Bronies.cz

Úplná verze: Auta
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si plnou verzi s příslušným formátováním.
Stran: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
Skříně zn. Aisin se montovaly i do některých evropských modelů, takže zase taková exotika to není. Každopádně pokud klekne, tak cena za repasi, neřku-li výměnu, je dost drsná. Jsou lepší i horší verze, ale riziko poruchy automatu na sebe kupující ojetiny bere pokaždé, ať už je převodovka od jakéhokoli výrobce. Cpt out.

Servis menších a levnejších řad od M-B není nijak drastický a když to koupí člověk, který ví, co od toho může čekat a nemusí počítat absolutně každou korunu, tak by se nemělo konat žádné drastické probuzení. Vyšší řady typu S-classe a taktéž nejrůznější AMG varianty jsou na chov daleko náročnější a velká spousta historek a zkazek o finančně neutáhnutelném servisu se týká právě jich.

S tímto rozpočtem bych to osobně na W204 moc neviděl a W203 nemá co do spolehlivosti nejlepší pověst.

Z vyjmenovaných možností bych asi sáhl po Accordu 2.0 nebo 2.4. Dobrou pověst a rozvody hnané řetezem mají oba a docela dost jich jezdí na LPG bez větších problémů (jen na přestavbě bych určitě nešetřil). Navíc v přímém srovnání s Mazdou 6 působí jako dvakrát hodnotnější vůz. Zvenku, zevnitř i jízdně.
Jasně...zrovna česká média jsou fakt relevantním zdrojem informací - klidně vedle sebe postaví fabii s lamborghini a napíšou, že škodofka je lepší, protože má větší kufr. Opel Adam setřeli, že škoda citigo je proti němu náklaďák. Koho ksakru u čistý imidžofky zajímá nějaký kufr? i když najdou na VW vyloženě negativní vlastnost, tak jsou schopní to otočit v absolutní pozitivum. A podle tohodle se chce někdo orientovat? Facehoof ...že já sem vůbec lezu...hele, kupte si každý co chcete a když máte svoji hlavu a svůj názor, tak nevím, proč se vůbec někdo na něco ptá. Na to, aby ho druhý poplácal po rameni, že jaký má skvělý nápad a skvělou volbu?
(09.04.2016, 05:42)pidi Napsal(a): [ -> ]A vůbec už nevím co za motor. Zrovna na to tvoje 220CDI nadávala skoro všechna česká média za otřesný jízdní projev. Ale netuším, jestli to bylo OM611/651 nebo který...

A já bych zrovna to C220 CDI bral (pokud bych na to měl) a je mi uplně jedno, jak se k tomu staví česká média. Stačí mi číst na různých fórech názory uživatelů na naftové motory a pak je mi uplně jasný, že jestli podobní jedinci tvoří tyhle recenze, tak se tím absolutně nedá řídit...
Motronic: A ty se divíš? Vždyť přece auto je o velikosti kufru. Čím větší kufr, tím lepší auto, což Škodovky činí jednu z nejlepších možných voleb auta. Popravdě vždy, když čtu nějakou recenzi a je tam něco od Škodovky, tak je hned jasné jaké auto vyhraje. Shitygo (Škoda Down) náklaďákem... zásah do černého. Rainbowlaugh Recenze o autech musí brát člověk s hodně velkou rezervou, obvzlášť pokud je tam zmíněno v nějaké souvislosti něco od VW group.

Jedna z recenzí, když jsem vybíral auto a vyjímečně Škodovka není top. Ajsmug


Pidi: Jen ze zvědavosti, co se ti na "image značky" BMW nelíbí, respektive jakou image vůbec má, že ji zavrhuješ?
Předpokládám, že asi snobské auto pro snobské podnikatele/zlatou mládež, co si potřebují honit ego autem nebo nějaký podobný kec Pinkiesmile
A proto se ptám tady! Samozřejmě jsem přečetl půlku internetu, nicméně auto stále jaksi není "můj koníček".

Ten seznam jsem splácal z toho co jsem přečetl a co jsem mohl řídit (O2,O3,Superb2,Auris,GLK) případně v čem jsem aspoň jedenkrát seděl (E46,...)

Jezdím dlouhý štreky, ale je to stále přeprava z A do B. Kromě úseku Rozvadov-Norimberk nikam nechvátám, i na prázdný dálnici jezdím 140km/h GPS (150km/h tacho) s tempomatem. Když jedu rychlejc, jsem večer utahanej. V autě chci hlavně ticho a podvozek schopnější než motor. Pálit gumy ani blbnout na sněhu nebudu, ale když otočím volantem, nechci mít pocit že řídím parník (první C5).

Subjektivně E46 je stará, E91 se mi nelíbí, W203 jedině sedan/kompakt. Accord7/8 a W204 se mi líbí.

K servisu: Elektriku vyřeším z velké části sám, stejně jako výměny olejů, filtrů, brzd, čepů, tyček...
Dokud není potřeba autogen, tak vím jak a mám kde. Rozvody, geometrii a další už udělat nechám...

Pokud to dopadne na MB, tak stejně půjdu prvně za Motronicem a pokud mě nepošle (jako Sinclair na Audiowebu), tak si nechám poradit. Koneckonů ta jeho E220 byl první MB ve kterým jsem seděl. Jen pokud to bude mimo rozpočet, tak tedy Accord 7...

Opravdu "řešit" to budu muset někdy v září/říjnu. Zatím chci jen vědět co hledat a na co si dát bacha...
U BMW bych ti hlavně doporučila vyvarovat se čehokoliv novějšího než E46, ona je sice možná stará, ale paradoxně toho vydrží obvykle o poznání víc než ta E91, kde už se začalo šetřit, takže zatímco E46 s 250t km najeto má ještě život před sebou, E91 s obdobným nájezdem bych moc nevěřila. Osobně mám E46 a E39 a jediné, na co si můžu stěžovat, je spotřeba, ale to je hlavně tím, že mám 3litr a nejezdím zrovna úsporně, jinak se s tím údajně dá jezdit i za 8.5l/100km. Osobně se přimlouvám za tu E46, ale z těch co tu navrhuješ je jediná, kterou jsem řídila, takže je to celkem neobjektivní. Slušnou ji seženeš pod 100tis, pokud teda nechceš 3litr a nějakou extra výbavu.
No ona i E46 už je masovka...
Ale hlavně sehnat exemplář nezhuntovaný nějakým pitomcem bude docela oříšek. Kolega míval 320d a nejezdí to vůbec zle.
Je tam pár drobností co by mě sraly (stahování oken rozházený po středovým panelu jak ve Felicii), ale hlavně doba pokročila. Pokud by to nebyl nějaký extra kus z konce výroby...

Ono by bylo řešení koupit čtyřkového Golfa v automatu za třicet papírů a po dvou letech ho poslat ze skály, jenže mi neskutečně vadí, když jsou věci "v bordelu", takže bych to psychicky nevydržel a zase do toho sypal peníze aby to jezdilo tak jak mělo... Což u pekáče za půl platu nedává ekonomický smysl...
No dieslům bych se asi taky radši vyhla, nevím sice, jak to tam přesně je, nicméně co jsem slyšela, tak tam celkem běžně odcházejí turba a podobný bordel, takže bych asi radši šla do benzínu, eventualně do něj pak šoupla LPG, pokud chceš jezdit levněji. Doporučuju http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=F...forum&f=40, občas se tam nějaké pěkné a nezhuntované objevují, ale je pravda, že E36 a E46 dost trpí na všelijaký "TESCO tuning".

Doba sice pokročila, ale zase si nemyslím, že by nějaký 2007/8 japonec střední třídy nebo nedej bože octavka byli o tolik napřed oproti 2004 E46tce.

Stahování oken na panelu mě taky štve, hlavně proto, že moje o pár let starší E39 to má klasicky ve dveřích, sakra držte se alespoň jednoho konceptu Rainbowlaugh
[Obrázek: 13139189_1038541792886856_61594976179030...9858292dda]
Stran: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43