Bronies.cz

Úplná verze: Bronies: The Extremely Unexpected Adult Fans of My Little Pony
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si plnou verzi s příslušným formátováním.
Stran: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Jestli si myslí, že volba jiného distribučního kanálu sníží míru pirátství, bolestivě se mýlí. Naopak, myslím si, že tím, že to dali jednoduše ke stažení, maximalizovali možný zisk. Nedovedu si moc představit, jak by mohli zabránit pirátství jinak, než to pouštět v kině a šacovat lidi. A jelikož jsou bronies banda nedočkavá, vydáváním třeba na DVD by akorát přiměli všechny rychle stahovat hned ten den, kdy to dostane první brony ochotný to ripnout. Změnou způsobu distribuce zkrátka z piráta platícího zákazníka udělá jenom to, že je to digitální a pohodlně stáhnutelné.
A to je problém jakéhokoli DRM. Piráti si vždy najdou cestu, ti, co by neplatili s DRM, nebudou platit ani bez něj.


Jdu hrát Psychonauts
No mě by schválně ta míra pirátství zajímala.

Citace:Seeders: 274 - Leechers: 17
Jestli tohle je fakt to zmiňované „rampant piracy“, tak prostě nevím co si o tom mám myslet. Už když se dokument uploadoval (nesmírně dlouho - mimochodem další z chyb) na servery, tak se na 4chanu začaly objevovat screenshoty, předpokládám že oficiálních backerů, kteří uploadovali dokument na YouTube a nabízeli na torrentech. Screenshoty ukazovali neuvěřitelné množství 10 seedrů (jeden byl ze Švédska). Nevím kde by se ty proklamované stovky až tisíce pirátů mohly vůbec vzít. Jakože to sdílejí mezi sebou normální lidi jako velké Hollywoodské trháky? Dokument o fandomu seriálu pro malé holky? Vážně? To bych chtěl vidět. Největší skupina „konzumentů“ tohoto dokumentu budou Broníci a předpokládám, že po celém světě bylo na spoustě fórech hodně podobných vláken jako je toto. A to bych si tipl právě na tu největší platící skupinu (už jen kvůli kampani, že pirátění dokumentu zabíjí malé koťátka). Ty prohlášení mi přijdou prostě hodně silné:
Michael Brockhoff - Creator Napsal(a):That's not exactly true. The appearance on Pirate Bay was hours after release indicating that it was actually a backer who uploaded it. Also, there have been hundreds upon hundreds of seeders. Lots of comments from people who downloaded it and the lack of sales indicate people would rather take it than pay for it.
Michael Brockhoff - Creator Napsal(a):Yes, we made a mistake, we should have paid ourselves from the backer pledges instead of investing it back into the film. We won't make that mistake again.
Po tomhle všem bych se mohl na nějaké objednávání BD nebo další Kickstarterovou kampaň pěkně vykašlat. Odcházím rozladěn.
(10.02.2013, 22:03)Grunt Napsal(a): [ -> ]Pokud se dobře pamatuju, tak ten „produkční šťáb co se tahal po světě“ zahrnoval tak dva lidi a kameru o velikosti raketometu.
A kolikrát jsi je potkal osobně? Třeba vybavení co bylo na Gala i štáb tam byly mnohem větší.
Já bych tipoval maximálně pět lidí.
Tož, však poreferuj Darme ať to máme z první ruky. Ale jinak jestli tam byl opravdu celý štáb a tuna techniky, tak máme další místo kde se dalo šetřit. Malé příruční kamery s vysokým rozlišením se použily i v profesionálním trháku a IMHO to vypadalo dobře. Dramaturg, zvukař, osvětlovač, technik…docela by mě zajímalo co tam tak mohli dělat.
Koukám, že stejně jako ve všech tématech (od IT až po fotbal) se vždycky najde kopec těch, kteří "to sice nikdy nedělali, ale dovedou to zaručeně líp" Pinkiesmile inu jsme v Čechách...

Zajímal by mě ten "profesionální trhák" ze stejného žánru (tedy reportáž z destinací po Evropě i USA) jež byl natočen malými příručními kamerami bez dramaturgů, zvukařů, osvětlovačů a techniků... můžeš nám sdělit, který to byl?
[Obrázek: mlfw8529_small.png]
Tak jsem si dokument právě koupil, takže se teším na české titulky... Twilightsmile
Rozhovor s JdL, taky tam mluví o problémech s pirátstvím.

(11.02.2013, 13:57)Grunt Napsal(a): [ -> ]Tož, však poreferuj Darme ať to máme z první ruky. Ale jinak jestli tam byl opravdu celý štáb a tuna techniky, tak máme další místo kde se dalo šetřit. Malé příruční kamery s vysokým rozlišením se použily i v profesionálním trháku a IMHO to vypadalo dobře. Dramaturg, zvukař, osvětlovač, technik…docela by mě zajímalo co tam tak mohli dělat.

Stejně jako Jamise by mě ten film zajímal. Jinak, štáb na GC měl tuším právě kolem pěti lidí a ta výbava byla mnohem lepší, například kamera na dlouhém ramenu pro dobré záběry ze sálu, tyhle hračky a konstrukce nejsou na zapůjčení zrovna levný. Chtěli odvést velmi kvalitní práci a ta se jim podařila.

A ještě jedna perla, reddit post od jednoho z freelancerů co na bronydoc makali. Napsal to po tom co dostal výpověď, takže nemá důvod něco zamlčovat. Enjoy http://www.reddit.com/r/mylittlepony/com..._today_on/

First thing I'm going to address is financials. And the first thing I will state is that anyone who thinks this entire documentary was an opportunistic money grab scam, frankly, has no idea what they're talking about. They don't know how money works, how businesses work, or how the film industry works.

We spent more money than we got from the Kickstarter working on this project, especially because there are some hidden costs that a lot of people don't really realize. We had to hire producers, writers, editors, and directors. We had to hire loggers, audio specialists, color correctors, and DVD designers. We had to hire cameramen, microphone boom operators, media managers. We had to hire lawyers, musicians, artists, and animators. We had to pay for flight tickets, hotel rooms, taxi drivers, and food/water. We had to buy hard drives, computer systems, cameras, microphones, SD cards, and a ton of editing programs and utilities. We had to pay for DVD replicators, label printers, poster printers, distributors. And the list goes on… and on… and on.

In short, film-making is a complex, complicated, time-consuming, and EXTREMELY expensive process. These costs stack up. FAST. A lot of people don't quite realize how much money goes into making a film. Most feature-length documentaries cost millions - of - dollars, and we had $340k, which isn't quite pocket change, but it's certainly not a luxurious amount. A huge chunk of that $340k was spent on Kickstarter bonuses.

Not only that, there was a human cost. Many of the top-level staff completely abandoned their own personal salaries to work on this doc. The lead Exec Producer, Michael Brockhoff, spent almost every single hour of every single day for ten months working on it. Normally he makes well over average salary a year, but the doc took so much of his time up that he completely stopped his day job in order to work on the film. The whole time, he was making virtually NOTHING. Meanwhile, rent was stacking up, he had to pay bills, and he had to feed himself. That's his personal financial contribution to this project: anywhere between $50k to $100k worth of his own time. Completely lost.

And then there's people like me, who do this for a living. I was one of the employees. I was one of the costs of the documentary. The money went to my living expenses: food, water, gas, and other things like that. All of which I will soon no longer be able to pay for.
Stran: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40