Bronies.cz

Úplná verze: Auta
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si plnou verzi s příslušným formátováním.
Stran: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
No jo...se suzuki jsem si něco užil. Měli jsme jich tak odhadem 400 kusů. Rainbowlaugh Ale byly to především samuraie a vitary...swiftů a balen bylo méně. Nejnovějšího swifta jsem měl doma z roku 2007. Suzuki je super, ale ty převodovky jim pořád nejdou. A kdo bude využívat potenciál motoru, ať se připraví, že ta převodovka půjde velmi brzo do kytek. Rád bych věděl, zda trpí ty převodovky pořád na to samý, jako kdysi (držák kuželáků z bláta)...
Bouri: Autosalon v Brně je fakt nic moc. Původně jsem tam chtěl vzít předváděčku, ale oni mají smlouvu s hokejovým týmem, že ho mají půjčený nějakou dobu, tak ať si ho tam nechají, když ho nechtějí prodat. V Jihlavě mi to někdo vyfoukl akorát den před příjezdem. Mohli aspoň zavolat, když věděli, že přijedu. V Pardubicích měli předváděčku s minimálním nájezdem (120km), za lepší cenu než v Brně, takže nebylo co řešit. V podstatě jsem se dostal tam, kam jsem chtěl s cenou a získal jsem prakticky nové auto.

Motronic: Také jsem zvědav, ale to ukáže čas. Bohužel nic není dokonalé, ale aspoň mám tip na černou skříňku auta.
Tak to jsi docela vychytal najít slušnou předváděčku za slušnou cenu. A jaká je vlastně výbava? Před těmi 10 lety měly všechny předváděcí vozy se sockovou výbavou a nejslabším motorem (v Bystřici se nám za to omlouvali, že výkonnější motory jsou na tom o dost líp a i líp se ty auta chovaj).
Tak verze Sport je prakticky v plný palbě a není tam moc co vybírat kromě nějakejch blbůstek co se týče exteriéru a interiéru. Výbava je pevně daná. Celkově se to od "normální" verze liší. Pominu-li motor, tak převodovka šestistupňová, tužší podvozek, brzdy, spoiler, difuzor, výfuky, světlomety, kola, sedačky atd., nicméně co je tam vše jiného jsem nestudoval nějak dopodrobna. Ajsmug

Když se vrátím k autosalonům, tak úroveň chování k zákazníkovi byla dosti slabá. Nejhorší jednoznačně u Fiatu/Alfy. Tam se nedá ani hovořit o přístupu k zákazníkovi, protože pánové měli tak důležitou diskuzi, že se nám raději vůbec nevěnovali. Suzuki Brno celkem slabota, co se týče domluvy přes telefon. Jihlava o něco lepší. Toyota, Hyundai přístup ok, akorát žádné vhodné auto. Nejlepší asi byli v Opelu, bohužel vybranou motorizaci neměli k dispozici jako předváděčku, takže zajíce v pytli raději ne-e. Slabší předváděčky samozřejmě relativně líný a v zatáčkách stále jako na potápějící se lodi až na Astru, ale zase ta cena.
Sem dneska měl koukat na formule, hezky to tam lítalo Rainbowlaugh

[Obrázek: PQNCgtF.gif]
Když známý s kamionovou dopravou naposled kupoval tahače, byl rozhodnutej pro Scanii...nakonec koupil Mercedesy. Proč? No rozhodně ne proto, že by byl Actros lepší . Jednoduše šlo o přístup k zákazníkovi. Ve Scanii nikoho nezajímal malý dopravce, co jde kupovat 3 koně...pokud jich nebereš 20, ani se s tebou nebaví. V mercedesu se chovají úctivě i když kupuješ jenom pitomý A-čko za 20 000€...ne Actrose za kilo.
Pro mně je přístup k zákazníkovi taky velmi důležitý. To, co zažívám třeba u nás v Araveru (dělají koncern VW) způsobilo, že bych si tam nekoupil ani plechový nočník a přispívají nemalou mírou k mojí celkový averzi ke koncernu VW.
Tak, priznajte sa. Kto už má predobjednávku??

Tak mě to nakonec asi taky čeká. Pokud teda skončím za Prahou, budu potřebovat nějaký auto, tak si pomalu dělám obrázek co.

Na NZ jsem za rok nalítal 25000km na minivanu Honda Odyssey (v Evropě Shuttle), 2.2l 4WD 4AT, stála mě 50k a dalších 30k spolkla údržba. Chtěl bych něco zachovalejšího, řekněme okolo 10 let stáří, co mě nesežere na benzínu (teď jezdím 9.37l dlouhodobě, když je potřeba spěchat, tak za 12l).

Je mi jedno jestli to bude sedan, hatch nebo kombi. Nižší střední, střední nebo jiná třída. Nechci vysokou krabici, nepotřebuju 650l kufr. Jízda s SUV mě netěší (neobratná krabice, byť to byl jinak pohodlný Mercedes GLK). Mít půl milionu, koupím Mazdu 3 (2.0 6AT), jenže tolik nemám. Chtěl bych se vejít do 150, do 200k max. Průših je, že:

Chci Automat s HDM (hydrodynamický měnič) - 5+ stupňů, pohodlí, spolehlivost, žádná spojka, žádný dvouhmotový setrvačník, jen měnit olej co 60000km...
Bezúdržbový motor - což znamená nejspíš atmosférický benzín (bez turba) s řetězem co zvládne chroupat LPG. Ten můj nájezd je zrovna tak blbej, že je ropák stále riziko a benzín s automatem hladovej víc než bych si přál... Navíc mi přes týden hrozí krátké trasy.
Pohodlí - abych když z toho po 500km vylezu nebyl rozlámaný jak z Felicie...

Tak jsem došel k tomu, že těch vhodných aut je hrozně málo.
- Koncern, Ford - krade se, kromě Fabie 2 s 1.6 a 6 stupňovým Aisinem jen dvouspojky
- Francouzi - je jich plná firma (Peugeot, Citroen) a věčně se to sere
- Italové (GM) - tady by se asi něco našlo, ale nemám přehled.
- BMW - "image značky". Ne.
A tak jsem skončil u Japonců, kterých se s HDM vyrábí asi nejvíc...

Zbyla mi:
  • Mazda 6, první generace, poslední rok výroby (2007) nerezne, po FL má 5st. HDM, motor 2.0 108kW s řetězem, nemá hydraulická zdvihátka ventilů, což je pro LPG údajně nevhodné
  • Honda Accord, 7 generace, po FL (2006-2008), údajně velmi bytelné, bezproblémové motory (všechny)

Taky by šlo, ale:
  • Subaru Legacy 2.5l, jedno z nejrozšířenějších aut na NZ, v Evropě jich je hrozně málo, jen 4st. převodovka. 10-15l spotřeba. LPG OK.
  • Toyota Corolla/Auris (první Auris), dělal se s HDM ale i robotem. Úžasně tichý uvnitř, velikostí OK. Otázka jaký motor k automatu...
  • Mitsubishi Lancer, zvenku fajn, zevnitř divné, promrhané místo v kabině, pouze CVT (a toho se bojím)
  • Mercedes C, údajně nejspolehlivější automatické převodovky, navíc snáze servisovatelné v ČR, velikost OK. Ale ročníky dostupné s mým rozpočtem reznou, vylítané taxíky řad B a E jsou ruská ruleta a na A ještě nejsem těhotný. Navíc je to trochu snobárna a bál bych se že servis bude za víc banánů než nosím v kapse...

No a teď co s tím...  Applejackunsure
1. Mazda rok 2007 rezne ještě víc, než mercedes.
2. Pokud hydrodynamický automat, tak jedině Mercedes nebo BMW.
3. Automaty Aisin zásadně nebrat. Taky se vyhnout obloukem jakýmkoli převodovkám typu CVT.
4. Nejlepší Mercedesy jsou jedznoznačně taxi verze. Není však jednoduchý vybrat vhodný kus. Na B-čko v automatu se vykašlat. Servis mercedesu je stejně drahý, jako servis čehokoli jinýho. Slušná C-Klassa od Mercedesu do 200 000Kč bude však stará W203. Po roce 2005 už to s tou korozí není ani zdaleka tak zlý, jelikož byl vyměněn dodavatel vysokotažný oceli BAO Steel, který mercedeu dodával železo v roce 1993-2005.
5. Subaru legacy v automatu jedině s motorem 3.0, který je vzácný.
Twilightsmile
Tady má Aisin každé druhé auto...ale chápu že v evropě je to exot.
Navíc Kiwáci převodovky se nerepasují, v případě kolapsu jde auto prakticky vždy na náhradní díly. V každým větším městě je služba typu Pick-a-Part kde tě za dolar pustí na vrakáč s bednou nářadí a při odchodu tě zkásnou.
W203 bych zkousnul, pokud by to byl sedan (u kombi jsou hrozný zadní lampy). W204 Avantgarde před FL mi naopak připadá jako nejhezčí novodobý mercedes.
Otázka zda jít do výběhového kusu W203, řekněme 2006, nebo některého z prvních kusů W204 z roku 2008. A vůbec už nevím co za motor. Zrovna na to tvoje 220CDI nadávala skoro všechna česká média za otřesný jízdní projev. Ale netuším, jestli to bylo OM611/651 nebo který...

U ojetiny by samosebou šlo v první řadě o spolehlivost...
Stran: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43