Nezahodím, to autorádio tam prostě patří. Nanejvýš ho nebudu zapínat.
Ještě místo autorádia můžu dát radiostanici...
Tak samozřejmě si tam nenecháš takovej kráter v autě, takže jako vycpávka poslouží, ale úsměv na tvaři ti nevykouzlí jako zvuk auta.
Tom: Takže jedna z možností je pořídit si auto s pořádným benzínovým motorem a nebo laďáky
, i když u čtyřválců (maloobjemovejch) je to celkem slabota.
Poslední dobou tankuju jenom Vervu, takže by to mělo být teoreticky v cajku. Když to čtu, tak se jen zamýšlím, jak moc je článek pravdivý, když je na LžiDnes.
Já o E10 zatím neslyšel, ale vzhledem k iniciativě EU bych to nepovažoval za nemožné.
Už jednou se zrušil Super a Special, ale u toho byla aspoň náhrada v podobě olovnatých aditiv ve spojení s Natural 95, takže náhrada pro historická vozidla v současné době existuje. Bohužel u E10 tomu tak není, aby se nějak lehce dal vyextrahovat líh, který má oproti benzínu jiné hoření a je u motoru potřeba změnit minimálně předstih zápalu (viz. E85 u starých aut, které nemají hybridní řídící jednotky pro Natural 95 i E85 - v zimě to nejede, podpalují se ventily a... prostě motor jde do s****k), s čím si většina "moderních" motorů do r.v. 2005 neporadí.
Přejete si zničit motor? Zůstaňte v EU a podporujte ji...
Chápal bych iniciativu opičáků v EU donutit lidi omladit vozový park, ale neexistuje cenově rozumná alternativa (Verva100, Nitro+, V-Power a další paliva jsou o dost dražší) pro historická vozidla, který prostě nemůžou jet na moderní ekologická paliva. #&@$!
z venku vypadá velmi pěkně, vevnitř už to tak hezký není.