Jen mám vyzkoušeno, že např. dost řidičů aut ve stejné třídě jako Octavia - a ti kteří machrují - neumí využít potenciál auta, byť se o to snaží; předpokládám, že maník, co vedle mne zastaví na semaforu a důležitě si tůrne motor, nejede Eco Rallye
Na závodění kašlu (stejně by v v obci prohrál), ale když někdo neví, jak efektivně jezdit, ať už jde o prvního v řadě v protisměru na semaforech, který vjíždí do křižovatky v momentě, kdy já jí opouštím na stejnou zelenou, nebo další dva za ním, kteří se rozjedou teprve, až když ten před nima je alespoň 10 metrů daleko, a nebo "stonožka", která se nalepená na sobě plazí 75 km/h za kamionem, tak to je problém
Pak se jeden diví, proč projet křižovatku v Hradci v 9 ráno směrem na Prahu trvá 15 minut ve frontě dlouhé obyčejných 200 metrů!
Také mi kdysi povídal skoro-spolužák na střední, když jsem mu říkal, že moje škodovka je pomalá. "To auto je dobrý, to spíš, ten za volantem je blb".
Jsou borci, kteří ani nemusí jezdit agresivně, ale prostě umí, a závoďáka udělají i z Trabanta.
btw: co se týče toho zvuku, já jsem teda sice na nafťáky pako (ten zvuk mi přijde naprosto normální, s tím, co jsem zatím jezdil, je to nejlepší), ale asi z nás musí mít v servisech radost, když někdo takový přijde a trvá na tom, že to auto prostě zní divně.. "to je vstřikovací jednotka" "já poznám vstřikovací jednotku, tohle prostě duní" "tak mi to teda projedem, mno
" ... "jeli jsme to projet, a nic" "a kolik jste ujeli km?" "pět" "to musíte alespoň 10" "no tak jo
" .... "no jo, fakt tam něco bude"
Sám sebe by někdy člověk musel zabít - copak o to, motor dejme tomu, ale vysvětlujte u nového auta na garančce, že se vám zdají divné tlumiče, zadní stěrač a že i anténa dělá divné zvuky, když se houpe
"co byste za ty prachy nechtěl, pane"