stále umožňují celému světu sledovat seriál prakticky okamžitě a v téměř perfektní kvalitě.
A tady přichází ke slovu film. Stejně jako s ostatními Hollywoodskými trháky, bude k dispozici na netu během dne nebo dvou po odvysílání v kině. Ale tento film není jen o prodeji hraček samotných. Ačkoliv hodnocení sledovanosti seriálu samotného můžou být podprůměrné, Film v každém případě musí dopadnout lépe. musíme pomoci vystřelit prodeje tak jako jsme to neudělali nikdy v minulosti. Toto je naše šance ukázat jim, že si seriál opravdu zaslouží tučný budget který se mu dostává. (poznámka: jedna epizoda seriálu stojí přibližně kolem 220 tisíc dolarů). Dobrý film a dobré hodnocení může znamenat jedině lepší budoucnost značky a seriálu samotného.
Bohužel se nemůžeme spolehnout pouze na non-pony zdroje, že vypumpují hype až na půdu. Youtube trailery jsou pravidelně bombardovány hatery a dokonce i Rotten Tomatoes mu zatím dali pouze 67% v položce "měli byste vidět" Věci jako jsou tyhle jsou ale v moderním internetovém věku velice důležité. Matky hledající family friendly program, který by mohly navštívit se svými ratolestmi ho díky tomu možou přejít aniž by mu věnovaly druhý pohled. Naštěstí se film dostává do kin v týdnu našlapaném převážně filmy pro dospělé, ale Lego Ninja-go je v odstupu pouze několika týdnů a rozhodně bude o sledovanost v tého věkové kategorii soupeřit.
Takže vás všechny prosím, pokud je to jen trochu možné, přejděte pirátské streamy a doopravdy běžtě na film do kina. Nemám tušení jak dobrý film bude, kromě trailerů a hypu který se mu zatím dostalo, ale pokud byl někdy čas utratit nějaké peníze za pony - je to rozhodně teď. Pokud máte pocit že by bylo divné jít na film sám/sama najděte si lokální skupinu, nebo vytvořte svou vlastní. Zde na EqD budeme tyto skupiny neustále aktualizovat a dávat vám čerstvé info o tom kde a kdy se takové skupinové promítání uskuteční.
Pokud jste náhodou ze země kde se promítání uskuteční až o měsíc či více později, klidně se na film podívejte jinak, ale až se bude promítat jděte na něj do kina, nebo si alepoň kupte vstupenku.
Pokud nemáte možnost na film jít vůbec, je to samozřejmě v pořádku. Toto je pouze prosba pro ty kteří tu možnost mít budou.
Udělejme z filmu úspěšný trhák. Pony je stále velice aktuální, takže Hasbro pravděpodobně nestrhne razantně rozpočet, pokud si film nepovede úplně úžasně, ale pokud uvidí že ano, rozhodně mu to řekne že se vyplatí napumpovat do značky další peníze jako do dlouhodobé investice.
Konec konců, více pony je vždy dobře.
In all things living, the light burns bright.
A passionate fire that consumes the heart.
The Spirit, it radiates not from above.
It is the warmth that draws you ever inward.
Where rest the truest colors of life.
Gold of the organ. Green of the throat. Red of the vein.
The myriad wet rainbow of the Spirit's domain.
A passionate fire that consumes the heart.
The Spirit, it radiates not from above.
It is the warmth that draws you ever inward.
Where rest the truest colors of life.
Gold of the organ. Green of the throat. Red of the vein.
The myriad wet rainbow of the Spirit's domain.