Bronies.cz

Úplná verze: Auta
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si plnou verzi s příslušným formátováním.
Stran: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
Když vezmu v potaz, že má dýchavičná kára bez chiptuningu má jen 65 koní a to ještě beztak už jen papírově, tak mých 50 km/h horších o 1.5 vteřiny vlastně není až tak špatných.. Pinkiesmile (taky ale pravda, mercedes váží o 50% víc). I tak mě porazí kdejaká upravená Škoda 120 Rainbowlaugh
Však tohle taky není žádné závodní auto. A ani nevím, jestli by to tátovo tak rychle jelo, je to přeci jenom asi třináct let staré Rainbowlaugh

Sent from my unknown using Tapatalk
No, špatnej ten zvuk není, kvůli tomu, že to nezní jako traktor. Ale žádnou krásu v něm neslyším...
Závodní možná ne, ale přeci jen hodně jiná liga. Ale do 50 km/h dává hodně aut podobné výsledky, pokud to teda nejsou výjimky, které hodí stovku za poloviční čas než já tu padesátku.. Pinkiesmile to už jsou závodní auta, pravda.

bla bla bla:
Jen mám vyzkoušeno, že např. dost řidičů aut ve stejné třídě jako Octavia - a ti kteří machrují - neumí využít potenciál auta, byť se o to snaží; předpokládám, že maník, co vedle mne zastaví na semaforu a důležitě si tůrne motor, nejede Eco Rallye Pinkiesmile Na závodění kašlu (stejně by v v obci prohrál), ale když někdo neví, jak efektivně jezdit, ať už jde o prvního v řadě v protisměru na semaforech, který vjíždí do křižovatky v momentě, kdy já jí opouštím na stejnou zelenou, nebo další dva za ním, kteří se rozjedou teprve, až když ten před nima je alespoň 10 metrů daleko, a nebo "stonožka", která se nalepená na sobě plazí 75 km/h za kamionem, tak to je problém Twilightoops Pak se jeden diví, proč projet křižovatku v Hradci v 9 ráno směrem na Prahu trvá 15 minut ve frontě dlouhé obyčejných 200 metrů!

Také mi kdysi povídal skoro-spolužák na střední, když jsem mu říkal, že moje škodovka je pomalá. "To auto je dobrý, to spíš, ten za volantem je blb".

Jsou borci, kteří ani nemusí jezdit agresivně, ale prostě umí, a závoďáka udělají i z Trabanta.

btw: co se týče toho zvuku, já jsem teda sice na nafťáky pako (ten zvuk mi přijde naprosto normální, s tím, co jsem zatím jezdil, je to nejlepší), ale asi z nás musí mít v servisech radost, když někdo takový přijde a trvá na tom, že to auto prostě zní divně.. "to je vstřikovací jednotka" "já poznám vstřikovací jednotku, tohle prostě duní" "tak mi to teda projedem, mno Twilightoops" ... "jeli jsme to projet, a nic" "a kolik jste ujeli km?" "pět" "to musíte alespoň 10" "no tak jo Twilightoops" .... "no jo, fakt tam něco bude" Pinkiesmile Sám sebe by někdy člověk musel zabít - copak o to, motor dejme tomu, ale vysvětlujte u nového auta na garančce, že se vám zdají divné tlumiče, zadní stěrač a že i anténa dělá divné zvuky, když se houpe Rainbowlaugh "co byste za ty prachy nechtěl, pane"

trochu se spožděním: @Mr.Desolator: Díky, tento popis a odkazy úplně stačí pro představu (zvlášť ty tři články "nemají" prostě chybu). Jen si prostě občas v práci "někdo" myslel, že kdyby jezdil s Nitrogrycerinem po Jižní Americe, že by nebyl tolik ve stresu Pinkiesmile
M-B pětiválec 270cdi rozhodně není technika na závodění ani stroj, který by vám při akceleraci vrazil zuby do chřtánu. Je to motor s dostatečnou zásobou krouťáku na příjemné zdolávání dlouhých tras při přijatelné spotřebě, to vše podbarveno reltivně hezkým zvukem pětiválce. Ideál volba pro toho, kdo chce mercedesí naftu, libuje si v plynulé jízdě a nemá potřebu pobíjet vše kolem.

Diesely nikdy neměly hezký zvuk už z principu věci. A nemají jej ani teď, byť technologie pokročila a už to nejsou zdaleka tak otřesné traktory jako před cca 15-20 lety, kdy začal jejich veliký boom.

Jedna vyjímka mezi nimi přece jen existuje. Nemá vysloveně krásný zvuk, ale i tak je - z hlediska zvuku i jízdního projevu - velmi působivá. Je to 4.2tdi od Audi/VW.
To jo, zní rozhodně mnohem lépe.. pokud je to ono:



(takhle rychle nezrychlují snad ani auta v Need for Speed III)

Dost tichá.
(19.02.2016, 20:48)Mr.Desolator Napsal(a): [ -> ]M-B pětiválec 270cdi rozhodně není technika na závodění ani stroj, který by vám při akceleraci vrazil zuby do chřtánu. Je to motor s dostatečnou zásobou krouťáku na příjemné zdolávání dlouhých tras při přijatelné spotřebě, to vše podbarveno reltivně hezkým zvukem pětiválce. Ideál volba pro toho, kdo chce mercedesí naftu, libuje si v plynulé jízdě a nemá potřebu pobíjet vše kolem.
....

Na jednom nejmenovaném foru o kompech by ti řekli, že jsi blázen, když dokážeš napsat, že v naftě si můžeš příjemně užívat dlouhou jízdu a že naftové auto nikdy nebude mít žádný komfort. Údajně všechno vibruje, motor řve jak traktor a bla bla bla. Já mám starší benz, rok 2002, 220CDI a ten motor je uvnitř slyšet méně, než u A6ky 1.8T. Vibrace jako argument... na těch našich silnicich by vibrovalo i vznášedlo... každopádně diskuse na 10 stran o tom, že nafta nemá žádnou výhodu a každý, kdo má v osobáku naftu je pako... Rainbowlaugh
To už celkem ujde.
Martin: Ano, přesně ten. Auto z odkazu už je jeho aktuání verze s euro 6, která i tak těžkou potvoru, jakou je A8, vystřelí z nuly na stovku za 4.8 sekundy (!!!).

Mám osobní zkušenost s jeho starší generací (321 hp, 650 Nm), která plnila ještě euro 5. Byla také v Audi A8, jen v její minulé generaci, označované jako D3. Ten agregát na mě velmi zapůsobil. Jednak už tím, že zněl jako V8, ne jako diesel. Samozřejmě ne tak, jako ameriky let minulých, ale zhruba jako jejich na třetinu zeslabená varianta. Žádné klepání, žádné vibrace, žádné chrochtání při studeném startu.  Při jízdě v rámci rychlostnch limitů bez prudší akcelerace se otáčky prakticky nedostaly na 1400ot./min a motor zůstával tichounký. Ale když to člověk pobídl a ručička otáčkoměru onu hranici překročila, tak se začaly dít věci. Zaprvé zvuk: bez přehánění, tohle byl JEDINÝ nafťák, se kterým mě bavilo jezdit s otevřeným oknem a poslouchat jej. Jeho hluboké dunění v kombinaci se zlostným syčením turbodmychadel byla hodně působivá kombinace...

...ale jízda samotná ji hravě překonávala.  Pinkiehappy  Člověk přišlápl plyn a v cca 1500ot. se začaly točit turba, přičemž motor táhl více a více, to jsem si už říkal "Jááj, tak toto bude mocné!". A taky že bylo. Ten motor si s těžkou A8 hrál jak vítr s chmýřím. Mezi 2000-4000ot. jela hurónsky, jiným slovem to popsat nedokážu. Z jakékoli rychlosti zrychlovala jako uragán a na elektronicky omezenou maximálku 250km/h to vytáhla s prstem v nose. Není to samozřejmě žádný lehkonohý sporťák se zpěvným motorem, kde řidič podřezuje i tam, kde nemusí, jen aby ten motor slyšel. Ale jako velmi charizmatický pohon, který řidiči při každém pobídnutí rád připomene, že těch 650 Nm tam fakt není jen tak pro srandu, fungoval skvěle. Je to jediný diesel, který bych upřednostnil před jeho benzinovým ekvivalentem, byť je taky výborný (4.2 fsi).

Niemand: Pár internetových diskuzí na tohle téma jsem taky přečetl. Většinou se jednalo o skupinovou onanii několika zoufalců, co musí každému na počkání tlačit svou pravdu. Celkem to připomínalo ortodoxní TDIčkáře, ale v trochu jiném extrému. Škoda slov, neřešil bych. A to jsem spíše benzíňák.  Pinkiesmile
Všude najdeš lidi, kde když řekneš, že je něco červený čtverec, tak oni budou tvrdit, že je to modré kolečko...a třeba autičkářský fóra jsou tímhle přeslávené.
Já osobně TDI nikdy moc nemusel...uznávám nezničitelnost a hospodárnost staré 2.5TDI R5 (85 a 103kW) a 1.9TDI (66 a 81kW) a na běžný hrkání je to pořád výborná věc, ale to je vše. Ostatní motory mne nikdy ničím nenadchly. Ale tahle 4.2TDI je parádní...a v současnosti možná jediný dieselový agregát VW, který z mýho pohledu stojí za to.

Já k cestování používám taky 220CDI 105kW, dálniční tempo umí s 1625kg těžkou masařicí v automatu do 6L/100km, její projev je celkem kultivovaný, ale jen v nízkých otáčkách. Nad 2500RPM se z ní stává řvoucí a dunící zbíječka...naštěstí je W210 slušně odhlučněný auto a tak to uvnitř není nijak fatálně otravný.
270CDI je jako 5-ti válec na tom podstatně lépe a je to takový velmi dobrý kompromis mezi složitostí, spotřebou a kulturou chodu. Jak napsal Mr. Desolator - takřka ideální společník na velmi dlouhé štreky. Kdo však s W210 (apod.) nenajede ročně víc, než 10 000km, ať sáhne určitě po benzínové V6 (E320) nebo ještě lépe V8 (E430). Twilightsmile
Stran: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43